1.060.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti kommunikáció I.

Kommunikáció-elmélet és gyakorlat

Szerző
Gödöllő
Kiadó: Emberi Erőforrások Fejlesztése Alapítvány
Kiadás helye: Gödöllő
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 65 oldal
Sorozatcím: EmEf Füzetek
Kötetszám: 15
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ma már szerencsére egyre több olyan kiadvány található a könyvesboltok polcain, amelyek az üzleti kommunikáció számos részterületével (tárgyalástechnika, eladástechnika, termékbemutatók stb.)... Tovább

Előszó

Ma már szerencsére egyre több olyan kiadvány található a könyvesboltok polcain, amelyek az üzleti kommunikáció számos részterületével (tárgyalástechnika, eladástechnika, termékbemutatók stb.) foglalkoznak. Ezek a könyvek többnyire kitűnő külföldi munkák fordításai, így a hazai viszonyokra csak részben alkalmazhatók. Nincs forgalomban olyan az üzleti élet mindennapos gyakorlatában állandóan felmerülő kommunikációs faladatokat ismertető kiadvány, amelyet kézikönyv gyanánt használhatnának az üzleti életben még járatlan, gyakorlatlan, kezdő vállalkozók, üzletkötők. Végül, nem utolsó szempont az sem, hogy az igazán jó szakkönyvek, amelyek kézikönyvként is használhatók lennének, ma már csak igen borsos áron kerülnek forgalomba. Ezekben a füzetekben a szerzők saját kutatásaik és tapasztalataik alapján megpróbálják összefoglalni és a hazai körülményekre adaptálni az eddig megjelent szakirodalomból mindazt, amit egy menedzsernek tudnia kell a kommunikációról általában, a szavaknak a jelentésükön túli árnyalatairól, a testünk "beszédéről" és az üzleti kommunikáció kialakult szabályairól. Ismertetjük mindazt, ami egy tárgyalás sikeres lefolytatásához szükséges. Az olvasónak bemutatjuk azt is, hogyan kell nagy létszámú közönség számára megszervezni és levezetni egy sikeres termékbemutatót, s mi a titka az eredményes és érdekes előadásnak. Ha ön pedig valamilyen vállalkozásban dolgozik, mint vezető, megtudhatja, hogyan szervezzen meg és vezessen le egy értekezletet. Reméljük, hogy e három füzet hozzásegíti Önt mindazon készségek és fogások elsajátításához, amelyekre sikeres üzleti kapcsolataihoz az "üzleti" szakértelmen túl szüksége van. Néhányan Önök közül bizonyára rutinos tárgyalók, akiknél a hosszú gyakorlat során az említett készségek és fogások már kialakultak. Ez esetben szeretnénk a leírtakkal lehetőséget kínálni ahhoz, hogy értékelhessék, összegezhessék eddigi tapasztalataikat, s reméljük, néhány új fogást is találnak a következő oldalakon. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 2
1. A KOMMUNIKÁCIÓ ALAPJAI 4
1.1. A kommunikáció elemei, folyamata 4
1.2. A kommunikáció korlátai 7
1.3. A kommunikáció hatékonysága 10
1.4. A személyes tér és a távolság 16
1.5. Az aktív hallgatás 17
1.6. Tranzakció-analizis 24
2. A BESZÉD 30
2.1. A nyelv használata 30
2.2 Hogyan kérdezzünk 36
3. A NEM VERBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ 44
3 .1. A nem verbális jelzések funkciói 47
3.2. A nem verbális kommunikáció főbb elemei 50
4. AZ ELSŐ LÉPÉSEK 55
4.1. Az image kialakítása 55
4.2. A benyomáskeltés 56
4.3. A megszólítás 61
4.4. A telefonbeszélgetés 63
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I. Üzleti kommunikáció I.

Több lapon jelölés, aláhúzás, színes sorkiemelés látható.

Állapot: Közepes
880 Ft
700 ,-Ft 20
4 pont kapható
Kosárba