A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
A márkák napjaink kultúrájától elválaszthatatlan jelenségek. Felmagasztalhatjuk őket, gúnyolódhatunk rajtuk, a márkák mégis állandó viták kereszttüzében állnak. Sokszor éri a márkákat az a vád, hogy a rutin, az üres nagyképűség és az előítélet jellemzi mindegyiket. E radikálisan új szemléletű könyvben Wally Olins, aki munkássásának nagy részét a marketing területén töltötte el, tapasztalataira alapozva próbálja meg elmagyarázni, miért fontos, hogy régi megkövesedett ítéleteinket félretegyük. Mi történik akkor, amikor egy márka globális lesz? Amikor nem veszünk tudomást arról a tényről, hogy mindig a vásárlóé az első hely? És vajon mitől jó hír az, hogy a márkák egyre inkább terjednek a világban?
A könyvben a szerző pozitív választ ad a márkákkal szemben fellépő "No Logo" új ortodox képviselőinek, rávilágítva arra, hogyan mossák össze a márkákról alkotott nézeteiket az újkapitalizmusról vallott felfogásukkal. Olins szerint a márkák már nem csak a vállalatokról, azok termékeiről és...
Tovább
Fülszöveg
A márkák napjaink kultúrájától elválaszthatatlan jelenségek. Felmagasztalhatjuk őket, gúnyolódhatunk rajtuk, a márkák mégis állandó viták kereszttüzében állnak. Sokszor éri a márkákat az a vád, hogy a rutin, az üres nagyképűség és az előítélet jellemzi mindegyiket. E radikálisan új szemléletű könyvben Wally Olins, aki munkássásának nagy részét a marketing területén töltötte el, tapasztalataira alapozva próbálja meg elmagyarázni, miért fontos, hogy régi megkövesedett ítéleteinket félretegyük. Mi történik akkor, amikor egy márka globális lesz? Amikor nem veszünk tudomást arról a tényről, hogy mindig a vásárlóé az első hely? És vajon mitől jó hír az, hogy a márkák egyre inkább terjednek a világban?
A könyvben a szerző pozitív választ ad a márkákkal szemben fellépő "No Logo" új ortodox képviselőinek, rávilágítva arra, hogyan mossák össze a márkákról alkotott nézeteiket az újkapitalizmusról vallott felfogásukkal. Olins szerint a márkák már nem csak a vállalatokról, azok termékeiről és szolgáltatásaikról szólnak. A globalizáció korában egy nemzet márkázása megszűnt a nemzeti büszkeség része lenni, sokkal inkább a gazdasági túlélés egyik eszközévé vált. Tény azonban az, hogy életünk minden egyes jelentős intézménye - a városok, a vallás, az ország, ahol élünk, a sportcsapatok, a múzeumok, vásárlószokásaink, jótékonysági egyesületeink - a márkák lesznek modern korunk, társadalmi és üzleti életünk egyik leginkább számottevő tényezői.
Wally Olins mindig bölcsen, kérdéseket feltéve, de egyúttal bálványokat is rombolva vezet el bennünket a dolgok lényegéhez: rávilágít arra, mennyire nem veszünk tudomást arról, hogy a márkák közötti választásainkban legalább annyira fontos érzelmi tényezők látszanak közre, mint az élet más területén meghozott döntéseinknél.
Ez a könyv úttörő munka és nélkülözhetetlen segédeszköz mindazok kezében, akik a marketing, a design és az üzleti élet világában mozognak, de fontos lehet a huszonegyedik század első évtizedeit megérteni vágyók számára is.
Vissza
Tartalom
BEVEZETÉS 6
1. MIÉRT FONTOSAK A MÁRKÁK A VÁSÁRLÓKNAK? 14
2. HOGYAN SZERETETT BELE A VW, AZ ABSZOLÚT SZAKTUDÁSRA ÉPÍTŐ CÉG A MÁRKÁKBA? 30
3. AHOL A MÁRKÁK SZÜLETTEK ÉS Ml TÖRTÉNT VELÜK, AMIKOR FELNŐTTEK 50
4. A MÁRKÁK ÉLETRE KELTÉSE, A VEZETŐ SZOLGÁLTATÓK MÁRKÁI 76
5. MÁRKÁK A VILÁGSZÍNPADON, HOMOGENITÁS, HETEROGENITÁS ÉS MAGATARTÁS 100
6. MIÉRT FONTOSAK A MÁRKÁK AZ ÓRIÁSOK ÉLETÉBEN LEGALÁBB ANNYIRA, MINT A MÁRKÁZÁS? 122
7. „MADE IN..." AZAZ „KÉSZÜLT..." MIT JELENT EZ, ÉS MIT ÉR? 144
8. A NEMZET MÁRKÁZÁSA 164
9. NÉHÁNY ÚTMUTATÁS AHHOZ, HOGYAN KELL A MÁRKÁT MEGALKOTNI ÉS ÉLETBEN TARTANI 190
10. A MÁRKÁZÁS ÉS A PÉNZSZERZÉS 220
11. A MÁRKÁK: VAJON KI AZ IGAZI IRÁNYÍTÓ? 240
12. A MÁRKÁK JÖVŐJE 260
JEGYZETEK 278
BIBLIOGRÁFIA 279
KÉPJEGYZÉK 281
KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS 282
TÁRGYMUTATÓ 284
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.