kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Bakonyi Dezső Kísérleti Általános Iskola |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 205 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Néhány lapon beragasztott táblázat található. |
A Bakonyi Dezső Kísérleti Általános Iskola | 9 |
A tanterv | |
Anyanyelv | 25 |
Néhány bevezető gondolat | 25 |
Tantervünk alapelvei, tantárgyunk struktúrája | 27 |
Célok és feladatok | 31 |
Módszertani javaslatok | 33 |
Részlet a 6. osztály programjából | 38 |
Az anyanyelvhez kapcsolódó tanórán kívüli tevékenységi formák | 42 |
Népek és kultúrák | 44 |
Az előzményekről, a tantervkészítés indokairól | 44 |
A teammunka szükségességéről | 45 |
Előkészítő szakasz a 3. és 4. évfolyamon | 46 |
Cél- és feladatrendszer | 47 |
Személeltformálás, móddszerek | 51 |
Taneszközök, felszereltség, eszközrendszer | 53 |
A humán blokk összeépülésének folyamata | 54 |
Szintézis a két komplex blott között: a mai világunk tantárgy körvonalai | 55 |
Tanórán és iskolán kívül iszemélyiségformáló tényezők | 56 |
Vizuális és művészeti ismeretek | 59 |
Szöveggyűjtemények | 59 |
Színtani készlet = Tanári-tanulói alapeszköz | 65 |
A tankönyv | 65 |
Alkotótábor | 76 |
Ének-zene | 78 |
Kodály Zoltán gondolatai | 78 |
Tantervünk cél-és követelményrendszere | 79 |
Túl az iskolán | 90 |
Néptánc | 91 |
A gyökerek | 91 |
Néptánc az iskolában | 93 |
A néptánctanítás programja | 94 |
Természet- és társadalomkutatás | 99 |
A tantárgy szemléleti kerete, tartalmi sajátosságai, módzsertani tényezői | 99 |
A TTK tantárgy általános követelményrendszere és az abból kiépíthető konkrét évfolyamstruktúrák | 105 |
A TTK órák a gyakorlatban | 113 |
Az integráció mint a TTK speciális szerkezete | 115 |
A TTK tárgy az iskolakísérlet keretein belül | 116 |
Ember és Természet | 119 |
Bevezetés | 119 |
A természettudományos nevelés célrendszerének újrafogalmazása | 120 |
A curriculum fejlesztéséről | 127 |
A módzserekről | 131 |
A tanterv bemutatása | 137 |
Sakk | 144 |
Sakkot az iskolába? | 144 |
A sakkoktatás az oktatás-nevelés rendszerében | 145 |
A problémamegoldó gondolkodás a sakktanításban | 146 |
A sakkoktatás helyzete iskolánkban | 154 |
A tanórán kívüli tevékenységek sajátos lehetőségei a kísérleti iskolában | 159 |
Tanulási formák | 160 |
A klubok | 164 |
Nyári táborok | 166 |
Husztót - erdei iskola | 168 |
A gazdálkodó-termelő tevékenység | 169 |
Az iskolakísérlet metodológiai problémái | 174 |
Irodalomjegyzék | 189 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.