1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vezetés magasabb szinten

Eredményesség emberközpontú módszerekkel

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 345 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-304-014-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Legújabb könyvében Ken Blanchard a tőle megszokott élvezetes egyedi stílusban összegzi életművének, vezetői filozófiájának legfontosabb tételeit. Hihetetlen energiával, meggyőző erővel és kellő önkritikával mutatja be, hogy a jövő sikerének záloga a magasabb szintű vezetés, amely nemesebb küldetéstudatra, a közjó szolgálatára és emberközpontú vezetői módszerekre épül. A profitszemlélet mellett hangsúlyt kell kapnia az etikus magatartásnak, a bizalomra és tiszteletre építő partnerségnek és kapcsolatépítésnek is. Az önös érdekeket szolgáló, a hatalomra és a félelemre építő vezetés helyett elsősorban magasabb szinten szolgáló vezetőkre van szükség. Blanchard és szerzőtársai a helyzetfüggő vezetés 30 éves elméleti és gyakorlati tapasztalataira építve mutatják be a vezetési paradigmaváltáshoz szükséges legújabb módszereket és technikákat, és fejtik ki, hogy a jól teljesítő szervezetekben olyan vezetőkre van szükség, akik
- támogatják az együttműködést;
- bevonják az érintetteket a... Tovább

Fülszöveg

Legújabb könyvében Ken Blanchard a tőle megszokott élvezetes egyedi stílusban összegzi életművének, vezetői filozófiájának legfontosabb tételeit. Hihetetlen energiával, meggyőző erővel és kellő önkritikával mutatja be, hogy a jövő sikerének záloga a magasabb szintű vezetés, amely nemesebb küldetéstudatra, a közjó szolgálatára és emberközpontú vezetői módszerekre épül. A profitszemlélet mellett hangsúlyt kell kapnia az etikus magatartásnak, a bizalomra és tiszteletre építő partnerségnek és kapcsolatépítésnek is. Az önös érdekeket szolgáló, a hatalomra és a félelemre építő vezetés helyett elsősorban magasabb szinten szolgáló vezetőkre van szükség. Blanchard és szerzőtársai a helyzetfüggő vezetés 30 éves elméleti és gyakorlati tapasztalataira építve mutatják be a vezetési paradigmaváltáshoz szükséges legújabb módszereket és technikákat, és fejtik ki, hogy a jól teljesítő szervezetekben olyan vezetőkre van szükség, akik
- támogatják az együttműködést;
- bevonják az érintetteket a döntéshozatalba;
- ösztönzik a kutatást és a fejlesztést;
- motiválják mások kreatív gondolkodását;
- egyszerre tanítók és tanulók;
- határozottan kiállnak a stratégiai döntések és értékek mellett;
- képesek kibontakoztatni az emberekben rejlő tehetséget a közjó érdekében.
A Vezetés magasabb szinten hasznos tanácsokkal szolgál az élet bármely területén mindazoknak, akik aktuális, azonnal átültethető, praktikus válaszokat várnak a vezetői megpróbáltatásokra és kihívásokra. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz 11
Bevezetés 13
I. rész: MEGFELELŐ CÉL ÉS JÖVŐKÉP
1. fejezet: Cége jól teljesít? 23
A megfelelő cél: a tripla végcél
Egy jól teljesítő szervezet mindig telibe talál
A JTSZ SCORES modell
A JTSZ SCORES teszt: cége hogyan teljesít?
2. fejezet: A jövőképben rejlő erő 37
A jövőkép jelentősége
Hatékony és középszerű jövőképek
Valós jövőkép megalkotása
Vonzó jövőképpel megteremthető a nagyszerűség kultúrája
Kiindulási pont a jövőkép
A jövőkép bárhol megszülethet
Váltsuk valóra a jövőképet!
Jövőkép és vezetés
II. rész: BÁNJUNK JÓL ÜGYFELEINKKEL!
3. fejezet: Ügyfélszolgálat magasabb szinten 53
Hogyan kapjunk legendásan jó pontokat ügyfeleinktől?
A legendás szolgáltatás megteremtése
Ügyfélszolgálat magasabb szinten
Engedjük szárnyalni embereinket!
Kacsaúsztatóban dagonyázva
A főnök szárnyakat ad
A legendás szolgáltatáshoz Gung Ho! emberek kellenek
III. rész: BÁNJUNK JÓL ALKALMAZOTTAINKKAL!
4. fejezet: A kulcs a felhatalmazás 75
Mi is az a felhatalmazás?
A felhatalmazásban rejlő erő
Hogy tudja útját állni a felhatalmazásnak a múlt?
Az emberekben rejlő potenciál kiaknázása: egy valós életből vett példa
Meg kell tanulni a felhatalmazás nyelvén beszélni
A felhatalmazás 3 kulcsa
5. fejezet: Helyzetfüggő vezetés II: az integráló koncepció 93
A vezetési stílus és a fejlettségi szint összepárosítása
A fejlettségi szint célonként és feladatonként változik
Fontos, hogy azon a szinten irányítsuk az embereket, amelyiken vannak
A helyzetfüggő vezető 3 legfontosabb készsége
A hatékony vezetés egy utazás
6. fejezet: Önmagunk vezetése: a felhatalmazásban rejlő erő 107
Felhatalmazott munkatársi gárda megteremtése
Önmaguk vezetésére képes emberek kiképzése önálló tanulással
Az önmenedzser 3 legfontosabb készsége
7. fejezet: Együttműködés a teljesítményért 119
Egy hatékony teljesítményirányító rendszer felállítása
Együttműködés és a teljesítményirányító rendszer
Az együttműködés mint nem hivatalos teljesítményirányító rendszer
8. fejezet: A teljesítményért történő együttműködéshez szükséges legfontosabb készségek: az egyperces menedzser 141
Egyperces célkitűzés
Egyperces dicséretek
Megrovás vagy korrigálás?
Az egyperces menedzser 4. titka
9. fejezet: Edzés: a vezetésfejlesztéshez szükséges legfontosabb kompetencia 159
Az edzés fogalma
Az edzés 5 felhasználási lehetősége
10. fejezet: Csapatok helyzetfüggő vezetése 173
Miért csapatok?
Mi az oka a csapatok kudarcának?
Jól teljesítő csapat kialakítása 5 lépésben
A csapatmunka csodája
11. fejezet: Szervezeti vezetés 197
A változáskezelés jelentősége
Miért olyan bonyolult a szervezeti változás?
Mikor van szükség változásra?
A változás kisiklásának vagy kudarcának előre látható okai
Összpontosítsunk az utazás megszervezésére!
Foglalkozzunk embereink aggályaival, és oszlassuk el azokat!
Szervezeti vezetői magatartás
Helyzetfüggő vezetés II és változásvezetés
Bevonás és beleszólás a változás megtervezésébe
12. fejezet: A változásvezetés stratégiái 219
A változásvezetés 9 stratégiája
13. fejezet: A sikeres kulturális átalakulás levezénylése 247
Gung Ho!: a kiindulópont
A Gung Ho!-tól egy már bevált kulturális átalakulásig
A sikeres kulturális átalakulás levezénylése
A kulturális átalakulás sikerének kulcsfontosságú tényezői
IV. rész: VÁLASSZUNK MEGFELELŐ TÍPUSÚ VEZETÉST!
14. fejezet: Szolgáló vezetés 265
Mi is az a szolgáló vezetés?
A szolgáló vezetés alkalmazása
Az igazán nagy vezetők arra ösztönzik embereiket, hogy munkájukhoz használják a fejüket is
Mi befolyásolja leginkább a teljesítményt?
Szolgáló vezetőnek lenni érzelmi kérdés
Törtető vagy elhivatott vezető?
Az ego szorult helyzete
A szolgáló vezető feladata
Szolgáló vezetés: kötelező vagy választható?
15. fejezet: A vezetői álláspont meghatározása 289
A vezetői álláspont elemei
Saját vezetői álláspontunk kidolgozása
Jegyzetek 307
Köszönetnyilvánítás 319
A szerzők 323
Ábrák jegyzéke 337
Név- és tárgymutató 339
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem