A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vasúthistória évkönyv 1992.

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó5
Lovász István: A helyreállításra kijelölt kocsik kiválasztási szempontjai a MÁV História Bizottság Jármű Albizottságának munkájában7
Tóth Sándor: A GYSEV 19. osztályú, 201-206. pályaszámú mozdonyai39
Dr. Csiba József - Villányi György: Az M469,901 pályaszámú dízel-villamosmozdony történetéből60
Szécsey István: A Lillafüredi Állami Erdei Vasút (LÁEV) 1929-ben beszerzett Ganz, illetve Orenstein és Koppel gyártmányú járművei 81
Szécsey István - Lovász György: A MÁV "nehéz" és "könnyű" kivitelű négytengelyes, hegesztett acélszekrényvázas személy- és poggyászkocsijai103
Suba Gábor: Ganz Ábrahám, a kéregöntésű vasúti kocsikerék-gyártás meghonosítója147
Martinovich István: A villamos vontatás energiaellátásának története a MÁV-nál161
Dr. Horváth Ferenc: Vasaljak használata a magyar vasutakon207
Holnapy Kálmán: A vasútvonalak szelvényezésének története245
Ragó Mihály: A vasúti biztosítóberendezések fejlődése 1880-tól 1945-ig273
Keller László: A Budapest-Kelebia (Zimony) fővonal és a csatlakozó vasutak története337
K. Juhász Erzsébet: A Szeged-Csanádi Vasút379
Dr. Bory Endre: A hazai vasutakon elért menetrendi sebességek történeti áttekintése403
Dr. Károly Imre: Egy vasúti baleset, amelyből koncepciós per lett415
Dr. Csiba József: A MÁV szerepe a XXXIV. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus rendezvényeinek sikeres lebonyolításában425
Dr. Udvarhelyi Dénes: A hazai vasutak helyzete a világgazdasági válság enyhülésének éveiben, különös tekintettel Magyarország külkereskedelmi helyzetének alakulására469
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem