A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Aki nem csupán a pillanatnak szeretne élni, hanem tudatosan vállalja az emberi létet, legelemibb szükségletének és legnehezebb feladatának azt tekinti, hogy megtalálja élete értelmét. Az élet...
Tovább
Előszó
Aki nem csupán a pillanatnak szeretne élni, hanem tudatosan vállalja az emberi létet, legelemibb szükségletének és legnehezebb feladatának azt tekinti, hogy megtalálja élete értelmét. Az élet értelmének felismerése azonban nem hirtelen következik be egy bizonyos életkorban, és nem is az évek számán alapuló érettség hozza magával, hosszú fejlődés eredménye: minden életkorban keressük és minden életkorban meg is találunk valamit belőle.
Ha valaki a pedagóguspályát választja, akkor számára kétszeresen fontosak az életértékek. Egyfelől azért, mert csak akkor lesz elégedett önmagával és a munkájával, ha belülről vállalt célok vezérlik, másfelől segítséget kell nyújtania a rábízott gyermekeknek, hogy ők is megtalálják maguk céljait, életük értelmét. A gyermeknevelésnek talán ez a legnehezebb része, s igen sok tapasztalatra van hozzá szükség. A tapasztalatokat pedig megszerezhetjük úgy, hogy magunk "kínlódjuk ki", de úgy is, hogy átvesszük, megtanuljuk mástól.
Vissza
Tartalom
Előszó 5
Kalocsai Fruzsina Katalin: A pedagógusok fiúk-lányokkal szemben támasztott elvárásainak vizsgálata 6
Dudás Laura: A családi környezet és a beilleszkedés viszonya a Hangonyi Általános Iskola tanulói körében 14
Nyerges Gyöngyi: Hátrányból startolt 21
Tóth Klára Eszter: A Miasszonyunkról nevezett Szegény Iskolanővérek kongregációjának működése Magyarországon 30
Cseri Anikó: Differenciáló bánásmód a magatartás-viselkedés módosításában 36
Janicsákné Beda Boglárka: A fejlesztő pedagógusi tevékenység bevezetése a gyáli Kossuth Lajos Általános Iskolában és Szakiskolában 40
Kászonyi Ildikó: Konfliktuskezelés a nevelés-oktatás folyamatában - az erőszakmentes kommunikációs modell (a zsiráfnyelv) használhatóságának kísérlete 50
Ablonczayné Szamosközi Éva: A differenciálás lehetőségei az óvodai nevelésben 57
Mihályné Farkas Ildikó: Differenciáló nevelés az óvodában. A verbális kapcsolatteremtés egyik gyermekkori zavara: az elektív mutizmus 65
Reszelőné Cser Sarolta: Integráló nevelés az óvodában. Attitűdvizsgálat az óvodapedagógusok körében. 76
Zátonyi Lőrincné: A fejlesztés lehetőségei az osztatlan óvodai csoportokban és ebben a vezető szerepe 88
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.