1.061.441

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vállalatok társadalmi felelősségvállalása

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 333 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-9686-01-4
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Bizonyára mindannyian szívesen teszünk, tennénk egy jobb világért. Nem csak egyéni, hanem vállalati szinten is érdemes, sőt egyre inkább szükséges felvállalni egy-egy jó ügyet - de nem mindegy, hogyan tesszük ezt. Philip Kotler alapműve - amit a szakma "a CSR bibliájaként" emleget - a vállalati társadalmi felelősségvállalás izgalmas problematikájának első alaposabb elemzéseként, és - érdekes esettanulmányai révén - első példatáraként jelenik meg magyar nyelven. Kotler műve mérföldkőnek számít a témában: tipizálja és definiálja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának különböző módjait, részletesen - és neves cégek gyakorlati példáit bemutatva - elemzi az egyes típusokban rejlő lehetőségeket. Sőt konkrét ajánlatokat is ad a CSR-programot tervező cégeknek, ami a különböző célokhoz illő jótékonysági törekvéseket, a támogatás eszközeit, formáit, a lebonyolítás módszereit illeti, egészen a partnerként együttműködő jótékonysági szervezetek megválasztásáig útmutatást nyújt.
A... Tovább

Fülszöveg

Bizonyára mindannyian szívesen teszünk, tennénk egy jobb világért. Nem csak egyéni, hanem vállalati szinten is érdemes, sőt egyre inkább szükséges felvállalni egy-egy jó ügyet - de nem mindegy, hogyan tesszük ezt. Philip Kotler alapműve - amit a szakma "a CSR bibliájaként" emleget - a vállalati társadalmi felelősségvállalás izgalmas problematikájának első alaposabb elemzéseként, és - érdekes esettanulmányai révén - első példatáraként jelenik meg magyar nyelven. Kotler műve mérföldkőnek számít a témában: tipizálja és definiálja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának különböző módjait, részletesen - és neves cégek gyakorlati példáit bemutatva - elemzi az egyes típusokban rejlő lehetőségeket. Sőt konkrét ajánlatokat is ad a CSR-programot tervező cégeknek, ami a különböző célokhoz illő jótékonysági törekvéseket, a támogatás eszközeit, formáit, a lebonyolítás módszereit illeti, egészen a partnerként együttműködő jótékonysági szervezetek megválasztásáig útmutatást nyújt.
A felelősséggel gondolkodó és tevékenykedő vállalatvezetők, marketing, PR- és CSR-szakemberek, az érintett civilek és a kormányzati szereplők könnyen eligazodhatnak a kötet jól felépített struktúrájában. A magyar kiadást az itthon megvalósult CSR-programokat bemutató fejezet egészíti ki. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz (Czakó Borbála, HBLF)7
A "tegyünk már valami kis jót..." esete9
Vállalati társadalmi kezdeményezések: hat lehetőség a jócselekedetre31
Célhoz rendelt promóciók: társadalmi ügyek tudatosítása és fontosságuk növelése59
Ügyhöz kapcsolt marketing: magatartás-változást célzó kampányok támogatása123
Vállalati adományozás: nemes ügy közvetlen támogatása153
Közösségi önkéntes munka: munkavállalói idő és szakértelem a jó célért183
Társadalmilag felelős üzleti gyakorlat: önkéntesen vállalt üzleti gyakorlat és befektetés társadalmi ügyek támogatására217
A huszonöt legjobb lépés a vállalat és a társadalmi ügy közös érdekében245
Tíz ajánlott marketingmódszer a vállalati társadalmi kezdeményezések finanszírozásáért és támogatásáért271
Magyar példák a vállalati társadalmi felelősségvállalásra287
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása Vállalatok társadalmi felelősségvállalása
Állapot:
5.480 ,-Ft
27 pont kapható
Kosárba