1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Checklist - 67 ellenőrző lista az értékesítésben

Közel 4000 javaslat, tipp és ötlet/Tárgyalás, értékesítési szervezet, értékesítési vezetés

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 187 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 20 cm
ISBN: 963-224-079-0
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Ajánlás9
A szerzőről10
A szerző előszava11
Az ellenőrző lista mint korszerű munkaeszköz11
Az ellenőrző lista elősegíti a tevékenység ésszerűsítését az értékesítési vezetők számára is11
Az ellenőrző lista nemcsak a racionalizálás eszköze, hanem segít az alkotó gondolkodási folyamatok elvégzésében is11
Az ellenőrző lista mint a biztonság garanciája11
Az ellenőrző lista javítja a vezetés minőségét11
Az ellenőrző listák kezelése és tökéletesítése12
Néhány utolsó tanács12
Az ellenőrző listák 17 előnyös tulajdonsága - Összefoglalás12
20 ellenőrző lista az értékesítési szervezet fejlesztéséhez és a teljesítmény optimalizálásához
97 értékelő kérdés az értékesítési szervezet átvilágításához és a marketingtevékenység javításához17
42 kérdés az ügyfelekhez: hogyan értékelik cégünk teljesítményét?21
Levélminta és kérdőív21
31 lehetőség a jövedelmezőség biztosítására az értékesítésben24
70 javaslat a teljesítmény növelésére a külső értékesítésben25
27 ötlet a látogatás előkészítéséhez és a tárgyalás vázlatának előkészítéséhez27
46 javaslat új ügyfelek szerzéséhez28
15 ok, amiért a cégnek és képviselőjének törekednie kell új ügyfelek megszerzésére28
Miért okozhat a külső munkatársaknak gondot, hogy új ügyfeleket szerezzenek?28
Hogyan juthatunk hozzá reményteli új ügyfelek címéhez?29
További gyakorlati tanácsok29
9 javaslat a csökkenő forgalommal rendelkező ügyfelek aktivizálására30
A telefonos megkeresés lépései30
14 javaslat az elveszett ügyfelek visszanyerésére31
23 mutató a külső munkatársak értékesítési költségeinek számbavételéhez32
14 kérdés a külső munkatársak reális önértékeléséhez33
14 ötlet az értékesítési levelezés javításához34
30 ötlet a front mögötti értékesítés javítására35
Bevezető gondolatok35
Tanácsok a front mögötti értékesítéshez35
37 ötlet a kínálat optimalizálásához és a vevők emlékeztetéséhez37
Fontos-e írásos ajánlatot tenni?37
Ha mégis írásbeli ajánlatot küld ügyfelének, ezt a következő pontok figyelembevételével tegye37
Ne kövesse el az alábbi hibákat!37
Ötletek az ajánlat megfelelő elkészítéséhez38
Mikor és hogyan emlékeztessünk az ajánlat elutasítása esetén38
400 javaslat a professzionális vásári értékesítéshez40
A stand előkészítése40
Mire ügyeljünk az érdeklődőkkel és ügyfelekkel való kapcsolatfelvételnél?42
A viselkedés általános szabályai a standon42
Tárgyalási ötletek43
A kifogások udvarias elhárításának formulái44
Hatékony demonstráció44
Hogyan viselkedjünk az ügyfelek torlódásakor?45
Párhuzamos kiszolgálás szorult helyzetben46
Jelentéskészítés az ügyfél látogatásáról47
Prospektusok átadása47
A versenytársakkal szembeni viselkedés48
A standon tett látogatások és a vásáron szerzett kapcsolatok értékelése48
23 ötlet a telefon költséghatékony használatához50
Az ideális telefonközpontos 42 jellemzője52
Levél a megfelelő telefonhasználatról53
52 ötlet a telefonmarketing felhasználási lehetőségeihez54
A sikeres telefonmarketing előfeltételei54
A sikeres telefonmarketinghez szükséges körülmények54
A telefonmarketing felhasználási lehetőségei54
21 javaslat reklámprospektusok és hirdetések elkészítéséhez56
14 javaslat az akciók helyes megtervezéséhez és kivitelezéséhez57
Tanfolyamok értékelésére szolgáló kérdőív58
20 ellenőrző lista az értékesítési vezetésről, motivációról és ellenőrzésről
46 javaslat a négyszemközti beszélgetések sikeres lebonyolításához63
Alapvető tudnivalók63
Vezetői tájékoztatók célszerű bevezetése63
106 javaslat a külső munkatársi állásra pályázóval folytatott interjúhoz65
Amit a pályázótól meg kell tudnia65
Hogyan viselkedjen a cég képviselője a beszélgetés alatt?65
Hogyan vezessük le a pályázóval folytatott beszélgetést?65
Milyen kérdésekről nem szabad megfeledkezni a pályázóval folytatott beszélgetés során?66
Ellenőrző lista a pályázó átvilágításához66
138 javaslat új külső munkatársak bevezetéséhez és betanításához69
22 javaslat a külső munkatársak ösztönzésére71
62 javaslat az értékesítési megbeszéés hatékonnyá tételére75
Miért vált elcsépeltté az "értekezlet" szó?75
Mi az értekezlet?75
Milyen típusai vannak az értekezletnek?75
Az értekezlet pszichológiája76
Az értekezlet megszervezésének ellenőrző listája77
83 javaslat a teljesítményértékeléshez78
Bevezető megállapítások78
Miért nincs sok cégnél megfelelő ellenőrzés?78
Milyen lehetőségeket és hasznokat tartogat a megfelelően végrehajtott ellenőrzés a külső munkatárs számára?78
Az ellenőrzés helytelen79
A helyes ellenőrzés emberi és szervezeti előfeltételei79
Ellenőrzési szempontok a külső munkatársak szemmel tartására80
62 ajánlás az elismerés és a bírálat (mint fontos vezetői eszközök) alkalmazásához82
62 javaslat és értékelési szempontok a külső és a belső munkatársak minősítéséhez85
Miért kell minősíteni?85
Milyen elvek alapján történik manapság a minősítés?85
Értékelési szempontok a külső munkatársak értékeléséhez86
55 ötlet az értékelő beszélgetések előkészítéséhez, irányításához és feldolgozásához88
A minősítő beszélgetés előkészítése88
A minősítő beszélgetés lefolytatása88
A minősítő beszélgetés feldolgozása89
61 javaslat a munkatársak elvándorlásának és gyakori cserélődésének (fluktuációjának) csökkentéséhez90
A fluktuáció vállalaton kívül álló okai90
A fluktuáció személyes okai90
Vállalati okok90
A magas fluktuáció lehetséges ellenszeri, illetve kezelésének eszközei90
41 ötlet a kilépő munkatárssal történő beszélgetés helyes lefolytatásához92
Miért kell elbeszélgetni a kilépő munkatárssal?92
Ki beszélgessen a kilépő munkatárssal?92
Mikor esedékes a beszélgetés?92
Hogyan vezessük a beszélgetést a kilépő munkatárssal?92
A kilépő munkatárssal folytatott beszélgetés értékelése92
55 javaslat az információáramlás javítására az értékesítés területén94
Miért van erre szükség?94
Milyen információkra van leginkább szükségünk az értékesítés során?94
Hogyan érhetünk el sikereket az információ területén?94
32 ötlet problémamegoldáshoz és döntéshez97
Hogyan járjunk el, ha a problémáinkat racionálisan és lehetőleg jól akarjuk megoldani?97
A döntés előfeltételei97
Mi okozza a döntésképtelenséget?97
A problémamegoldás technikája 17 lépésben98
35 ötlet a béremelési igények helyes kezeléséhez99
Egy vezetőnek két esetben kell a munkatársa, illetve a cég érdekében beavatkozni a bérezésbe99
Elutasító döntés lehetséges következményei99
Pozitív döntés lehetséges következményei99
Javaslatok a helyes viselkedésre a beszélgetés során99
A béremelési igénnyel kapcsolatban további problémák is jelentkezhetnek100
40 lehetőség a vezető beosztású munkatársak tehermentesítésére101
Önmagunk racionalizálása101
A tehermentesítés legfontosabb lehetőségei101
Oktatási módszerek az értékesítési munkatársak továbbképzésében103
Előkészületek103
Bemutató és magyarázat103
Utánzás és magyarázat103
Gyakorlat és ellenőrzés104
42 ötlet a külső értékesítés költségeinek csökkentésére105
Bérezés105
A területek optimális felosztása105
A közlekedési eszközök költségeinek csökkentése105
A költségek és a munkaidő manipulálásának megakadályozása105
28 lehetőség a vevőkapcsolatok aktív ápolására107
A vevőkapcsolatok ápolása marketingfeladat107
Vevőkapcsolatok ápolásának lehetőségei107
37 javaslat a nagymegrendelőkkel való kapcsolatok ápolására109
A tervszerű, szolgálatkész kiszolgálás elemei109
68 gondolat a számítógéppel támogatott értékesítési rendszerek bevezetéséhez110
Milyen előnyöket hozhat a rendszer bevezetése?110
Milyen kérdéseket kell megvizsgálni a bevezetés előtt?110
Hogyan fogadtassuk el munkatársainkkal az új munkamódszereket?110
29 lista tárgyalásokhoz és szolgáltatásokhoz
129 játékszabály a sikeres tárgyaláshoz115
A tárgyalási technika jelentősége115
Milyen feltételek szükségesek a tárgyalások eredményes lefolytatásához?115
Tárgyalástechnikai és pszichológiai tippek115
Zsákutcák; hogyan szabaduljunk belőlük117
Technikák, amelyek a zsákutcákból való szabadulásra szolgálnak117
A kompromisszumkötés technikája117
Különleges esetek jegyzőkönybe foglalása (objektív és jogi okokból)118
Tanuljunk a kudarcból!118
Kérdések az értékesítési tárgyalások sikerének és kudarcának elemzéséhez119
95 javaslat a célzott kérdésfelvetések alkalmazására120
Alapfelismerések120
A jó kérdések előfeltételei121
A kérdezés nem old meg minden problémát, főleg ha elkövetjük a következő hibákat121
Kérdéstípusok121
Különboző kérdéstípusok kombinációi123
Hogyan legyünk értékesítőként a kérdezés mesterei?123
38 tipp arra, hogyan váljunk jobb emberismerővé124
13 javaslat a kétfős ügyféllátogatás megtervezéséhez és a tárgyalás levezetéséhez126
Alaphelyzet126
Milyen szabályok érvényesek két ember kiküldésére?126
43 javaslat több emberrel való tárgyaláshoz127
Alapvető tudnivalók127
Szívleljük meg ezért a következő ajánlásokat127
278 javaslat a nehéz ügyfelek kezeléséhez128
A típustanok értelméről és értelmetlenségéről128
Helyes magatartás nehéz ügyféltípusokkal szemben130
Nehéz partnerek kezelésével kapcsolatos humoros és igaz felismerések132
18 javaslat a versenytársakkal szembeni helyes magatartáshoz133
Alapfelismerések133
10 magatartási szabály133
26 javaslat az eredményes érveléshez135
Érvelési modell fontos termékek eladásához137
108 javaslat az ártárgyalások sikeres lebonyolításához138
Milyen eszközökkel dolgozik, aki le akarja nyomni az árat?138
Hogyan építheti fel úgy a tárgyalást, hogy lehetőleg megelőzze az árharcokat?138
Árversenyzés helyett kínáljon nagyobb teljesítményt139
25 védekező és befolyásoló kifejezés az ártárgyalás során139
Milyen technikák állnak rendelkezésre, hogy elhárítsa az árakkal kapcsolatos kifogásokat és a saját hasznára fordítsa őket?140
Helyesen érveltem? 18 kérdés az önkontrollhoz142
52 tipp a vásárlási motivációk megismeréséhez és helyes felhasználásához143
Alapfelismerések143
Az emberi cselekvés hajtóerői143
Két példa vásárlási motivációkra144
30 vásárlási, illetve cselekvési motívum144
34 javaslta a felmerülő kifogások elhárításához146
15 alapfelismerés146
Kifogások elhárítása147
43 példamondat a kifogások urdaviras elhárításához148
A bemutató mesterfogásai és lehetőségei150
Demonstrációs lehetőségek az értékesítés során150
A jó bemutató ismertetőjegyei150
25 javaslat arra, hogyan valósítsunk meg kiegészítő eladásokat152
5 alapfelismerés152
5 hibás értékesítői hozzáállás152
A kiegészítő értékesítés 9 játékszabálya152
Kapcsolódó termékek értékesítése telefonon153
8 javaslat a kiegészítő termékek értékesítéséhez154
20 iránymutatás retorikánk tökéletesítéséhez155
Cél a jó kifejezőkészség155
Hogyan adjuk elő mondandónkat hatásosan?155
10 tipp a megrendelések fogadásához157
Néhány gyakorlati tapasztalat157
A telefonos megbízások felvételének 10 fontos szabálya157
30 javaslat a telefon mint értékesítési segédeszköz használatához158
A telefon 18 felhasználási lehetősége külső munkatársak számára158
Miért nem használják ki jobban a telefon nyújtotta lehetőségeket?158
Mire ügyeljen a külső munkatárs, mikor telefonbeszélgetést folytat?159
94 tipp telefonon történő időpontegyeztetéshez161
A kérdés felvetése161
Tippek a helyes eljáráshoz161
52 kezdeményezési lehetőség a telefonon történő kapcsolatfelvételhez163
74 tipp a telefonálási hibák megismeréséhez és elkerüléséhez164
A telefonálást nem oktatják az iskolában164
Miért ritka az ideális (telefonos) beszélgetés?164
Gyakori hibák a telefonálás során165
Beszédtechnikai hibák165
Pszichológiai hibák és hiányos beszédstílus165
Egyéb hibák165
293 javaslat a szerelő helyes viselkedéséhez167
Néhány fontos alapismeret167
A hibabejelentések fogadása a cégnél és a kiszállás előkészítése167
Elemzés a helyszínen és a szerelőmunka "alkotó" része168
A szerelő közlekedése169
A jó fellépés és a kapcsolatteremtő képesség169
A gátlások leküzdése170
A pszichológiailag helyes viselkedés az ügyfél házánál171
Hogyan lehetünk jobb emberismerők?171
A helyes érvelés feltételei172
Ha a szerelő órabérét az ügyfél túl magasnak találja172
Más cég gyártmányának védelme172
Milyen érvekkel köthetünk szolgáltatási szerződést?173
Hogyan viselkedjen helyesen, ha a gép cseréjét ajánlja?173
Ha az ügyfél úgy véli, hogy a legújabb elektronikai megoldások alkalmazása gyakoribb zavarokat okoz173
Speciális tanácsok. Hogyan viselkedjen különleges esetekben?174
Hogyan vegye rá az ügyfeleket, hogy tartsanak raktáron pótlakatrészeket?174
Hogyan kezeljük helyesen a reklamációkat?174
Követelmények a jelentéssel szemben176
További javaslatok176
A búcsúzás177
24 ellenőrző kérdés a kiszállás elemzésére177
68 javaslat az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz179
17 tabu a tárgyalás során181
Kreativitás a külső értékesítésben182
Kreativitás a belső értékesítésben184
30 javaslat a tárgyalások lezárásához186
Bevezetés186
A lezárás előkészítése186
A tárgyalás lezárásának mesterfogásai186
Az utolsó lehetőségek187
Ha mindezek ellenére kudarcot vall...187

Victor Scheitlin

Victor Scheitlin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Victor Scheitlin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem