1.059.673

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulmányok a társadalmi kommunikáció témaköréből

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

E kötet célja a kommunikáció és társadalom kapcsolatának, jelenségeinek bemutatása, csoportosítása, értelmezése mindazok számára, akik átfogó ismereteket szeretnének elsajátítani a témában. A társadalmi kommunikáció a társadalom különböző alrendszereiben létrejövő humán kommunikáció témakörére koncentrál. Ennek köszönhetően olyan multidiszciplináris kötetet tart a kezében az olvasó, mely a szociálpszichológiától a szervezeti kommunikáción keresztül a médiahatás-vizsgálatokig terjed.

Tartalom

Bevezetés (Horányi Özséb) 9
Kommunikációs célok és tervek az interakcióban. A kommunikáció szociálpszichológiai aspektusai (Tóth Péter) 13
A társas alkalmazkodás egymással versengő alternatívái: az őszinteség és a félrevezetés. A kommunikáció az evolúciós viselkedéstudományok nézőpontjából (Tóth Péter) 32
Embervoltunk a nyelv. A beszéd mint kommunikatív, kognitív és szociokulturális jelenség (Bencze Lóránt) 51
Vallás és kommunikáció. A valláskutatás kommunikációs perspektívái (P. Szilczl Dóra) 69
A szervezet és többdimenziós környezetének kommunikációs dimenziói (Nyárády Gáborné) 86
A rituális kommunikációról. Kulturális antropológiai megközelítés (Felföldi Barnabás) 109
A közéleti kommunikáció: a nyugati társadalmak utolsó esélye? (Kiss Viktor) 136
Nyilvánosság és közvélemény. A társadalmi kommunikáció két fogalmának történeti-szociológiai alapvonalai (Malkovics Tibor) 158
Médiahatás- és befogadás-vizsgálatok. Manipulál-e a média? (Bajomi-Lázár Péter) 178
A vizuális kommunikáció egyes aspektusai. A fényképről mint képtípusról (Béres István) 202
Kommunikáció és etika. Médiaetika (Zsolt Péter) 217
„Keresd meg a lehetőséget, mely ott rejtőzik minden válság mélyén!" Bevezetés a válságkommunikációba (Szekfű András) 230
Az új és a régi média. Médiadeterminizmus és médiakonvergencia (Fehér Katalin) 250
Szerkesztői utószó 265
Tárgymutató 267
A kötet szerzői 269
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanulmányok a társadalmi kommunikáció témaköréből Tanulmányok a társadalmi kommunikáció témaköréből

Szép, tiszta példány.

Állapot:
2.740 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba