A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Vezetők, figyelem! Az üzleti Patika immár ötödik kötetében ezúttal a Jelen és a jövő vezetőinek szólnak a hasznos információk - azoknak, akik jó vezetőkké szeretnének válni, illetve azok maradni, mind az MLM, mind a klasszikus vállalkozások terén. Ki tekintheti magát vezetőnek? Szinte bárki, aki képes kézben tartani saját vagy családja, lakóközössége sorsét, aki vállalkozóként - de akár még alkalmazottként is - önállóan, kreatívan végzi a munkáját, akinek van felelős véleménye a dolgokról, aki jó csapatjátékos, aki jó példával jár elől, akire a társai hallgatnak. A vezető nem születik - vezetővé válhat az ember. Néhány személyes tulajdonság kell ugyan hozzá, de a vezetés tanulható, bár alapvetően nem az intézményes iskolázottság függvénye. Vezető szinte bárkiből lehet, mégsem lesz mindenkiből. Bár a vezetéselméletnek kiterjedt szakirodalma van. Tonk Emil ebben a témakörben is sajátos, a hazai viszonyokra alkalmazható szemléletet képvisel, a tőle megszokott, közkedvelt stílusban....
Tovább
Fülszöveg
Vezetők, figyelem! Az üzleti Patika immár ötödik kötetében ezúttal a Jelen és a jövő vezetőinek szólnak a hasznos információk - azoknak, akik jó vezetőkké szeretnének válni, illetve azok maradni, mind az MLM, mind a klasszikus vállalkozások terén. Ki tekintheti magát vezetőnek? Szinte bárki, aki képes kézben tartani saját vagy családja, lakóközössége sorsét, aki vállalkozóként - de akár még alkalmazottként is - önállóan, kreatívan végzi a munkáját, akinek van felelős véleménye a dolgokról, aki jó csapatjátékos, aki jó példával jár elől, akire a társai hallgatnak. A vezető nem születik - vezetővé válhat az ember. Néhány személyes tulajdonság kell ugyan hozzá, de a vezetés tanulható, bár alapvetően nem az intézményes iskolázottság függvénye. Vezető szinte bárkiből lehet, mégsem lesz mindenkiből. Bár a vezetéselméletnek kiterjedt szakirodalma van. Tonk Emil ebben a témakörben is sajátos, a hazai viszonyokra alkalmazható szemléletet képvisel, a tőle megszokott, közkedvelt stílusban. Könyvéből megtanulhatjuk, mi az útja a vezetővé válásnak, és milyen tényezőkre kell odafigyelnünk, amelyek a vezetői törekvéseknek gátat szabhatnak. Széleskörű szakmai tapasztalataira támaszkodva bátorítást ad azoknak, akik a vezetővé válás - néha nem könnyű - útját választják, néhány kiemelhető témakör: helyes hozzáállás, a rugalmas változás képessége, világos kommunikáció, együttműködés, visszajelzés, pozitív életszemlélet, empátia, motiváció, dicséret. Az okos vezető nem féltékeny; olyan emberekkel veszi körül magát, akik többet tudnak, többet akarnak tudni, sőt akár még többet is keresnek nála, hiszen ettől az ő szervezete lesz jobb, okosabb, és ő maga is több elismeréshez és pénzhez fog jutni. Ajánlom ezt a kötetet mindenkinek, aki meg akarja tanulni, hogyan legyen igazi vezető - mind a személyes, mind az üzleti életében. Szeretném remélni, hogy ez a kör nagyon széles, mivel az egyének (és ezzel együtt országunk) felemelkedése csak az ilyen, felelősen gondolkodó emberek összefogásától várható.
Kedves Olvasó! A kezedben tartott ötödik üzleti Patikának egyetlen célja van: hogy eljuttasson Téged az MLM. Vagy bármely más vállalkozás fellegeibe. Megtudhatod, hogyan viselkedj felelős és profi vezetőként, tanácsokat kapsz a vállalkozásodban dolgozók motiválására és a felkészült kommunikációra. Olyan készségekről olvashatsz, amelyekre biztosan szükséged lesz, ha a csapatodban dolgozók száma elkezd dinamikusan növekedni. A vezetői készségeket kiegészíti egy színes fejezet, az MLM magasfoka, amely olyan kérdések sorát tárgyalja, amelyeket sosem mertél megkérdezni, vagy amelyeket az embereid nem biztos, hogy szívesen kérdeznek meg tőled. Ha ezt a bizonytalanságot látod a társaidon, akkor legegyszerűbb, ha a kezükbe adod ezt a könyvet.
