A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 1991. november

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Közoktatási Intézet folyóirata XLI. évfolyam 11. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Nagy Péter Tibor:
Erkölcstan vagy értéksemlegesség az iskolában? /3
Ritó László:
Demokrácia és iskolai esélyegyenlőség /11
Bóra Ferenc:
A demokráciára nevelés néhány alapkérdése /16
Vincze László:
Utópia Paedagogica - Németh László pedagógiai nézetei /23
LÁTÓKÖR
Bognár László:
Az iskola nemzeti nevelése /37
VILÁGTÜKÖR
Németh András:
Peter Petersen Jéna-terv-iskolája /47
MŰHELY
Sallai Éva:
„Őszinteséggel, nyitottsággal, toleranciával van békés megoldás mindenre" /62
Tóth Tiborné:
Új utak a kétnyelvű oktatásban /75
KRITIKA-FIGYELŐ
Thomas Gordon hatékonysága (Szávai István) 182
Klein Sándor-Farkas Katalin: Hogyan lehetnének iskoláink gyermekközpontúak? (G. Donáth Blanka) /84
Dr. Ferenczi Sándor-emlékkötet (Eszenyi Miklós) 186
Szüdi János: Az iskolarendszeren kívüli oktatás (magánoktatás, képzés, átképzés) (Pőcze Gábor) /88
Boros Dezső kiadatlan dolgozatai Karácsony Sándor pedagógiájáról és a
tanárképzésről (Durkó Mátyás) 189
Konzerv és élő (T. L) 190
IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem