1.059.673

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések

Vallás a társadalomban - Religion in Society 2.

Szerző
Szerkesztő
Szeged
Kiadó: JATEPress-Szegedi Egyetemi Kiadó
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 281 oldal
Sorozatcím: Vallás a társadalomban-Religion in Society
Kötetszám: 2
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-963-482-839-6
Megjegyzés: Megjelent 300 példányban. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A könyv a tartalomelemzés modern irányzatának nyomvonalán, kvantitatív és kvalitatív elemzésekkel mutatja be, hogy a magyar nyomtatott sajtóban hogyan jelennek meg a hazai vallási közösségek. A két szerző részletesen elemzi, hogy mely egyházakkal, felekezetekkel, közösségekkel foglalkoznak az újságok, mit tartanak velük kapcsolatban érdeklődésre számot tartó témának. A könyv második részében három politikai napilap (a Népszabadság, a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap) három évfolyamában nyomon követik a vallási témák előbukkanását, gyakorisági mutatóit és politikai meghatározottságait. Rávilágítanak arra, hogy mely tartalmi dimenziókkal kapcsolatban emlegetik a „történelmi" és a „kisegyházakat", és a különböző lapok milyen jelentésmezővel tárgyalják a „szekta" szó fogalmi tartalmát. Szemléletes módszerekkel, elemzésekkel teszik nyilvánvalóvá, hogy a különböző lapok a politikai hovatartozásuk mentén nemcsak másként beszélnek ezekről a témákról, de még a kulcsszavak jelentéseit és... Tovább

Fülszöveg


A könyv a tartalomelemzés modern irányzatának nyomvonalán, kvantitatív és kvalitatív elemzésekkel mutatja be, hogy a magyar nyomtatott sajtóban hogyan jelennek meg a hazai vallási közösségek. A két szerző részletesen elemzi, hogy mely egyházakkal, felekezetekkel, közösségekkel foglalkoznak az újságok, mit tartanak velük kapcsolatban érdeklődésre számot tartó témának. A könyv második részében három politikai napilap (a Népszabadság, a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap) három évfolyamában nyomon követik a vallási témák előbukkanását, gyakorisági mutatóit és politikai meghatározottságait. Rávilágítanak arra, hogy mely tartalmi dimenziókkal kapcsolatban emlegetik a „történelmi" és a „kisegyházakat", és a különböző lapok milyen jelentésmezővel tárgyalják a „szekta" szó fogalmi tartalmát. Szemléletes módszerekkel, elemzésekkel teszik nyilvánvalóvá, hogy a különböző lapok a politikai hovatartozásuk mentén nemcsak másként beszélnek ezekről a témákról, de még a kulcsszavak jelentéseit és konnotációit is különbözőképpen határozzák meg. A könyv a harmadik részben a Hit Gyülekezetének kapcsolatait és értelmezési terét vizsgálja a hívők és a kívülállók szemszögéből. A könyv különösen alkalmas példatár a tartalomelemzés oktatására, és megtanít a vallási témák médiajelenlétének értelmezésére. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések
Állapot:
2.780 Ft
1.390 ,-Ft 50
21 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések
Állapot:
2.780 Ft
1.940 ,-Ft 30
29 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések Vallási közösségek az írott sajtóban - Kvantitatív és kvalitatív elemzések
Állapot:
2.780 ,-Ft
42 pont kapható
Kosárba