Vissza
Tartalom
Ajánlások...............................................................................................5
Köszönetnyilvánítás...........................................................................12
Előszó...................................................................................................13
I. Főnök vagy vezető
Melyek a vezetés kritériumai?..................................................................21
Mit jelent a vezetés az MLM üzletben?.....................................................25
Melyek a vezetés személyes kritériumai?...............................................26
Hogyan válhat valaki vezetővé?..............................................................30
Mit jelent a vezetői kötelességtudat?.......................................................32
Mi a különbség a főnök és a vezető között?............................................35
Mit jelent a vezetői elkötelezettség?.........................................................49
Milyen a vezető hozzáállása a saját sikeréhez?........................................51
Milyen a vezető hozzáállása mások sikeréhez?........................................52
Milyen a vezető hozzáállása a változásokhoz?.........................................55
Milyen a vezető hozzáállása a tanuláshoz?..............................................57
Miért lehet bárkiből vezető?....................................................................60
Miért nem lesz mindenki vezető?............................................................61
Mi a megfelelő hozzáállás a vezetőkhöz?................................................62
II. Vezetői példamutatás
Mit jelent a példamutatás az MLM üzletben?...........................................65
Miben kell jó példát mutatnod?..............................................................68
Hogyan alakíts ki profi másolódást?.......................................................70
Miért kell vigyáznod a panaszkodással?.................................................79
Miért jó példa, ha megváltoztatod a szokásaidat?...................................82
Hogyan működik a vetés és aratás törvénye?.........................................92
III. Vezetői kommunikáció
Mi a vezetői kommunikáció szerepe?.....................................................95
Hogyan válassz kommunikációs formát?...............................................97
Melyek a személyes kommunikáció jellemzői?.......................................98
Milyen alapszabályai vannak a kommunikációnak?.............................101
Milyen torzulások lehetnek a kommunikációban?................................103
Mi a gyors kommunikáció szerepe a kihívásoknál?..............................110
Milyen hibákat kerülj el a vezetői kommunikációban?..........................111
Mit jelent a nem verbális vezetői kommunikáció?................................116
IV. Vezetői visszajelzés
Miért fontos a visszajelzés?...................................................................123
Milyen gondot okozhat a visszajelzés elmaradása?...............................125
Milyen jótékony hatásai vannak a visszajelzésnek?..............................128
Milyen a jó visszajelzés?.......................................................................132
Mi akadályozhatja a visszajelzések működését?...................................135
Melyek a vezetői visszajelzés alapelvei?...............................................138
V. Kisvezetők az üzletben
Hogyan találj kisvezetőket?..................................................................145
Milyen jellemzői vannak a kisvezetőknek?...........................................147
Hogyan nevelj kisvezetőket?................................................................152
Kikből lesznek kisvezetők?...................................................................154
Hogyan érdemes együttműködnöd a kisvezetőiddel?...........................157
VI. Csapatjáték, motiváció, együttműködés
Mit értünk csapatjáték alatt?................................................................161
Mit jelent a motiváció?.........................................................................163
Hogyan vesd össze egy döntés előnyeit és hátrányait?........................167
Miben segít a sürgősség érzése?........................................................170
Hogyan hozhatsz másokat motivált helyzetbe?.....................................172
Hogyan motivál a dicséret?..................................................................174
Hogyan motivál a barátságos verseny?................................................179
Hogyan motiválhatod az üzlettársaidat?..............................................181
Hogyan motiváld a többieket az információkkal?.................................185
Miért fontos az együttműködés?...........................................................187
VII. Vezetői prezentáció - előadástechnika
Milyen alkalmak vannak a vezetői prezentációra?................................199
Mi jellemzi az előadást, mint kommunikációs helyzetet?......................200
Honnan nyerhető kellő önbizalom a nyilvános előadáshoz?.................201
Vezetőként mi a felelősséged az előadások során?...............................202
Miről fontos beszélned egy előadáson?..................................................205
Melyek a prezentáció aranyszabályai?..................................................207
Mire ügyelj a hallgatóság létszámánál?.................................................211
