1.067.325

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A reklám fogalomtára

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Gondolat Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 144 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 15 cm
ISBN: 963-9610-14-3
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Társaságban mindig akad jó néhány olyan közös beszédtéma, amelynek mindenki "szakértője". Ezek a "szakértett" területek többnyire a foci, a politika, a nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor kiegészült a reklámokkal.
Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú, cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot közvetítenek számunkra.
Hogyan készül a reklám? Milyen törvényszerűségeket célszerű figyelembe venni? Milyen lépésekből tevődik össze a reklámkészítés? Hogyan lehet a hatékonyságát, hatását ellenőrizni? Milyen technikai feltételeknek kell eleget... Tovább

Fülszöveg

Társaságban mindig akad jó néhány olyan közös beszédtéma, amelynek mindenki "szakértője". Ezek a "szakértett" területek többnyire a foci, a politika, a nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor kiegészült a reklámokkal.
Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú, cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot közvetítenek számunkra.
Hogyan készül a reklám? Milyen törvényszerűségeket célszerű figyelembe venni? Milyen lépésekből tevődik össze a reklámkészítés? Hogyan lehet a hatékonyságát, hatását ellenőrizni? Milyen technikai feltételeknek kell eleget tegyen? Erről szól Virányi Péter könyve.
A könyv egyszerre kézikönyv és lexikon. Átfogó képet ad a reklám készítésénél használt több mint félezer fogalomról. Hézagpótló. Vissza

Tartalom

Bevezető7
A Fogalomtár használata10
Reklám11
Reklámeszközök, reklámhordozók18
Csomagolás21
Film22
Kiállítások, vásárok24
Közterületi reklámok26
Rádióreklámok29
Szponzorálás30
Médiatervezés, médiavásárlás31
Médiatervezés33
Elérési mérőszámok36
A közönség összetételének mutatói37
Médiumokra vonatkozó mutatók38
Médiavásárlás41
Hirdetési formátumok42
A reklámanyagok elhelyezésének egyéb formái44
Sajtópéldányok44
Vásárlási költségek45
Nyomdai ismeretek47
Betűk49
Kiadványszerkesztés, nyomdai előkészítés50
Színes nyomtatás előkészítése55
Papír56
Nyomtatás58
Nyomtatás utáni kikészítés62
Kötészet63
Nyomdai megrendelés65
Az internetes reklámozás alapjai67
Alapfogalmak69
Az internetes reklámszakma intézményi háttere70
Az online reklámeszközök70
Hatás- és hatékonyságvizsgálatok77
Reklámhatás-vizsgálatok79
Minta81
Reklámhatás-vizsgálatok specifikumai83
Reklámhatás-vizsgálati eljárások84
Reklámhatás-vizsgálati módszerek86
A vizsgálatok értékelése89
Reklámhatékonyság-vizsgálatok90
Reklámtervezés, reklámszervezet93
Munkafolyamatok a reklámszervezetben98
A reklámügynökség szervezete100
Reklámpszichológia105
Megismerés, figyelem112
Csoportfolyamatok126
Függelék131
Az arculati kézikönyv egy lehetséges tartalma133
A kiállításon való részvétel időrendi forgatókönyve137
A vizsgálatok forgatókönyve137
Mintaválasztás138
Attitűdskála139
Betűméret140
Betűtípusok141
Személyiségvonások142
A személyiség szerkezete143
A Prezentáció lehetséges forgatókönyve143
Felhasznált irodalom145

Virányi Péter

Virányi Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Virányi Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem