Az egyik szerző, Novák László által dedikált példány.
Értesítőt kérek a kiadóról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
A könyvet a szerzők ajánlják minden érdeklődőnek, akik rendezvényeken, partykon vesznek részt, hogy tisztában legyenek vele, hová és miért hívják őket - hová, és miért érdemes elmenni. Marketing-...
Tovább
Előszó
A könyvet a szerzők ajánlják minden érdeklődőnek, akik rendezvényeken, partykon vesznek részt, hogy tisztában legyenek vele, hová és miért hívják őket - hová, és miért érdemes elmenni. Marketing- és kommunikációs szakembereknek, hogy még tudatosabban és költség-hatékonyabban használhassák fel a rendezvényeket, mint marketing-kommunikációs eszközt a cégüknél. Az üzleti rendezvényszervezést hivatásukként végző profi szakembernek, hogy legyen végre egy könyv, amivel vitatkozni lehet, és ezáltal rövid időn belül, megszülethessen a második javított-bővített kiadás.
Ajánljuk a könyvet munkatársainknak, hogy szavunkon foghassanak, ha mint vezetőik, néha másként instruálnánk őket.
Vissza
Fülszöveg
"Hála, a szerzők áldozatos, évtizedes munkájának, a kezdeti, megtapasztalt gyerekbetegségek leküzdése után, mára eljutottunk oda, hogy a vállalatvezetők nem pénzkidobásnak hanem az üzleti élet szerves részének tekintik a rendezvényeket, társasági eseményeket és hajlandóak - sokszor nem is kevés - pénzt áldozni a megrendezésre. Az ilyen befektetések megtérülése nem mutatható ki számokkal, csupán a vevők, beszállítók, alkalmazottak elégedettsége az, amin le lehet mérni a sikert. Alapvető és az üzleti élet számára is elengedhetetlen, nagyon olvasmányos kiadványt tart kezében a Kedves Olvasó." (Horváth Balázs kommunikációs Igazgató, IBM Storage Products Kft.)
"A rendezvényszervezők garmadával találnak a könyvben ötleteket. Nem is értem, a szerzők hogy lehettek ennyire bőkezűek?! Semmi irigység - "ezt csak én tudom" - hanem átadtak mindent, hogyan kell pályázni, milyen ütemezésben kell felkészülni, milyen algoritmus szerint épüljön ki a rendezvény. Nagy ajándék ez, még nem kezdő...
Tovább
Fülszöveg
"Hála, a szerzők áldozatos, évtizedes munkájának, a kezdeti, megtapasztalt gyerekbetegségek leküzdése után, mára eljutottunk oda, hogy a vállalatvezetők nem pénzkidobásnak hanem az üzleti élet szerves részének tekintik a rendezvényeket, társasági eseményeket és hajlandóak - sokszor nem is kevés - pénzt áldozni a megrendezésre. Az ilyen befektetések megtérülése nem mutatható ki számokkal, csupán a vevők, beszállítók, alkalmazottak elégedettsége az, amin le lehet mérni a sikert. Alapvető és az üzleti élet számára is elengedhetetlen, nagyon olvasmányos kiadványt tart kezében a Kedves Olvasó." (Horváth Balázs kommunikációs Igazgató, IBM Storage Products Kft.)
"A rendezvényszervezők garmadával találnak a könyvben ötleteket. Nem is értem, a szerzők hogy lehettek ennyire bőkezűek?! Semmi irigység - "ezt csak én tudom" - hanem átadtak mindent, hogyan kell pályázni, milyen ütemezésben kell felkészülni, milyen algoritmus szerint épüljön ki a rendezvény. Nagy ajándék ez, még nem kezdő rendezvényeseknek is!
Nagyon kedvesek, plasztikusak és használhatóak a példaként felhozott sztorik, a könyv hitelességét erősítik." (Görög Ibolya, protokollszakértő)
"Örömmel forgattam a könyvet, hiszen nemcsak szakmailag megalapozott és jól átgondolt, de még olvasmányos is. Látszik, hogy a szerzők az életben is kipróbálták a leírtakat. Kitűnő munka ez a hiánypótló kiadvány!" (Haris György, ügyvezető igazgató, Haris Kereskedőház Kft.)
Vissza
Tartalom
Üdvözlet az Olvasónak!
7
Szép emlékek - elkedvetlenítő emlékek
11
Rendezvényszervezési alapismeretek
19
Kezdjük az elején!
19
Definíció és feladatok
21
A jó rendezvény jellemzői
22
Rendezvény-típusok
25
Akik a rendezvényeket megvalósítják
28
A rendezvényszervezés folyamata
37
A rendezvény szervezésének alapvető feladatai
38
A tervezés
38
Előkészítés, szervezés
47
A kivitelezés
51
Az üzleti rendezvények főbb típusai
57
Reprezentációs rendezvények
59
Konferencia típusú rendezvények
67
A konferencia típusú üzleti rendezvények általános jellemzői
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.