Jövedelmező Internet
Alacsonyabb költség, nagyobb nyereség, zökkenőmentes működés a hálózaton
Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: | Bagolyvár Könyvkiadó |
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: |
Ragasztott papírkötés
|
Oldalszám: | 284
oldal
|
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar
|
Méret: |
18 cm x 12 cm
|
ISBN: | 963-9071-55-2 |
Megjegyzés:
|
Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva.
|
Értesítőt kérek a kiadóról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
Fülszöveg
Ez nem "egy újabb" internetes könyv. Nem is az internet-technológiáról szóló szakkönyv. Ez egy üzleti kalauz. Ha az olvasó úgy gondolja, hogy egy cég csupán az értékesítés és a marketing területén tudja hasznosítani az Internetet, ezzel nagyon leszűkíti az abban rejlő valódi lehetőségek körét.
A Jövedelmező Internet bemutatja, hogyan csökkentheti költségeit és teheti nyereségesebbé működését egy vállalkozás az Internet, az intranet és az extranet alkalmazásával. Példái között több mint száz cég szerepel a mikrovállalkozásoktól egészen a Fortune 500 listán szereplő hatalmas vállalatokig, melyek mindegyike az Internet felhasználásával növelte nyereségét.
Íme néhány példa:
-Hogyan csökkentette az egy orvosra eső képzési költségét 6000 dollárral a Columbia/HCA csupán azzal, hogy ezen a területen is online módszerekre tért át?
-Hogyan szorította le vevőrendeléseinek átfutási idejét a korábbi 10-12 hétről 4-6 hétre a Heineken USA?
-Hogyan csökkentette a cég átlagos beszerzési...
Tovább
Fülszöveg
Ez nem "egy újabb" internetes könyv. Nem is az internet-technológiáról szóló szakkönyv. Ez egy üzleti kalauz. Ha az olvasó úgy gondolja, hogy egy cég csupán az értékesítés és a marketing területén tudja hasznosítani az Internetet, ezzel nagyon leszűkíti az abban rejlő valódi lehetőségek körét.
A Jövedelmező Internet bemutatja, hogyan csökkentheti költségeit és teheti nyereségesebbé működését egy vállalkozás az Internet, az intranet és az extranet alkalmazásával. Példái között több mint száz cég szerepel a mikrovállalkozásoktól egészen a Fortune 500 listán szereplő hatalmas vállalatokig, melyek mindegyike az Internet felhasználásával növelte nyereségét.
Íme néhány példa:
-Hogyan csökkentette az egy orvosra eső képzési költségét 6000 dollárral a Columbia/HCA csupán azzal, hogy ezen a területen is online módszerekre tért át?
-Hogyan szorította le vevőrendeléseinek átfutási idejét a korábbi 10-12 hétről 4-6 hétre a Heineken USA?
-Hogyan csökkentette a cég átlagos beszerzési ciklusát 14 napról 7 napra a General Electric?
A jól működő Internetes stratégiák, taktikák és rendszerek kidolgozása és alkalmazása nem könnyű feladat. Wally Bock és Jeff Senné gyakorlatias tanácsai nagy segítséget jelentenek mindenkinek, aki "kézzelfogható eredményt" vár az Internet üzleti alkalmazásától. Az Internetben rejlő profitnövelő lehetőségek felkutatását a könyvben szereplő tanácsok és cselekvési tervek segítik.
Wally Bock a Bock Information Group (www.bockinfo.com) elnök-vezérigazgatója, és az Internet Executive Briefing c. elektronikus hírlevél kiadója. Rendszeresen tart előadásokat a témában, és eddig 11 könyve jelent meg.
Jeff Senné a Senné Group (www.sennegroup.com) tanácsadó cég, valamint az Expertise Center (www.expertcenter.com) internet szolgáltató cég alapítója és elnöke.
Vissza
Tartalom
Előszó 15
Bevezetés 17
1. fejezet A taktikai tervezési rendszer 30
Az átfogó kép 30
Honnét induljunk? 34
WALLY ÉS JEFF GYORS STRATÉGIAI ELEMZÉSE 36
1. kérdés: Mi a stratégiánk? 36
2. kérdés: Melyek az üzleti alapfolyamataim? 36
3. kérdés: Kik a fő beszállítóim? 38
4. kérdés: Kik az ügyfeleim? 38
5. kérdés: Kik a partnereim? 39
A választól a cselekvésig 39
A TAKTIKAI TERVEZÉSI RENDSZER 40
2. fejezet Termékfejlesztés 45
KIHÍVÁSOK A TERMÉKFEJLESZTÉSBEN 45
MEGOLDÁSOK: A TERMÉKFEJLESZTÉSI ÖTLETEK
GAZDAG TÁRHÁZÁNAK FELÉPÍTÉSE 47
Kezdjük saját információinkkal! 47
Kis kiadók ötletcseréje levelezőlistán 48
Felmérések az Interneten 48
A gyors tervezés új módszere 49
A Boeing belső hálózata 52
TAKTIKA: A STRATÉGIA ÁTALAKÍTÁSA
EREDMÉNYKÖZPONTÚ LÉPÉSEKKÉ 57
WALLY ÉS JEFF TERMÉKFEJLESZTÉSI TANULSÁGAI 59
3. fejezet Termékelőállítás és minőségbiztosítás 62
KIHÍVÁSOK A TERMÉKELŐÁLLÍTÁSBAN 63
Reagálás a fogyasztóra 63
Minőség 66
Fürgeség 70
Hol tartunk most? 72
TAKTIKA 76
WALLY ÉS JEFF TERMÉKELŐÁLLÍTÁSI ÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI TANULSÁGAI 80
4. fejezet Igazgatás 83
KIHÍVÁSOK AZ IGAZGATÁSBAN, AMELYEK HÁLÓZATI ESZKÖZÖKKEL LEKÜZDHETŐK 83
MEGOLDÁSOK: AZ INTERNETES TECHNOLÓGIA HASZNÁLATÁNAK KÖLTSÉGCSÖKKENTŐ ELŐNYEI 85
Költséglefaragás az ügyvitelben 86
Hálózati igazgatási pillanatfelvételek 87
Költségcsökkentés az alkalmazotti juttatások körül - de nem az alkalmazottak rovására 88
Új technológia a befektetői kapcsolatokban 91
Olcsóbb beszerzés a hálózaton 93
Hogyan mozgassunk meg egymilliárd dollárt az
íróasztalunknál ülve? 94
TAKTIKA 98
WALLY ÉS JEFF IGAZGATÁSI TANULSÁGAI 101
5. fejezet Toborzás és oktatás 105
KIHÍVÁSOK A TOBORZÁSBAN ÉS OKTATÁSBAN 105
MEGOLDÁSOK 106
A Columbia/HCA Healthcare Corporation toborzási erőpróbája 106
Egy terjedő jelenség: a hálózati toborzás 109
Oktatás a hálózaton 111
Számítógépes tanfolyamok a hálózaton 114
Az oktatás, mint versenystratégia 118
TAKTIKA 120
WALLY ÉS JEFF TOBORZÁSI ÉS OKTATÁSI TANULSÁGAI 124
6. fejezet Az értékesítőhálózat eredményességének elősegítése 126
KIHÍVÁSOK AZ ÉRTÉKESÍTŐHÁLÓZAT
EREDMÉNYESSÉGÉNEK ELŐSEGÍTÉSÉBEN 126
MEGOLDÁSOK 128
Indulás a zöld képernyőtől 128
Ügyfélinformációk pontosan ott és akkor, ahol és amikor szükség van rá 135
Információnyújtás a kiskereskedelmi értékesítéshez 141
TAKTIKA 144
WALLY ÉS JEFF ÉRTÉKESÍTŐHÁLÓZAT EREDMÉNYESSÉGÉT ELŐSEGÍTŐ
TANULSÁGAI 148
7. fejezet A szolgáltatásnyújtás elősegítése 151
KIHÍVÁSOK A SZOLGÁLTATÁSNYÚJTÁS
ELŐSEGÍTÉSÉBEN 151
MEGOLDÁSOK 153
Jelzálogkölcsön-szolgáltatások kiterjedt hálózati rendszerek útján 153
Takarékszövetkezet az élen 156
Az ismeretek kamatoztatása a hálózaton 158
TAKTIKA 163
WALLY ÉS JEFF SZOLGÁLTATÁSNYÚJTÁST ELŐSEGÍTŐ TANULSÁGAI 166
8. fejezet Értékesítési lánc 169
KIHÍVÁSOK A TELJESÍTÉSBEN ÉS ELOSZTÁSBAN 169
MEGOLDÁSOK: PILLANTÁS A TELJES
ÉRTÉKESÍTÉSI LÁNCRA 171
Potenciális kapcsolatok és megújult hatékonyság 171
Fogyasztóiár-csökkentés 172
EDI a világhálón 174
Kapcsolatjavítás a nagybani forgalmazókkal 174
A teljesítési és elosztási szolgáltatások átruházása 177
Partnerek az értékesítési láncban 173
Ismerd meg vásárlóidat! 180
Integrált megoldások 181
TAKTIKA 182
WALLY ÉS JEFF TELJESÍTÉSI ÉS ELOSZTÁSI TANULSÁGAI 186
9. fejezet Ügyfélszolgálat 188
KIHÍVÁSOK A MAGAS SZÍNTŰ
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT BIZTOSÍTÁSÁBAN 188
MEGOLDÁSOK 189
Hogyan húzzunk hasznot az ügyfélpanaszokból? 189
Hogy a hívásközpont ne kerüljön túl sokba... 190
Még értékesebb értékpapírok 191
Ügyfélszolgálat a World Wide Weben 196
Hogyan működtessünk ügyfélszolgálatot a World
Wide Weben? 197
Kiterjesztett intranet országos tanácsadóhálózattal 200
Hogyan szervezhetnek ügyfélszolgálatot a kisvállalatok? 200
Az ügyfélszolgálati reagálókészség elősegítése nagy forgalmazói hálózattal 203
Kis cég is járhat nagy mailbottal 204
TAKTIKA 204
WALLY ÉS JEFF ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANULSÁGAI 207
10. fejezet Vezetés 209
Kihívás a vezetésben 209
Virtuális nyitott ajtók politikája 2 J 8
A haszonrés kiszélesítése, mint alapvető üzleti stratégia 219
Extranet az eredményesebb partnerkapcsolatokért 222
Internetes tanfolyamok: oktatás, továbbképzés, kommunikáció 223
Szakadatlan hálózatfejlesztés 224
Az Internet, mint stratégiai tervezőeszköz 225
TAKTIKA 228
WALLY ÉS JEFF VEZETÉSI TANULSÁGAI 232
11. fejezet Hogyan lássunk hozzá? 234
Megannyi kiindulópont 234
A folyamat 237
A függelék Erőforrások 254
B függelék Úttörő technológiák 258
C függelék Értékesítés 268
Szójegyzék 274
Tárgymutató 281