1.059.310

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzlet és diplomácia

A Gulden Gyula vezette Herendi Porcelánmanufaktúra

Szerző
Lektor
Kapcsolódó személy
Veszprém
Kiadó: Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt.-Magyar Nemzeti Levéltár Veszprém Megyei Levéltára
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 175 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-7229-45-9
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A porcelán előállításának misztikuma mellett kevésbé szokott szó esni egy sokkal hétköznapibb, ám az alkotások értékét meghatározó folyamatról, az értékesítésről. Arról, hogyan jut el a porcelánétkészlet vagy dísztárgy az alkotótól a megrendelőig, azaz a műhelytől a szalonig. Amíg a herendi porcelántárgyak a Monarchia időszakában is még jórészt személyes ismeretségeken, kapcsolatokon keresztül, addig az 1920-as évek közepétől már egy jól szervezett értékesítéspolitika mentén kerültek a megrendelőkhöz. Ezt az üzletfilozófiát a Herendi Porcelánmanufaktúra első menedzser szemléletű vezetője Gulden Gyula alakította ki. A jogot és kereskedelmi akadémiát végzett, több nyelven beszélő Gulden huszonöt évesen került a vállalathoz és a következő két évtizedben jelentős változásokat vezetett be a gyártás, az értékesítés és a reklám terén. Kiváló üzleti érzékének és kapcsolatrendszereinek köszönhetően a Herendi mind az öt kontinensen elérhetővé vált. Ehhez azonban folyamatos erőfeszítésekre... Tovább

Fülszöveg


A porcelán előállításának misztikuma mellett kevésbé szokott szó esni egy sokkal hétköznapibb, ám az alkotások értékét meghatározó folyamatról, az értékesítésről. Arról, hogyan jut el a porcelánétkészlet vagy dísztárgy az alkotótól a megrendelőig, azaz a műhelytől a szalonig. Amíg a herendi porcelántárgyak a Monarchia időszakában is még jórészt személyes ismeretségeken, kapcsolatokon keresztül, addig az 1920-as évek közepétől már egy jól szervezett értékesítéspolitika mentén kerültek a megrendelőkhöz. Ezt az üzletfilozófiát a Herendi Porcelánmanufaktúra első menedzser szemléletű vezetője Gulden Gyula alakította ki. A jogot és kereskedelmi akadémiát végzett, több nyelven beszélő Gulden huszonöt évesen került a vállalathoz és a következő két évtizedben jelentős változásokat vezetett be a gyártás, az értékesítés és a reklám terén. Kiváló üzleti érzékének és kapcsolatrendszereinek köszönhetően a Herendi mind az öt kontinensen elérhetővé vált. Ehhez azonban folyamatos erőfeszítésekre volt szükség, így rendszeresen utazott és tárgyalt a vállalat partnereivel, állami tisztviselőkkel és természetesen az érdeklődő magánfelekkel Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Szűts István Gergely

Szűts István Gergely műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Szűts István Gergely könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Üzlet és diplomácia Üzlet és diplomácia Üzlet és diplomácia

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
9.800 Ft
7.840 ,-Ft 20
39 pont kapható
Kosárba