A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti gazdaságtan I.

II. modul/A vállalkozás/A közgazdasági szakközépiskolák III. osztálya számára

Szerző
Lektor

Kiadó: Novoprint Öltevényi
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 38 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-047-004-7
Megjegyzés: Tankönyvi szám: KGD-1205/2.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelt Olvasó!
Az üzleti gazdaságtan tantárgy egyik modulfüzetét tartja kezében. A füzet célja, hogy a tantárgy keretében elsajátítandó ismeretek és összefüggések tárgyalásához alapot adjon. A... Tovább

Előszó

Tisztelt Olvasó!
Az üzleti gazdaságtan tantárgy egyik modulfüzetét tartja kezében. A füzet célja, hogy a tantárgy keretében elsajátítandó ismeretek és összefüggések tárgyalásához alapot adjon. A füzetben leírtak mélységét és teljességét ez a szemlélet határozza meg. Hangsúlyozni kell tehát, hogy a modul célja nem vállalkozói ismeretek tanítása. Aki a vállalkozásokról többet szeretne tudni, más információforrásra is kell támaszkodnia. A tantárgyat tanulók későbbi konkrét szakmaválasztásuk során bizonyosan sokkal teljesebb ismeretkörrel találkoznak majd ebben a témában.
Az üzleti gazdaságtan tantárgyban tanított széles körű ismeretek megértéséhez szükség van a vállalkozói tevékenység területeinek, folyamatainak, céljának, a célmeghatározás módjának megismerésére. A tananyag feldolgozása során a vállalkozások különböző szintű megközelítése nélkülözhetetlen. Megvizsgáljuk kívülről a vállalkozást, majd belépünk a vállalkozásba és részterületeivel, részfeladatokat megvalósító egységekkel és folyamatokkal foglalkozunk. Hogy megértsük ennek lehetőségét és kapcsolatait, minimális rendszerszemléleti ismeretre is szükségünk van. Vissza

Tartalom

A vállalkozásról röviden
A vállalkozás és a vállalat
A vállalkozás mint rendszer9
A vállalkozás szereplői10
A vállalkozás elemzése12
A vállalkozás célja
Aktív-alakító vállalkozói magatartás17
A vállalkozói stratégia22
A stratégia megjelenése az alkalmazottak és a közvélemény előtt23
A stratégiai célok kiválasztása24
Stratégia és taktika26
A célok hierarchiája29
Az ellenőrzés szerepe a feladatok megvalósításában30
Folyamatok a vállalkozásban
Átalakítási és funkcionális folyamatok a vállalkozásban33
Információk a vállalkozásban35
Irodalom40
Idegen szavak jelentése41

Joanovicsné Kerekes Mária

Joanovicsné Kerekes Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Joanovicsné Kerekes Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Üzleti gazdaságtan I.
Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!