1.064.961

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Webs of Influence

The psychology of online persuasion/The secret strategies that make us click

Szerző
Harlow
Kiadó: Pearson Education Limited
Kiadás helye: Harlow
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 271 oldal
Sorozatcím: Pearson Business
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 978-0-273-77295-8
Megjegyzés: Színes fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


WEBS OF
INFLUENCE
THE PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION

As legions of businesses scramble to set up virtual-shop, we face an unprecedented level of competition to win over and keep new customers online.
At the forefront of this battleground is your ability to connect with your customers, nurture your relationships and understand the psychology behind what makes them click.
In this book Nathalie Nahai, The Web Psychologist, expertly draws from the worlds of psychology, neuroscience and behavioural economics to bring you the latest developments, cutting edge techniques and fascinating insights that will lead to online success.
Webs of Influence delivers the tools you need to develop a compelling, influential and profitable online strategy which will catapult your business to the next level - with
dazzling results. L14.99

Tartalom


Vissza

Nathalie Nahai

Nathalie Nahai műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Nathalie Nahai könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Webs of Influence Webs of Influence Webs of Influence
Állapot:
5.300 ,-Ft
27 pont kapható
Kosárba