1.062.618

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti világatlasz

Biztos navigáció az üzlet viharos vizein

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 192 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 22 cm
ISBN: 963-752-592-0
Megjegyzés: Színes fotókkal, térképekkel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Különleges kiadványt tart a kezében az olvasó. E szép kivitelű világatlasz térképein ezúttal nem a megszokott földrajzi nevek láthatók, nem a Föld kontinensei, országai, hegyei-vizei - hanem az üzleti folyamatok útjai és útvesztői, állomásai, szirtjei, szigetei, folyói, csupa olyan képletes hely, amit az üzletembereknek előbb vagy utóbb, de be kell járnia. Nem hétköznapi módszer: térképen ábrázolni az üzleti modelleket. Az ún. „asszociatív kartográfia" módszere új találmány, de mintája egy ősi módszer: a modellezés. Lényege, hogy rövid úton megismerhető, átlátható és értelmezhető térképeket ad - nemcsak az üzleti életben, hanem bármilyen szakma területén zajló - bonyolult folyamatokról. Ezzel az olvasó egyrészt könyvtárnyi szakirodalom elolvasásának fáradságától kímélheti meg magát, másrészt ez a módszer megkönnyíti a sokszorosan összetett összefüggések villámgyors megértés. Azaz időt takarít meg - s ez felgyorsult korunkban talán a legnagyobb erény. A térképek jó adag humorral... Tovább

Fülszöveg

Különleges kiadványt tart a kezében az olvasó. E szép kivitelű világatlasz térképein ezúttal nem a megszokott földrajzi nevek láthatók, nem a Föld kontinensei, országai, hegyei-vizei - hanem az üzleti folyamatok útjai és útvesztői, állomásai, szirtjei, szigetei, folyói, csupa olyan képletes hely, amit az üzletembereknek előbb vagy utóbb, de be kell járnia. Nem hétköznapi módszer: térképen ábrázolni az üzleti modelleket. Az ún. „asszociatív kartográfia" módszere új találmány, de mintája egy ősi módszer: a modellezés. Lényege, hogy rövid úton megismerhető, átlátható és értelmezhető térképeket ad - nemcsak az üzleti életben, hanem bármilyen szakma területén zajló - bonyolult folyamatokról. Ezzel az olvasó egyrészt könyvtárnyi szakirodalom elolvasásának fáradságától kímélheti meg magát, másrészt ez a módszer megkönnyíti a sokszorosan összetett összefüggések villámgyors megértés. Azaz időt takarít meg - s ez felgyorsult korunkban talán a legnagyobb erény. A térképek jó adag humorral kreált fiktív földrajzi nevekkel jelölik a folyamatok lépéseit, a modellek egyes elemeit - a kudarc mocsarait sem kikerülve. A fejezetek szövege nem egyszerű térképmagyarázat, hanem önállóan is kezelhető összefoglalás a menedzsment, a marketing vagy éppen a logisztika legfontosabb irányairól, gondolkodóiról és példaértékű eseteiről, kezdve azzal az alapvető kérdéssel, hogyan lehet több pénzt keresni, végezve azzal, mit is tanulhatunk a legnagyobbaktól. Az Üzleti világatlasz nagyszerű segédlet a különböző szintű vezetőknek, akiknek napi munkájukban éppen erre van szükségük: hogy a hosszú, összetett folyamatokat egy pillantással áttekinthessenek. Könyvünk nagyon hasznos eszköz lehet a felsőoktatásban is, ahol nem szűnik meg a szükség az újabb és újabb összefoglaló, rendszerező eszközökre, amelyek könnyebben áttekinthetővé teszik az egyre növekvő tudásanyagot. De ezzel a könyvvel bárki belevághat a maga értelmező kalandjába az üzlet óriási és változatos birodalmában - jó utat kívánunk! Vissza

Tartalom

Jelmagyarázat a térképekhez 6
Térképek 7
Előszó 8
Bevezetés 10
I Hogyan keressünk több pénzt? 18
II Hogyan születnek a legjobb ötletek? 32
III Ki itt a főnök? 46
IV Hogyan irányítsuk az embereket? 60
V Merre tartunk? 74
VI Hogyan értékesíthetünk többet? 88
VII Hogyan szervezzük meg vállalkozásunkat? 102
VIII Hogyan tehetjük hatékonyabbá vállalkozásunkat? 116
IX Miben segíthet a technológia? 130
X Hogyan tanulhatunk a legjobbaktól? 144
XI Hogyan alakítsuk pályafutásunkat? 158
XII Mit jelent az igazi siker? 172
Bibliográfia 186
Névmutató 187-192

Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Üzleti világatlasz Üzleti világatlasz Üzleti világatlasz Üzleti világatlasz
Állapot:
6.480 ,-Ft
52 pont kapható
Kosárba