1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Waldorf-iskola és hármas tagozódás

A kínos megbízás/Az antropozófus intézményi lét kockázatáról

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Ita Wegman Alapítvány
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 115 oldal
Sorozatcím: Szociálhigiéniai sorozat
Kötetszám: 6
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


„Életpályám majdnem minden Waldorf-iskolával összefüggő pozícióval összehozott. Mindegyikből tapasztalatokat merítettem. Mindannyiszor rejtélyek, olykor felfedezések előtt álltam. Ezek idővel annak világos képévé álltak össze, hogy mi az, ami a Waldorf-iskolából hiányzik, és egyre-másra kellemetlenségekhez vezet. Bármilyen különbözőknek látszottak az okok és bármennyire is mindig embereken keresztül hatottak, akikből aztán bűnbakot lehetett csinálni - a közös nevező az volt és maradt, hogy a korszerű pedagógia csak korszerű struktúrában tud igazán kibontakozni. Az erre vonatkozó felismeréseket valamelyest módszeresen rendezve a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tenni életem vége felé egyre inkább igényemmé vált."
Dieter Brüll
„Dieter Brüll könyve megkésve kerül az olvasóhoz; elsősorban azokhoz későn, akik már egy évtizede fáradoznak azon, hogy Waldorf-óvodákat, iskolákat, tanárképzőt működtessenek. A kommunista diktatúra alól felszabadult kelet-közép-európai országok közül... Tovább

Fülszöveg


„Életpályám majdnem minden Waldorf-iskolával összefüggő pozícióval összehozott. Mindegyikből tapasztalatokat merítettem. Mindannyiszor rejtélyek, olykor felfedezések előtt álltam. Ezek idővel annak világos képévé álltak össze, hogy mi az, ami a Waldorf-iskolából hiányzik, és egyre-másra kellemetlenségekhez vezet. Bármilyen különbözőknek látszottak az okok és bármennyire is mindig embereken keresztül hatottak, akikből aztán bűnbakot lehetett csinálni - a közös nevező az volt és maradt, hogy a korszerű pedagógia csak korszerű struktúrában tud igazán kibontakozni. Az erre vonatkozó felismeréseket valamelyest módszeresen rendezve a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tenni életem vége felé egyre inkább igényemmé vált."
Dieter Brüll
„Dieter Brüll könyve megkésve kerül az olvasóhoz; elsősorban azokhoz későn, akik már egy évtizede fáradoznak azon, hogy Waldorf-óvodákat, iskolákat, tanárképzőt működtessenek. A kommunista diktatúra alól felszabadult kelet-közép-európai országok közül először Magyarországon jöttek létre Waldorf-intézmények - úgy, hogy nem volt tapasztalat, nem voltak képzett tanárok, hiányzott a pénz, és akkor még a közoktatási törvény sem létezett, amely később - 1993-tól - lehetővé tette szabad iskolák alapítását. Ebben a vonatkozásban hasonló volt a helyzet Magyarországon, mint Németországban az első Waldorf-isícola alapítása idején. De lényeges különbség, hogy azóta Kelet-Közép-Európa országainak el kellett szenvedniük a rájuk kényszerített bolsevik rendszert, aminek ellensúlyozására teremtette meg Rudolf Steiner a Waldorf-pedagógiát."
A könyvet azonban nemcsak a Waldorf-iskolák tanárainak, munkatársainak és az iskolákhoz tartozó szülőknek ajánljuk. Tanulmányozása mindenki számára hasznos lehet, mindenki életképes gondolatokat meríthet belőle saját munkahelyi közösségének megformálását, strukturálását illetően. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Dieter Brüll

Dieter Brüll műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dieter Brüll könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem