1.062.355

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti patika 3. (dedikált példány)

Hasznos alap TONKönyv hálózatépítőknek

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Stúdium 2000 Bt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 328 oldal
Sorozatcím: Üzleti patika
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-87528-0-2
Megjegyzés: Tonk Emil szerző által dedikált példány. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Tonk Emilhez több mint egy évtizedes üzleti barátság fűz - együttműködésünk főbb "terepei": szakmai szövetség, szakfolyóirat, egyéb szakmai kapcsolatok, konzultációk...
Előadásai - amelyeken nagy hálózatok sikeres tagjai nevelődtek - elbűvöltek, üzleti elveit tisztelem, magánemberként üdítően hat rám optimista derűje, pozitív attitűdje, barátságossága és humora.
A multi-level marketinget, azaz az MLM-et mindketten szeretjük. Ő az élőbeszéd mestere, engem inkább az írás vonz; ezért fogadtam örömmel a felkérését, hogy széles körben keresett előadásai írásos formába öntéséhez a segítségére legyek.
Ez a könyv az MLM üzlethez szükséges tevékenységről és az általa elérhető emberi fejlődésről és sikerekről - végső soron az anyagi függetlenség elérhetőségéről szól.
Az MLM a kommunikáció művészete, közös érdekeltségre, egymás segítésére, tiszteletben tartására és elismerésére épül. Tonk Emil szinte sugározza magából ezt a szellemet, olyan ember, aki követésre alkalmas példát tud mutatni.... Tovább

Fülszöveg

Tonk Emilhez több mint egy évtizedes üzleti barátság fűz - együttműködésünk főbb "terepei": szakmai szövetség, szakfolyóirat, egyéb szakmai kapcsolatok, konzultációk...
Előadásai - amelyeken nagy hálózatok sikeres tagjai nevelődtek - elbűvöltek, üzleti elveit tisztelem, magánemberként üdítően hat rám optimista derűje, pozitív attitűdje, barátságossága és humora.
A multi-level marketinget, azaz az MLM-et mindketten szeretjük. Ő az élőbeszéd mestere, engem inkább az írás vonz; ezért fogadtam örömmel a felkérését, hogy széles körben keresett előadásai írásos formába öntéséhez a segítségére legyek.
Ez a könyv az MLM üzlethez szükséges tevékenységről és az általa elérhető emberi fejlődésről és sikerekről - végső soron az anyagi függetlenség elérhetőségéről szól.
Az MLM a kommunikáció művészete, közös érdekeltségre, egymás segítésére, tiszteletben tartására és elismerésére épül. Tonk Emil szinte sugározza magából ezt a szellemet, olyan ember, aki követésre alkalmas példát tud mutatni.
Tisztelt elkötelezett MLM-es Társaim! Fogadjátok meg e könyv egyik legfontosabb tanácsát: építsétek fel, és másoljátok (saját stílusotoknak megfelelően) a szponzorotokat, és igyekezettek úgy dolgozni ebben az üzletben, hogy társaitok Benneteket is jó szívvel másolhassanak. Ezt a tanácsot még kiegészítem a következővel: tűzzétek magatok elé példaként Tonk Emil emberi és üzleti magatartását, valamint sikereit is.
A "jó válaszok" könyve hálózatépítőknek.
Az első TONKönyv rövid idő alatt az üzleti kommunikáció magyarországi bestsellerei közé emelkedett, és legalább ekkora várakozás előzi meg az MLM-sorozat második kötetét, a "Hasznos TONKönyv hálózatépítőknek" című művet.
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést számos humoros anekdota, vicc, bölcsesség és illusztráció segíti. A kérdés-felelet forma lehetővé teszi, hogy ha megfogalmazódik benned egy kérdés az MLM-mel kapcsolatban, akkor arra könnyen megtaláld a választ. ha olyan problémával találkozol, amelyre nincs jó válaszod, bármikor fellapozhatod a könyvet olyan módszerekért, amelyeket már másnap alkalmazhatsz, és azonnal eredményeket érhetsz el.
Az Üzleti Patikában megtalálható kommunikáció ismeretek nélkülözhetetlenek minden üzletépítő és hálózatépítő számára, akik cégek nevében jelennek meg a piacon.
A könyv szerkesztőjeként, munkánk során alkalmam nyílt, hogy megismerkedjek a szerző MLM-es ismereteivel is. Az országot végigjárva meglepő volt azt tapasztalni, mennyire más a hozzáállás és a szemléletmódbeli különbség a hagyományos vállalkozások résztvevőitől. Az együtt töltött órák, könyv szerkesztése alatt megtanultam, hogy a kommunikáció dönti el, ki mennyire sikeres egy MLM hálózatban, ezért is hívják az MLM-et a személyes kommunikáció magasiskolájának. Ha szeretnél eredményeket elérni, ez a könyv nem hiányozhat a polcodról. Legyen ez a könyv a jövőd leghasznosabb szakácskönyve, ami a legfinomabb és legjobb "táplálékot" garantálja. Olvasd a könyvet és megszereted, mint amennyire a szerző odaadása és törődése bizonyította számomra elkötelezettségét sikereid iránt.
Kitűnő időtöltést, növekvő önbizalmat és megérdemelt sikert garantálok Kedves Olvasó! Vissza

Tartalom

Ajánlások5
Köszönetnyilvánítás11
Kedves Olvasó! Kedves Barátom!12
MLM sikerszisztéma
Hogyan legyél profi az MLM vállalkozásban?21
Miért nincs előfeltétele az MLM vállalkozás elindításának?23
Mit jelent az elkötelezettség?25
Mit jelent a lojalitás a céggel kapcsolatban?27
Hogyan légy lojális a saját vállalkozásodhoz?29
Miért fontos a kitartás?30
Hogyan gondolkodj a jövedelmekről?32
Hogyan gondolkodj a felkészültségről?33
Miből kell felkészülnöd?35
Hogyan készülj fel versenytársakból?36
Hogyan készülj fel a vevőkből?37
Mit reklámozz?38
Hogyan lehetsz a saját vállalkozásod legjobb reklámembere?40
A személyes reklám miben különbözik a klasszikus reklámtól?41
Hogyan reklámozd a termékeidet?42
Miért nem kötelező, de mégis ajánlott a személyes fogyasztás?43
Mi a személyes fogyasztás logikája?46
Miért légy jó vásárlási tanácsadó?48
Hogyan adj tanácsot?49
Miért fontosak az üzletépítés lépései?50
Miért tartsd be az üzletépítés lépéseit?51
Milyen eszközök segítik az üzletépítést?53
Hogyan használd a termékismertetőket?55
Mi az üzleti nyomtatványok szerepe?56
Hogyan segítenek a termékminták?56
Milyen eszközök segítik a tanulást?58
Lehet-e "felhasználni" üzletépítéshez a távol lévőket?58
Mit mondj az üzlettársadnak, aki drágállja az eszközöket?59
Hogyan viszonyulj a könyvekhez?61
Hogyan használd a könyveket hitelességed építésére?62
Miért fontos az átlagnál pozitívabb gondolkodásmód?63
Miben segít a pozitív hozzáállás?65
Hogy teremthető meg a pozitív gondolkodásmód?67
Hogyan készülj az ellenvetések pozitív fogadására?69
Mi a különbség az ellenvetés és az elutasítás között?70
Miért fontosak az ellenvetések?70
Hogyan függ össze a tudás és a hozzáállás?72
Milyen "tantárgyakat" tanítanak az MLM vállalkozásban?73
Hogyan indítsd el új üzlettársadat?
Kit érdemes elindítani?83
Hogyan indítsd el az eltérő mentalitású üzlettársaidat?84
Milyen kérdéseket tegyél fel magadnak a jelölteddel kapcsolatban?86
Mi legyen az első konzultáció témája?94
Mit tegyél, ha a társad alacsony célt tűz ki magának?95
Mit tegyél, ha a társad túl magas célt tűzött ki magának?97
Hogyan tervezd meg a célhoz vezető munkát?100
Hogyan tanítsd a sikeres együttműködésre?102
Milyen lesz az együttműködés az első időszakban?104
Hogyan tanítsd meg a névlista írására?105
Hogyan készítsd fel az ellenvetések kezelésére?107
Hogyan segítsd jelöltedet saját kifogásainak kezelésében?109
Milyen legyen a munkakapcsolatod?112
Hogyan tervezzétek az üzleti rendezvényeket?114
Miért érdemes a költségeket közösen megtervezni?114
Hogyan éreztesd az induló üzlettárssal, hogy milyen lehetőségeket tartogathat számára az MLM üzlet?117
Hogyan tudsz lendületet adni az induláskor?119
Aktív szponzor, keresztvonal
Mit jelent az aktív, illetve az inaktív szponzor?125
Mit tegyél, ha te lettél inaktív?126
Mit tegyél, ha a szponzorod inaktív?128
Mi történik, ha a szponzorod újra aktívvá válik?129
Mit tegyél, ha inaktív szponzorra kell hivatkoznod?130
Mit jelent az "alulról szponzorálás"?132
Mikor érdemes visszatérni az inaktív szponzorhoz?134
Hogyan állíthatod vissza a tekintélyedet a visszatérésed után?136
Mit tegyél, ha valamelyik üzlettársad lesz passzív?137
Mit érdemes tenni a "fejben kilépőkkel"?139
Miért baj, ha szponzorként nevelni szeretnél?141
Mit jelent a tanulással szembeni alázat?143
Mi a különbség a szponzor és a felsővonal között?146
Hogyan tudja a szponzorod a távollétedben is építeni az üzletedet?148
Hogyan mutasd be egymásnak szponzorodat és új üzlettársadat?150
Mit jelent a keresztvonal?151
Mi a keresztvonalazás?153
Hogyan fogadd keresztvonalak tanácsait?155
Adj-e keresztvonalnak tanácsot?157
Miben lehet együttműködni a keresztvonalakkal?158
Hogyan kerülheted el a keresztvonalazást?163
Ellenvetések a hálózatépítésben
Hogyan kezeld a saját ellenvetéseidet?165
Miért mondják, hogy az MLM az ellenvetésekre épül?167
Mire számíts, ha valakinek nincsenek ellenvetései?169
Mit tegyél az ellenvetésekkel?171
Miért légy jóban az ellenvetésekkel?172
Hogyan születnek az ellenvetések?175
Miért mondanak ellenvetéseket?177
Miért fogadd pozitívan az ellenvetéseket?179
Miért nézz az ellenvetések mögé?181
Melyek a körülmények?183
Hogyan kezeld a körülményeket?184
Melyek a tények, és mit tegyél velük?186
Melyek a kifogások?188
Mi a kifogások négy valós oka?188
Hogyan kezeld a felmerülő kifogásokat?189
Mit tegyél a különféle kifogásokkal?191
Melyek a félelemből eredő kifogások?193
Hogyan kezeld okosan a kifogásokat?196
Miben lehet egyetérteni?198
Mikor válts témát?200
Mit tegyél, ha neked van igazad?202
Mikor érdemes felértékelned egy kifogást?203
Mikor alakítsd át a kifogásokat kérdéssé?204
Hogyan kerüld el a vitát?207
Miért hallgasd végig a kifogásokat?209
Miért őrizd meg a nyugalmadat?211
Mit tegyél a jogos kifogásokkal?213
Miért érdemes felírnod a kifogásokat?214
Miért köszönd meg a kifogást?216
Mit tegyél a típuskifogásokkal?217
Melyek a kifogások kezelésének mesterfogásai?219
Mit lehet tanulni a kifogásokból?222
Miért ne félj a kifogásoktól?222
Mit tegyél, ha nem tudtál válaszolni egy kifogásra?225
Hogyan készülj fel a típuskifogásokra?226
Melyek a típuskifogások az MLM-mel szemben?228
Mit válaszolj arra, hogy az MLM "egyen-embereket" farag?231
Mit válaszolj a hálózatépítési munkát lebecsülőknek?233
Mit tegyél, ha nem hiszik el, hogy ennyire jó az MLM?234
Mit válaszolj arra, hogy: "Ez nem munka, hanem háziasszonyok klubja"?235
Kell-e az MLM-ben eladni?236
Mit válaszolj erre: "A sógornőm bent volt, de belebukott"?237
Milyen egyéb kifogásokkal találkozhatsz, és hogyan érdemes azokat kezelned?239
Miről lehet felismerni a termékkel kapcsolatos kifogásokat?263
Mit érdemes válaszolni annak, aki egy másik termékkel meg van elégedve?264
Mit válaszolj, ha a termékedet a vevő nem ismeri?266
Mit tegyél, ha körülményekre hivatkoznak?267
A másolódás
Mit jelent az MLM üzletben a másolódás?271
Mi a másolódás ereje?273
Mi az, amit sajnos biztosan le fognak másolni?275
Miért érdemes kerülni a rossz hozzáállást másokhoz és mások sikeréhez?279
Hogyan ütnek vissza a rossz szokások?281
Mi a drága hobbik veszélye a másolódásnál?283
Mi a halogatás veszélye?284
Miért veszélyes, ha nem vagy biztos magadban?285
Hogyan másolódik a szponzoroddal való viszony?286
Mi a negatív hozzáállás veszélye?287
Hogyan segíthet a másolódás?289
Miért fontos a jó példa?291
A felépítés
Miért fontos a felépítés?293
Hogyan építsd fel a cégedet?294
Hogyan építsd fel a termékeket?297
Hogyan építsd fel az MLM üzletépítési módszert?299
Hogyan építsd fel a szponzorodat?301
Hogyan mutasd be a szponzorodat?303
Hogyan építsd fel a vezetőidet?305
Hogyan építsd fel az üzlettársaidat?307
Hogyan építsd fel a testvérvonalaidat?308
Miért kell felépítened az üzletépít eszközöket?309
Érdemes megvenned az eszközt, vagy elég, ha kölcsönkéred?313
Hogyan építsd fel a rendezvényeket?314
Mit tegyél azokkal, akiknek a pozitív megnyilatkozás gyanús?320
Hogyan építsd fel a vevőidet?323
Miért érdemes megtanulnod a felépítést?324
Mi a felépítés logikája?326
Zárszó328

Tonk Emil

Tonk Emil műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Tonk Emil könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem