1.062.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Szerző

Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás éve:
Oldalszám: 580 oldal
Nyelv:
Méret:
ISBN: 9789630586702

Tartalom

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Olvasatlan példány

Állapot: Új
5.750 Ft
5.462,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.