A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 1991. június

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Közoktatási Intézet folyóirata XLI. évfolyam 6. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Halász Gábor:
Mit vár a társadalom az iskolától? /3
Szebenyi Péter:
Vita a Nemzeti Alaptantervről /13
Horváth Attila:
Érték és alaptanterv/23
Mátrai Zsuzsa:
Négy vizsgarendszermodell /31
NÉZŐPONTOK
„Minimális állami beavatkozás, maximális állami felelősség." - Beszélgetés Honti Mária helyettes államtitkárral (Schüttler Tamás) /43
VILÁGTÜKÖR
John I. Goodlad:
Egy régi fogalom új vizsgálata: a „core curriculum" /54
Szabó Judit :
A japán vizsgarendszer szervezeti keretei és pénzügyi feltételei /66
Varga Katalin:
Tantervi reformtörekvések a nagyvilágban /79
Pőcze Gábor:
Szintek-határok/84
MŰHELY
Gesztesy Zsuzsa:
Egy „importpedagógia" adaptálása a szentlőrinci művészeti nevelés programéba/88
Kozák Sándor:
A befogadói érzékenység fejlesztése a szociálisasszisztens-képző szakközépiskolában /97
KRITIKA-FIGYELŐ
Hoffmann Ottó: Komplex nyelvi-kommunikációs nevelés (Kallós Miklósné) /101
Ritmikus mozgás - énekes játék (Vekerdy Tamás) /104
Játék és tánc az iskolában I-IV. osztály. Motívumfűzések (Keszler Mária)/105
Aprók tánca (T.L.)/107
IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem