kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Magánkiadás |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 660 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-01-3128-5 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákat és kihajtható mellékletet tartalmaz. |
I. kötet | |
Előszó | 5 |
Bevezetés | 9 |
A kísérlet jellemzése a köznevelés és a tudománytan nézőpontjából | 13 |
A kísérlet probléma háttere és története | 17 |
Problémaháttér | 17 |
A kísérlet története | 27 |
A tanítás és a tanulás programja | 41 |
A kísérlet tanterve | 41 |
A kísérlet taneszközrendszere | 63 |
Tanítási folyamatok és stratégiák | 72 |
A tanítás gyakorlata a kísérletben | 79 |
A motiválástól az értékelésig | 81 |
Tervezés, óravezetés és -elemzés | 91 |
Pedagógus a kísérletben | 111 |
Pedagógus (tanítói) pályaképünkről | 113 |
Továbbképzés a kísérletben | 118 |
Kutatási eredményeink | 121 |
Olvasástanítás | 122 |
Írástanítás | 123 |
Önművelés tanítása | 123 |
Irodalomtanítás | 124 |
Nyelvtantanítás | 125 |
Helyesejtés- és helyesírás-tanítás | 129 |
Beszédfejlesztés-fogalmazástanítás | 130 |
A kommunikáció és az önismeret tanítása | 132 |
Függelék | |
A kísérletben felmerült és megoldott problémák | |
Problématipológiánkról | 135 |
A problémák | 135 |
A kísérlet innovációjának eredményességét igazoló mérés | 139 |
A mérési-értékelési eljárás modellje | 139 |
A mérés | 143 |
Mérőapparátus | 149 |
A mérés-értékelés eredményei | 177 |
A mérési adatok | 214 |
A teljesítménytípusok súlyai | 263 |
Felhasznált irodalom | 265 |
II. kötet | |
A kísérlet célrendszere | 9 |
A kísérlet tanterve | 19 |
Első osztály | |
Tananyagrendszer | 20 |
Olvasás-önművelés | 20 |
Írás-helyesírás | 22 |
Beszédművelés | 24 |
Irodalom | 26 |
Önismeret | 27 |
A taneszközök jegyzéke | 29 |
Tananyag- és taneszközrendszer összevetése | 31 |
Második osztály | |
Tananyagrendszer | 55 |
Olvasás-gyorsolvasás-önművelés | 55 |
Írás-helyesírás-anyanyelvismeret | 58 |
Beszédművelés-fogalmazás | 60 |
Irodalom | 63 |
Kommunikáció-társadalomismeret-önismeret | 65 |
A taneszközök jegyzéke | 69 |
Tananyag- és taneszközrendszer összevetése | 71 |
Harmadik osztály | |
Tananyagrendszer | 90 |
Olvasás-gyorsolvasás-önművelés | 90 |
Írás-helyesírás-anyanyelvismeret | 94 |
Beszédművelés-fogalmazás | 98 |
Irodalom | 102 |
A taneszközök jegyzéke | 110 |
Tananyag-taneszközrendszer összevetése | |
Negyedik osztály | |
Tananyagrendszer | 137 |
Helyesírás-anyanyelvismeret | 141 |
Beszédművelés-fogalmazás | 144 |
Irodalom | 148 |
Az irodalmi művek olvasásával kapcsolatos szokások kialakítása | 151 |
A taneszközök jegyzéke | 158 |
Tananyag- és eszközrendszer összevetése | 160 |
A követelményrendszer, az értékelés és az osztályozás nyitott problémáiról | 181 |
Taneszközleírások | 193 |
Első osztály | |
Feladatgyűjtemények | 193 |
Nyomtatott taneszközök | 200 |
Audiovizuális taneszközök | 207 |
Szemléltető eszközök | 212 |
Második osztály | |
Feladatgyűjtemények | 217 |
Nyomtatott taneszközök | 223 |
Audiovizuáális taneszközök | 229 |
Szemléltető eszközök | 233 |
Harmadik osztály | |
Feladatgyűjtemények | 235 |
Nyomtatott taneszközök | 243 |
Audiovizuális taneszközök | 255 |
Szemléltető eszközök | 263 |
Negyedik osztály | |
Feladatgyűjtemények | 266 |
Nyomtatott taneszközök | 271 |
Audiovizuális taneszközök | 277 |
Szemléltető eszközök | 280 |
Részletek a tanítási programokból | 281 |
Részlet a beszédfejlesztés programjából (1. osztály) | 182 |
Részlet az anyanyelvismeret programjából (2. osztály) | 295 |
Részlet az olvasástanítás programjából (3. osztály) | 300 |
Részlet a kommunikáció-tanítás programjából (4. osztály) | 312 |
Tanítási segédletek | 319 |
Tanítási eljárások (1. osztály) | 319 |
Óramodellek (1., 3. osztály) | 328 |
Egy tanítási óra vázlata és a megtartott óra elemzése (1. osztály) | 351 |
Esetleírás egyszerű-bizonytalan döntési probléma elemző bemutatására (2. osztály) | 355 |
Időtervrészlet (2. osztály) | 357 |
Tevékenységek indításának sorrendje és fontossága (1. osztály) | 362 |
A kísérlet és a szülők kapcsolata | 363 |
A kísérletet összefoglalóan bemutató tájékoztató szülők számára | 364 |
A szülők számára készült tájékoztató az első osztályról | 367 |
A szülők számára készült tájékoztató a második osztályról | 374 |
Szülőknek szóló értékelőlap első osztályra | 379 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.