Fülszöveg
Ez a könyv egy oktatásszociológiai kutatás a Kodály Zoltán által
alapított ének-zenei tagozatú iskolatípus mai magyarországi
helyzetéről és az iskolatípus társadalmi hasznosságáról. Az iskolatípus
társadalmi funkciójának vizsgálata mély filozófiai gondolatvezetést
eredményezett. Ebben a munkában- először az emberiség
kultúrtörténetében - tudományosan bizonyította válik, hogy az emberi
agyba, nem csak a kultúrából és nem csak a saját testünkből hanem
egy harmadik, azaz eszmei forrásból is érkezik információ.
Igazolom az ateizmust annyiban, hogy logikai rendben levezetem
azt, hogy mindenható isten nem létezik. Azt is bizonyítom ugyanakkor,
hogy létezik egy nem mindenható Isten, tehát az ateizmust egyúttal
cáfolom is. A kereszténység és a liberalizmus értelme ebben
a munkában szertdfoszlik, ugyanis egészen világosan látszik, hogy az
ember egy nem létező komponense a világnak. Mi emberek illúziók
vagyunk, egy kombinált determinációban anyag és gondolatiság...
Tovább
Fülszöveg
Ez a könyv egy oktatásszociológiai kutatás a Kodály Zoltán által
alapított ének-zenei tagozatú iskolatípus mai magyarországi
helyzetéről és az iskolatípus társadalmi hasznosságáról. Az iskolatípus
társadalmi funkciójának vizsgálata mély filozófiai gondolatvezetést
eredményezett. Ebben a munkában- először az emberiség
kultúrtörténetében - tudományosan bizonyította válik, hogy az emberi
agyba, nem csak a kultúrából és nem csak a saját testünkből hanem
egy harmadik, azaz eszmei forrásból is érkezik információ.
Igazolom az ateizmust annyiban, hogy logikai rendben levezetem
azt, hogy mindenható isten nem létezik. Azt is bizonyítom ugyanakkor,
hogy létezik egy nem mindenható Isten, tehát az ateizmust egyúttal
cáfolom is. A kereszténység és a liberalizmus értelme ebben
a munkában szertdfoszlik, ugyanis egészen világosan látszik, hogy az
ember egy nem létező komponense a világnak. Mi emberek illúziók
vagyunk, egy kombinált determinációban anyag és gondolatiság
komponenséiből. A liberalizmus azért dől meg, mert ha nincs ember,
akkor nincs, aki szabadságra tartson igényt. A kereszténység azért dől
meg, mert ha az ember egy nem létező komponens a világban,
akkor hiába van Isten, nem lehet a fiának lenni. A materialista és
idealista filozófiák szintézise pillanatnyilag körülbelül a következő
arányok szerint releváns a világban: 95%-os materiális determinációt
kiegészít egy 5%-os eszmei (azaz Istentől eredő) hatás, ami szintén
öntörvényű. A két öntörvényűség egyidejű hatását a cselekvéseinkre
kombinált determinációnak neveztem.
Ezt a könyvet nem provokatív céllal írtam, és semmilyen kultúrához
és valláshoz tartozó ember érzését sérteni nem akartam
a gondolataimmal. A könyv gondolatai a világbékét, az emberek
egymás iránti szeretetét, a szegényekről és elesettekről való
világtársadalmi gondoskodást, a környezetszennyezés
felszámolásának világtársadalmi célját szolgálják.
A teljes determináció tényét figyelembe véve a könyvemet
nyilvánvalóan azért írtam, mert benne volt a sorsban (kombinált
determinációban), hogy megírjam, ezért nem tehettem mást
Vissza