Fülszöveg
Mitől emelkedik ki Richard Branson és a Virgin cégcsoport a többiek közül?
- Kezdj ki a nagyhalakkal!
- Vedd hippisre a figurát!
- Alkudozz: tárgyalj szenvedéllyel!
- Legyen a munka is szórakozás!
- Bánj jól a márkaneveddel!
- Mosolyogj a kamerába!
- Ne birkákat terelj, ösztönözz a cselekvésre!
- Száguldj, mintha puskából lőttek volna ki!
- A méret igenis számít!
- Ne szállj el!
Az Üzleti siker Richard Branson módra című könyv lerántja a leplet arról, ki ez a közvetlen ember, hogyan volt képes sikeres üzletbirodalma csúcsán maradni több mint harminc éven át, diadalok és viszontagságok kíséretében. A kötetben szerepelnek az új vállalkozásai is, mint például a Virgin Trains, a Virgin Cola, a Virgin Active, valamint Branson kétségtelenül legambiciózusabb és legkalandosabb terve, a Virgin Galactic; a világ első űrutazási irodája.
Des Dearlove több mint húsz éve üzleti újságíró. A Times munkatársaként írásai világszerte megjelentek, többek között a Financial Times, az...
Tovább
Fülszöveg
Mitől emelkedik ki Richard Branson és a Virgin cégcsoport a többiek közül?
- Kezdj ki a nagyhalakkal!
- Vedd hippisre a figurát!
- Alkudozz: tárgyalj szenvedéllyel!
- Legyen a munka is szórakozás!
- Bánj jól a márkaneveddel!
- Mosolyogj a kamerába!
- Ne birkákat terelj, ösztönözz a cselekvésre!
- Száguldj, mintha puskából lőttek volna ki!
- A méret igenis számít!
- Ne szállj el!
Az Üzleti siker Richard Branson módra című könyv lerántja a leplet arról, ki ez a közvetlen ember, hogyan volt képes sikeres üzletbirodalma csúcsán maradni több mint harminc éven át, diadalok és viszontagságok kíséretében. A kötetben szerepelnek az új vállalkozásai is, mint például a Virgin Trains, a Virgin Cola, a Virgin Active, valamint Branson kétségtelenül legambiciózusabb és legkalandosabb terve, a Virgin Galactic; a világ első űrutazási irodája.
Des Dearlove több mint húsz éve üzleti újságíró. A Times munkatársaként írásai világszerte megjelentek, többek között a Financial Times, az Industry Standard, a Business2.0 és a Handelsblatt című lapokban. Könyveit több mint húsz nyelvre fordították le.
Des Dearlove Stuart Crainerrel alapította a Suntop Media és a CrainerDearlove tanácsadó cégeket. Des és Stuart állították össze az 50 legnagyobb gondolkodó címen a magyar közönség számára is hozzáférhető első rangsorolást a világ üzleti gurujairól, valamint ők szerkesztették a Financial Times Handbook of Management című sikerkönyvet. Ezenkívül az amerikai Strategy+Business School menedzsmentinnovációs laborjának egyik igazgatója. Társszerzője a magyarul is megjelent Üzleti világatlasz című könyvnek.
Richard Branson a világ legsikeresebb márkaépítője. A stratégák uralta világban ő az opportunista, aki csalhatatlan, őseredeti érzékkel szimatolja ki a fogyasztók igényeit, és nagy fortéllyal köt kiemelkedően sikeres üzleteket. Olyan területeket hódít meg, amelyekhez mások nem mernek hozzányúlni. Soha azelőtt, egyetlen márkanév nem fejlődött olyan gyorsan és sikeresen, mint a Virgin, és nem érintette a termékek és szolgáltatások ennyire széles körét.
Hogyan csinálja? Az Üzleti siker Richard Branson módra nemcsak Branson egyedülálló üzleti sikereinek titkait fedi fel, hanem univerzális karrierépítő leckéket is ad, és olyan hasznos fogásokat ismertet, amelyek bármilyen üzleti vállalkozásra alkalmazhatók. Módszerei és tanácsai a megszokott és alkalmazott gyakorlattól elütőek. Egyebek közt megtudjuk, hogyan kell kikezdeni a nagyhalakkal, példákat kapunk a puskagolyót megelőző gyorsaság fontosságáról, a szórakozást és pimaszságot a munka részének tekintő, inspiráló vezetés jellemzőiről. Mindezt a valóság talaján, világhírű cégek és ismert üzleti szereplők felvonultatásával.
Az olvasó a hippinemzedék híres képviselőjének, a világ harmadik legcsodáltabb férfiújának fantasztikus karrierjét, egyúttal egy szenzációs üzleti siker titkát tartja a kezében!
Vissza