1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti rendezvényszervezés I. (dedikált példány)

Titkok és trükkök/A VATEL Rendezvényszervező Iskola anyaga alapján

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: B+V Lap- és Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 127 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 14 cm
ISBN: 963-7746-96-X
Megjegyzés: Az egyik szerző, Novák László által dedikált példány.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A könyvet a szerzők ajánlják minden érdeklődőnek, akik rendezvényeken, partykon vesznek részt, hogy tisztában legyenek vele, hová és miért hívják őket - hová, és miért érdemes elmenni. Marketing-... Tovább

Előszó

A könyvet a szerzők ajánlják minden érdeklődőnek, akik rendezvényeken, partykon vesznek részt, hogy tisztában legyenek vele, hová és miért hívják őket - hová, és miért érdemes elmenni. Marketing- és kommunikációs szakembereknek, hogy még tudatosabban és költség-hatékonyabban használhassák fel a rendezvényeket, mint marketing-kommunikációs eszközt a cégüknél. Az üzleti rendezvényszervezést hivatásukként végző profi szakembernek, hogy legyen végre egy könyv, amivel vitatkozni lehet, és ezáltal rövid időn belül, megszülethessen a második javított-bővített kiadás.
Ajánljuk a könyvet munkatársainknak, hogy szavunkon foghassanak, ha mint vezetőik, néha másként instruálnánk őket. Vissza

Fülszöveg

"Hála, a szerzők áldozatos, évtizedes munkájának, a kezdeti, megtapasztalt gyerekbetegségek leküzdése után, mára eljutottunk oda, hogy a vállalatvezetők nem pénzkidobásnak hanem az üzleti élet szerves részének tekintik a rendezvényeket, társasági eseményeket és hajlandóak - sokszor nem is kevés - pénzt áldozni a megrendezésre. Az ilyen befektetések megtérülése nem mutatható ki számokkal, csupán a vevők, beszállítók, alkalmazottak elégedettsége az, amin le lehet mérni a sikert. Alapvető és az üzleti élet számára is elengedhetetlen, nagyon olvasmányos kiadványt tart kezében a Kedves Olvasó." (Horváth Balázs kommunikációs Igazgató, IBM Storage Products Kft.)
"A rendezvényszervezők garmadával találnak a könyvben ötleteket. Nem is értem, a szerzők hogy lehettek ennyire bőkezűek?! Semmi irigység - "ezt csak én tudom" - hanem átadtak mindent, hogyan kell pályázni, milyen ütemezésben kell felkészülni, milyen algoritmus szerint épüljön ki a rendezvény. Nagy ajándék ez, még nem kezdő... Tovább

Fülszöveg

"Hála, a szerzők áldozatos, évtizedes munkájának, a kezdeti, megtapasztalt gyerekbetegségek leküzdése után, mára eljutottunk oda, hogy a vállalatvezetők nem pénzkidobásnak hanem az üzleti élet szerves részének tekintik a rendezvényeket, társasági eseményeket és hajlandóak - sokszor nem is kevés - pénzt áldozni a megrendezésre. Az ilyen befektetések megtérülése nem mutatható ki számokkal, csupán a vevők, beszállítók, alkalmazottak elégedettsége az, amin le lehet mérni a sikert. Alapvető és az üzleti élet számára is elengedhetetlen, nagyon olvasmányos kiadványt tart kezében a Kedves Olvasó." (Horváth Balázs kommunikációs Igazgató, IBM Storage Products Kft.)
"A rendezvényszervezők garmadával találnak a könyvben ötleteket. Nem is értem, a szerzők hogy lehettek ennyire bőkezűek?! Semmi irigység - "ezt csak én tudom" - hanem átadtak mindent, hogyan kell pályázni, milyen ütemezésben kell felkészülni, milyen algoritmus szerint épüljön ki a rendezvény. Nagy ajándék ez, még nem kezdő rendezvényeseknek is!
Nagyon kedvesek, plasztikusak és használhatóak a példaként felhozott sztorik, a könyv hitelességét erősítik." (Görög Ibolya, protokollszakértő)
"Örömmel forgattam a könyvet, hiszen nemcsak szakmailag megalapozott és jól átgondolt, de még olvasmányos is. Látszik, hogy a szerzők az életben is kipróbálták a leírtakat. Kitűnő munka ez a hiánypótló kiadvány!" (Haris György, ügyvezető igazgató, Haris Kereskedőház Kft.) Vissza

Tartalom

Üdvözlet az Olvasónak!7
Szép emlékek - elkedvetlenítő emlékek11
Rendezvényszervezési alapismeretek19
Kezdjük az elején!19
Definíció és feladatok21
A jó rendezvény jellemzői22
Rendezvény-típusok25
Akik a rendezvényeket megvalósítják28
A rendezvényszervezés folyamata37
A rendezvény szervezésének alapvető feladatai38
A tervezés38
Előkészítés, szervezés47
A kivitelezés51
Az üzleti rendezvények főbb típusai57
Reprezentációs rendezvények59
Konferencia típusú rendezvények67
A konferencia típusú üzleti rendezvények általános jellemzői69
Jellegzetesen üzleti konferenciák72
Szakmai kiállítások86
Üzemlátogatások93
Nemzetközi trendek94
Nyílt fogyasztói rendezvények95
Példák - tanulságok103
Függelék123
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem