1.062.442

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 1996. szeptember

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Közoktatási Intézet folyóirata, XLVI. évfolyam 9. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Konferencia az érettségiről
Báthory Zoltán: A közoktatás modernizációja és az érettségi reformja3
Hoffmann Rózsa: Az iskolaszerkezettel és a tartalmi szabályozással összefüggő vitapontok10
Csapó Benő: Standard érettségi: lehetőségek és dilemmák17
Bazsa György: Az érettségi és a felsőoktatás27
Vámos Ágnes: A kétszintű, standardizált, középiskolai érettségi koncepciójának fogadtatása a középiskolákban32
Mátrai Zsuzsa: Érvek és ellenérvek a kétszintű érettségivel kapcsolatban38
Látókör
Szabó Ildikó - Lannert Judit: Mit várunk az iskolától?46
Szüdi János: A jogorvoslat rendje a közoktatásban II.
Nézőpontok
Trencsényi László: "Használatbavétel", avagy a puding próbájának ideje
Dokumentum
Horváth Attila - Pőcze Gábor: Pedagógus-továbbképzés és minőségbiztosítás68
Mentálhigiéné
Dévai Margit: "Egészséged testben, lélekben"85
"Jó, hogy úgy szeretnek, amilyen vagyok"96
Nemzetközi érettségi VI.
Nagy Tibor: A számítástechnika tantárgy a Nemzetközi Érettségi programjában105
Kritika-figyelő
Recenzió helyett - Beszélgetés a Jelentés a magyar közoktatásról 1995 című kötetről (Schüttler Tamás)111
Melléklet
Az érettségi vizsgra reformjának koncepciója120
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem