1.067.327

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Egyéni matematikatanulás osztályközösségben

Feladatgyűjtemény tanárok számára az általános iskola 7. osztálya matematikaoktatásához

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 199 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-170-276-6
Megjegyzés: Tankönyvi szám: 52635. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az általános iskola ötödik és hatodik osztálya számára készült feladatgyűjtemény megjelenése után most a hetedik osztályos összeállítás is széles körök számára hozzáférhetővé válik.
Mind a három... Tovább

Előszó

Az általános iskola ötödik és hatodik osztálya számára készült feladatgyűjtemény megjelenése után most a hetedik osztályos összeállítás is széles körök számára hozzáférhetővé válik.
Mind a három kötet az "Egyéni matematikatanulás osztályközösségben" gyűjtőcímet viseli. Az e cím mögött rejlő matematikatanulási eljárást négy alapelv köveztkezetes érvényesítése jellemzi. Az első azt juttatja kifejezésre, hogy a képességek kibontakoztatása egyes-egyedül a tevékenységek gyakorlásával lehetséges. Annak a képességei fejlődnek ki, aki tevékeny. A tanulók képességei is csak abban az esetben fejlődnek, ha ők valóban tevékenyek. A második alapelv szerint a gondolkodás fejlesztése csak abban az esetben lehetséges, ha a tanulóknak lehetőségük van arra, hogy saját, egyéni gondolkodásmeneteikkel juthassanak a megoldáshoz. Ez azt jelenti, hogy ne mi írjunk elő számukra egy meghatározott gondolatmenetet, és ne ennek reprodukálásában lássuk a tanulás lényegét. A harmadik alapelv azt hangsúlyozza, hogy a feladatmegoldás osztályközösségben csak abban az esetben eredményes, ha valamennyi tanuló azonos feladatsoron dolgozik. Ebben az esetben a gyengék tanulnak az erősektől, és az erősek is fejlődnek, mert módjukban áll többféle gondolkodásmenettel eljutni a megoldáshoz. Végül a negyedik alapelv az értékelés módját szabályozza. Minden egyes tanulónak valamennyi tanítási órán pontosan kell értékelnie saját teljesítményét, és valamennyi tanuló teljesítménye minden tanítási órán az egész osztály számára rangsorolható. Vissza

Tartalom

Előszó5
Bevezető7
A számtan- és mértanórák javasolt sorrendje9
Tananyagbeosztás (Számtan)11
A számtanórák feladatanyaga15
A számtananyag rendszerezése140
Tananyagbeosztás (Mértan)145
A mértanórák feladatanyaga149
A mértananyag rendszerezése191
A felhasznált feladatok197
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem