1.062.424

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Veterán 1991. június

Autó-motor/T-Ford a klasszikus amerikai/I. évfolyam 1. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Hírlapkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím: Veterán
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal, illusztrációkkal. További kapcsolódó személyek a magazinban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A napok óta tartó esőt ugyan verőfényes napsütés követte, az Oldtimer Motor Car Club április 20-i évadnyitó veterántalálkozóját mégis mérsékelt érdeklődés mellett rendezték meg.... Tovább

Előszó

Részlet:
A napok óta tartó esőt ugyan verőfényes napsütés követte, az Oldtimer Motor Car Club április 20-i évadnyitó veterántalálkozóját mégis mérsékelt érdeklődés mellett rendezték meg. Valószínűleg sokan még csak a felkészülésnél tartanak; ezt jelezheti az is, hogy a régi autók és motorok tulajdonosainak kiküldött százhúsz nevezési lapból mindössze 35 érkezett vissza.
A Cabrio Autóügynökség zuglói telephelyén már kora reggel gyülekeztek a veteránok, ahol ki-ki rövid ügyességi versenyen tehette próbára maga és járműve képességeit. A Közlekedési Múzeumig - a találkozó helyszínéig - pedig "gyorsasági" szakasz következett: a résztvevőknek nyolc kilométeren és tizenöt percen belül kellett megtenniük az utat, természetesen szigorúan betartva a közlekedési szabályokat is. Igaz, ami a lakott területen engedélyezett sebességhatárt illeti, valódi veteránoknak erre már aligha kellett ügyelniük, bár tény, hogy a Városligetben felvonultatott járművek nagy részét nemcsak efféle ünnepi alkalmakkor keltik életre, hanem egyik másik jó szolgálatot tesz akkor is, ha gazdájuk hétköznapi használatra szánt járgánya mondja fel a szolgálatot. Például Szűts Zoltán mosolyogva mesélte, hogy 1934-es Praga Piccolója - egyébként ez volt a találkozó legöregebb négykerekűje - nemegyszer segítette ki a bajból, ha Daciája megmakacsolta magát. Úgy tűnik, a csehek már a harmincas években is tudták: a megbízhatóság talán mindennél fontosabb. Vissza

Tartalom

Idénnyitó a Városligetben 2
Magosix, a vállalkozók autója 4
A szerkesztő oldala 9
Opel Darracq, a világjáró 10
Veteránbörze Csepelen 14
Tárlatvezetés görög betűkkel
Lancia-múzeum, Torino 16
SHB 98-as segédmotoros kerékpár 20
Hetven évig pihent a Tipo 23
Műhelygyakorlat
Amal porlasztók 27
T-Ford, de nem fekete
Bádog Böske hazatért 30
Teherautók keleti világszínvonalon
A Csepel 350-es története 36
Keres, kínál 40
Programajánlat 42
Magyarországon készített motorkerékpárok
1894-1945 43
Cseh gyűjtők, angol motorok 46
Úriember, fekete szmokingban
1931-es Sunbeam restaurálása 48
Legnagyobb volt a legkisebbek között
Zboray Ferenc visszaemlékezései 53
Autóversenyek grafikusa
Carlo Demand rajzai 58
Olasz álomautók
Politoys-modellek 62
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem