1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Understanding Brands

Szerző
London
Kiadó: Kogan Page Ltd.
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 141 oldal
Sorozatcím: The Sunday Times Creating Success
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 0-7494-4665-X
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg



THE SUNDAY TIMES
"A quick and broad introduction to the world of 'the brand'." Media Week
Good brand management is the route to getting a brand to work harder, make its proper mark and achieve success. Any brand - new or old - must be managed, nurtured, exploited and, when necessary, changed.
Understanding Brands is for those who know that brand management is crucial but don't know how to go about it. It will help you to understand:
• what a brand is and what it can do for you;
• the brand as an emotional charge;
• the brand as a personality;
• branding and business strategy;
• how to position your brand or extend it;
• the importance of advertising.
Featuring fascinating real-life examples, including Persil, Levi Strauss, Dyson, Ben & Jerry's, IKEA, Virgin Atlantic and Nestlé, Understanding Brands takes youi through the entire process of building, defining and managing a brand.

Tartalom


Vissza

Peter Cheverton

Peter Cheverton műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Peter Cheverton könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Understanding Brands Understanding Brands Understanding Brands
Állapot:
3.940 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba