1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 2007. szeptember

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Közoktatási Intézet folyóirata - LVII. évfolyam 9. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
Baráth Tibor - Cseh Györgyi:
Az intézményi autonómia feltételrendszere - szervezeti és jogi jellemzők I. 3
Kispálné Horváth Mária:
A felnőttek tanulási jellemzői I. 31
Duró Zsuzsa: A sakk képességfejlesztő
hatásának vizsgálata 46
Habők Anita: Tanulás és memorizálás 73
Kontráné Hegybíró Edit - Kormos Judit: Nyelvtanárok a diszlexiáról 82
Estők Gábor - Fónai Mihály - Hajdu Sándor: Szakképző iskolák tanulóinak rekrutációja és motivációi 92
Informatikai nevelés
Dancsó Tünde: A Sulinet Digitális
Tudásbázis tananyagainak felhasználása az oktatásban 128
Nézőpontok
Intézményfejlesztés és hálózatépítés.
Beszélgetéssorozat az OFI-ban I. 144
Múltunkból
P. Miklós Tamás: A magyar cserkészfiúk szövetsége és az úttörőmozgalom egyesülése 1948-ban 153
Kritika figyelő
Sz. Tóth Gyula: Felelős magyar alkotó, az egységesülő folyamatokban keresd a közjót! Zsolnai József könyvéről 182
Tóth Károly Antal: Gyógypedagógiai fogalmak tárháza. Spaller Árpád és Spaller Katalin könyvéről 186
Madarász Tibor: Életreform és reformpedagógia - nemzetközi törekvések magyar pedagógiai recepciója 188
Balázsné Drozgyik Klára: Magyar-angol két tannyelvű általános iskolai programok közoktatásunkban 191
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem