1.063.231

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámvonal 3

A reklámkommunikáció világa/Kommunikáció '99

Szerző
Budapest
Kiadó: Kreutz Studio Kommunikációs Szolgáltató Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 111 oldal
Sorozatcím: Reklámvonal
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal és illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A kommunikáció egy ingoványos terület! Ráadásul mindannyian azt hisszük, hogy születésünktől fogva szakértői vagyunk. Pedig ezt is tanulni kell. És jó pap holtig tanul... A minap autóval mentem egy... Tovább

Előszó

A kommunikáció egy ingoványos terület! Ráadásul mindannyian azt hisszük, hogy születésünktől fogva szakértői vagyunk. Pedig ezt is tanulni kell. És jó pap holtig tanul... A minap autóval mentem egy tárgyalásra, mikor elémjött egy másik autó, s benne egy ismerősömet véltem felfedezni. Heves kézmozdulattal jeleztem, hogy felismertem és és vártam, hogy ő is észrevegyen. Nyomatékképpen még egy rövidet kürtöltem is.
Erre kiszállt. Inaimba hatolt a felismerés, hogy ezt az embert - bár hasonlít az ismerősömre - nem ismerem, ő pedig vörös fejjel, ordítva fröcsögte felém: „Mit mutogatsz te állat, nekem volt elsőbbségem!"
Szóval a kommunikáció nemcsak belőlünk áll. Nyilván mindenki ismeri a szituációt, mikor az egyik „kommunikáló" fél csak beszél, beszél, a másik pedig lesi, hogy hol talál olyannyira nagy levegővételt, hogy megszakíthassa és végre ő beszélhessen. És ennek megfelelői megtalálhatók a politikában, a tárgyalótermekben, a cégek belső és külső kommunikációjában, az üzletekben, a reklámokban, és mindenhol, ahol kommunikálhatunk.
A reklámok, melyeket ma már nem tudunk kikerülni, tájékoztatnak, vagy félrevezetnek, alakítják értékrendünket és gyermekeinkét is, egyszóval több generációra is hatnak. Eszközei behatolnak a privát szférába, sokszor egyéniségünk is veszélyeztetve van. Mivel a kommunikátorok felismerték, hogy az átvivő csatornák túlzsúfoltak, néha bedugultak, ezért újabb és újabb eszközöket, módszereket találnak az üzenet hatékony célba juttatásához. Kötetünk akkor tölti be küldetését, ha ebben az ugyan ingoványos, de izgalmas kihívásokkal teli színes szakmában az Önök segítségére lesz és az ismert viccel élve nem kerülnek olyan helyzetbe, hogy meg kell kérdezzék: Hát mi mennyi? Vissza

Tartalom

Előszó 9.
10 pontban a kommunikációról 10.
Kommunikáció:
Herczeg István: A kommunikáció és szintjei a reklámokban 12.
Varga Zsolt: Néhány gondolat a kríziskommunikációról 16.
Társadalom és kommunikáció:
Bereczki Annamária: Globális, lokális, rurális? 20.
Bárkányi Péter: A közterületi reklám térhódítása Lengyelországban 24.
A televíziók szerepe és a közszolgálatiság 28.
Technika és kommunikáció:
Tükröm, tükröm... 32.
A telemarketing helyzete Magyarországon 36.
nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek..." 38.
A digitális szolgáltatás szerepe a kommunikációban 40.
Online kommunikáció:
Számháború helyett hiteles adatok 44.
Pohly Ferenc: Az online targeting: hűvösen a hálózati reklámról 46.
Torsa Mátyás: Tudod, hogy kell 2 kilobájtos vonalat húzni? 50.
Portálvarázs www.eol.hu 54.
Direkt Marketing:
Jeges Zsolt: A kupontól az e-mail-ig 58.
A direkt marketing és a direct mail: elképzelések és lehetőségek 62.
Viniczai András: Direktívák nélkül 64.
Szemter László: A boríték, mint a "kommunikáció eszköze 68.
Szervezeti Kommunikáció:
A marketing és az ügyfélelégedettség... 72.
Magyarország N°1 áruházláncának és a kópénak a sikersztorija 78.
A Petőfi Csarnok PR-tevékenysége 80.
Látványkommunikáció:
Kertai Katalin: A kiállítások, vásárok szerepe... 82.
Csóti László: Óriásneonok: Az égig ér, aki fölmegy a tetőre 86.
A piackutatás:
Nemes Csaba: A piackutatás eredményeinek alkalmazása 88.
Komplex és integrált kommunikáció:
Több, mint reklám, több, mint arculat... 90.
A jövő választása, avagy az integrált marketingkommunikáció 96.
Simon Attila: Belbecshez külcsíny 98.
Fehér Zsolt: A reklámkivitelezésről általában 104.
Céglista 111.
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem