1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Understanding Media: The Extensions of Man

Szerző
Kapcsolódó személy
Cambridge
Kiadó: The MIT Press
Kiadás helye: Cambridge
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 365 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 0-262-63159-8
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg



ns of Man
MARSHALL McLUHAN
witti a new introduction By Lewis H. Lapham
This reissue of Understanding Media marks the thirtieth anniversary (1964-1994) of Marshall McLuhan's classic exposé on the state of the then-emerging phenomenon of mass media. Phrases such as "the global village" and "the medium is i message " are now part of the lexicon, and McLuhan's theories continue to challenge our sensibilities and our^ assumptions about how and what we communicate.
There has been a notable resurgence of interest in McLuhan's work in the last few years, fueled by thj^^c^nt and continuing conjunctions between V the cable companies and the regional phone companies, the appearance of magazines such as Wired, and the development of nevy media models and information ecologies, many of which originated at IVIIT's Media Lab. In effect, the word media now begs to be redefined. In a new introduction to this edition of Understanding Media, Harper's editor Lewis H. Lapham reevaluates... Tovább

Fülszöveg



ns of Man
MARSHALL McLUHAN
witti a new introduction By Lewis H. Lapham
This reissue of Understanding Media marks the thirtieth anniversary (1964-1994) of Marshall McLuhan's classic exposé on the state of the then-emerging phenomenon of mass media. Phrases such as "the global village" and "the medium is i message " are now part of the lexicon, and McLuhan's theories continue to challenge our sensibilities and our^ assumptions about how and what we communicate.
There has been a notable resurgence of interest in McLuhan's work in the last few years, fueled by thj^^c^nt and continuing conjunctions between V the cable companies and the regional phone companies, the appearance of magazines such as Wired, and the development of nevy media models and information ecologies, many of which originated at IVIIT's Media Lab. In effect, the word media now begs to be redefined. In a new introduction to this edition of Understanding Media, Harper's editor Lewis H. Lapham reevaluates McLuhan's work in the light of the technological as well as the political and social changes that have occurred in the last part of this century.
THE MIT PRESS Massajçhqs^tjts institute of Technology . G^mbildge, Massachusetts 02142
Vissza

Tartalom


Vissza

Marshall McLuhan

Marshall McLuhan műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Marshall McLuhan könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem