kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 199 oldal |
Sorozatcím: | Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-9302-8 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83138. |
Bevezetés | 3 |
A nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés programcsomagja | 5 |
A tanterv | 7 |
A tanterv célrendszere | 7 |
A tananyagrendszer | 16 |
A követelményrendszer | 87 |
A tanítási progam | 88 |
Tanítás a nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési programban | 89 |
A tanulásirányítás szakaszai | 90 |
Motiválás | 90 |
Tanulásszervezés, differenciálás | 92 |
Döntés | 94 |
Feladatadás | 98 |
Ellenőrzés | 99 |
Értékelés | 100 |
A tanítás munkaszakaszai | 100 |
Tervezés | 101 |
Óravezetés | 104 |
Óraelemzés | 110 |
A tanító a nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési programban | 112 |
A tanító gyermekekkel szembeni beállítódása | 117 |
A tanító nevelési stílusa | 119 |
A tanító tudása | 121 |
Függelék | 123 |
Tanulásirányítási eljárások (1. osztály) | 123 |
Szóképek elemzése | 125 |
Gyorsolvasási gyakorlatok végzése | 129 |
Ismeretterjesztő szövegek olvasása | 131 |
Címszavak megkeresése a gyermeklexikonban | 134 |
Az írásmozgás fejlesztése | 137 |
Betűelemek vázolása | 144 |
Helyesírási hibák javítása | 148 |
Hangsúlygyakorlatok végeztetése olvasással | 151 |
Elbeszélő szöveg alkotása élmény alapján kiscsoportos kommunikációban | 154 |
Leíró szöveg alkotása állatokról csoportkommunikációban | 158 |
Óramodellek (1. osztály) | 161 |
Új tananyagot bevezető olvasás, önművelés jellegű óra frontális osztálymunkában | 161 |
Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 162 |
Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 163 |
Új tananyagot bevezető olvasás, önművelés jellegű óra differenciált osztálymunkában | 165 |
Új tananyagot bevezető írás, helyesírás jellegű óra frontális osztálymunkában | 167 |
Írás, helyesírás jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 168 |
Új tananyagot bevezető írás, helyesírás jellegű óra differenciált osztálymunkában | 169 |
Írás, helyesírás jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 170 |
Új tananyagot bevezető beszédművelés jellegű óra frontális osztálymunkában | 172 |
Beszédművelés jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 172 |
Beszédművelés jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 173 |
Új tananyagot bevezető beszédművelés jellegű óra differenciált osztálymunkában | 174 |
Új tananyagot bevezető irodalom jellegű óra frontális osztálymunkában | 177 |
Irodalom jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 178 |
Új tananyagot bevezető irodalom jellegű óra differenciált osztálymunkában | 179 |
Irodalom jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 181 |
Egy tanítási óra vázlata és a megtartott óra elemzése (1. osztály) | 183 |
Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra vázlata | 183 |
Az olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra elemzése | 185 |
Esetleírások (2. osztály) | 188 |
Időterv-részlet (2. osztály) | 191 |
Nyelvhasználati tevékenységek indítási és fontossági rendje | 194 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.