Hogyan bánj az idővel?........................................................................215
Mire figyelj az előadás elején?...............................................................217
Hogyan vonj be a hallgatóság számára fontos
személyeket az előadásba?..................................................................221
Mire figyelj az előadás végén?..............................................................222
Milyen váratlan helyzetekre készülj fel?................................................223
Mit kerülj el egy előadásnál?................................................................225
Milyen hibákat szoktak elkövetni előadók?...........................................228
Mit kell tenned, ha egy versenytársad tartott előadást?........................236
VIII. Az üzletépítés magasfoka
Milyen a profik hozzáállása?.................................................................239
Mi jellemzi a profikat?...........................................................................241
Hogyan bánj jól az üzleteddel?.............................................................247
Hogyan bánj az üzletedben lévő társaiddal?.........................................248
Mire figyelj az elismeréseknél?..............................................................252
Mit büntetnek az MLM üzletben?..........................................................259
Mi történik, ha valaki két hálózatot épít egyszerre?...............................261
Igaz-e, hogy profi kereskedők alkalmasabbak a hálózatépítésre?.........263
Igaz-e, hogy üzletkötők, értékesítők alkalmasabbak
a hálózatépítésre?.................................................................................265
Igaz-e, hogy az MLM-ben azonnal milliomosok lehetünk?.....................266
Miért jó vállalkozónak lenni?................................................................269
Mire költsd a vállalkozásodból származó jövedelmedet?.......................271
Mire fordítsd a pénzt a vállalkozás kezdeti szakaszában?......................273
Mibe fektess a jövedelmedből?.............................................................278
Milyen eszközökbe fektess pénzt?.........................................................280
Hogyan kezeld a pénzt új vállalkozásodban?........................................282
Hogyan mérik a teljesítményt a network marketingben?......................284
Mit jelentenek az életjelek a hálózatépítésben?.....................................286
Milyen rendszerességgel érdemes nézni az életjeleket?.........................292
Hogyan tartsd fenn a kezdeti lelkesedésedet?......................................293
Hogyan újulhatsz meg az MLM üzletben?.............................................297
Mit tegyél, ha visszaesett az üzleted?...................................................299
Mit tegyél, amikor dolgozol, de nem látszik az eredménye?.................302
Hogyan kezeld az üzlet változásait?......................................................304
Milyen változásokat igényel tőled az MLM vállalkozás?........................306
Hogyan kezeld a céggel kapcsolatos változásokat?..............................308
Mit tegyél a szponzoroddal kapcsolatos változásokkal?........................311
Hogyan érdemes beosztani az idődet?..................................................315
Mit kell megtervezned?........................................................................316
Mire érdemes figyelned egy új MLM vállalkozás indításakor?...................319
Miért fontos a termék utánpótlása?......................................................320
Mi a jó ösztönző rendszer jellemzője?...................................................322
Miért fontosak a képzések?..................................................................324
Miért fordul elő, hogy sokszor csak utólag fogadják meg
a szponzor tanácsait?...........................................................................325
Milyen egy 25 másodperces marketingterv?........................................328
Hogyan érheted el, hogy az üzlettársaid olvasni kezdjenek,
és rendszeresen képezzék magukat?....................................................329
Hogyan támogasd azt, aki nem tud uralkodni a régi szokásain?............332
Hogyan mondjunk nemet?...................................................................333
Hogyan érzékeltesd másokkal, hogy szívesen
mondtál volna igent, csak egyelőre nem teheted?................................337
Mit jelent az MLM üzletben a szabadság?.............................................339
Hogyan élj a szabadsággal?..................................................................341
Mit tegyél, ha egy üzlettársad nem tud élni a szabadsággal?.................342
Miben segíthet a külső motiváció?........................................................343
Mit érdemes tudnod a piac telítődéséről?.............................................345
Mit nevezünk nemzetközi szponzorálásnak?.........................................347
Melyek a nemzetközi szponzorálás hátrányai?......................................349
Mit kell tudnod a nemzetközi szponzoráláshoz?....................................351
Mit tegyél olyan országokban, ahol a magyar kisebbségi nyelv?..........354
Milyen üzleti szint felett érdemes elgondolkodnod
a nemzetközi szponzoráláson?..............................................................356
Milyen kapcsolatot tarts fenn nemzetközi szponzoráltjaiddal?...............357
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.