Kiadó: | Országos Pedagógiai Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 130 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 21 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-681-41-7 |
Előszó | 5 |
Bevezetés | 7 |
Az egész napos foglalkoztatás iskolaszintű tervezése, a csoportszintű tervezés ellenőrzése | 9 |
Iskolaszintű tervezés | 9 |
A csoportszintű tervezés ellenőrzése | 11 |
Az egész napos foglalkoztatás működési feltételeinek biztosítása | 15 |
Személyi feltételek biztosítása | 15 |
Szervezeti keretek kialakítása | 16 |
Tárgyi feltételek biztosítása | 31 |
Az igazgató koordináló szerepe az egész napos nevelési feladatok végrehajtásában | 37 |
A nevelők munkájának koordinálása | 37 |
Együttműködés a szülőkkel | 40 |
A kapcsolatrendszer további elemei | 41 |
Együttműködés az úttörőcsapattal | 42 |
Az igazgató és a szakfelügyelő kapcsolata | 44 |
Az iskola közlési rendszere | 44 |
A nevelőmunka eredményességének ellenőrzése, értékelése | 47 |
Az ellenőrzés módjáról | 47 |
Az egészséges életmódra nevelés eredményessége | 49 |
A közösségformáló tevékenység eredményességének ellenőrzése | 52 |
Az önnálló szabadidő-felhasználásra nevelés eredményessége | 54 |
A szünidei foglalkoztatás eredményessége | 57 |
A tanulás- irányítás eredményessége | 58 |
Munka és önkiszolgálás | 61 |
Az adminisztráció ellenőrzése | 63 |
Mellékletek | 69 |
Irodalom | 128 |
Tárgymutató | 129 |