1.054.131

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új menedzsment módszerek

Szerkesztő

Kiadó: Károly Róbert Főiskola Vállalatgazdaságtan Tanszék
Kiadás helye: Gyöngyös
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 41 oldal
Sorozatcím: Vállalati gazdaságtan füzetek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ön, kedves hallgató nemcsak hallotta, hanem tapasztalta is, hogy a távoktatás milyen mértékben tér el az Ön eddigi tanulmányaitól. Meggyőződött arról is, hogy ebben az oktatási formában az egyéni... Tovább

Előszó

Ön, kedves hallgató nemcsak hallotta, hanem tapasztalta is, hogy a távoktatás milyen mértékben tér el az Ön eddigi tanulmányaitól. Meggyőződött arról is, hogy ebben az oktatási formában az egyéni tanulás a meghatározó, amely az esetek többségében otthon, családi környezetben, rendszerint a napi munka elvégzése után történik.
A távoktatási tagozat írásba foglalt és az Ön részére biztosított tanmenete pontosan tartalmazza, hogy a ciklus ideje alatt, mikor melyik tantárgyak ismeretanyagának feldolgozását célszerű elvégeznie, illetve azt követően tudásáról a vizsgán számot adnia. A rendelkezésre álló időkereten belül Önnek kell megterveznie és megszerveznie a saját tanulását. Vissza

Tartalom

1. TANULÁSI ÚTMUTATÓ 3
1.1. A feldolgozás két fő szakasza 3
1.2. Tematikus feldolgozás 3
1.3. Amit a vizsgáról tudni kell 4
2. BENCHMARKING 6
2.1. A benchmarking mint szemlélet és módszer lényege 6
2.1.1. A benchmarking típusai 7
2.2. A benchmarking folyamata 8
2.2.1. A benchmarking projekt megtervezése 9
2.2.2. A benchmarking-csoport megalakítása 10
2.2.3. A szükséges adatok összegyűjtése 11
2.2.4. A teljesítménybeli különbségekre vonatkozó adatok elemzése 12
2.2.5. A cselekvés és a folyamat állandóvá tétele 13
2.3. A benchmarking etikai kérdései, szabályai 14
3. ÜZLETI (VÁLLALATI) FOLYAMATOK ÚJRASZERVEZÉSE (REENGINEERING) 15
3.1. Az újjáalakítással összefüggő mítoszok megítélése 15
3.2. Az újjászervezés lehetséges megközelítései, módszerei 16
3.3. Az újjáalakítási projekt megszervezése 17
3.4. A hatékonyság és hatásosság mérése 20
3.4.1. A mérési rendszerek bevezetéséhez javasolható megfontolások 23
3.4.2. A hatékonyság mérése 24
3.4.2.1. A minőség költsége 25
3.4.2.2. Az ingadozás 25
3.4.2.3. A ciklusidő mérése és csökkentése 27
3.5. A vevő megismerése 29
3.5.1. A vevő igényeinek megismerése 29
3.5.2. A tulajdonságok előírássá alakítása 31
3.5.3. A vevői panaszok kezelése: a rejtett szint 33
3.6. A folyamatok állapotának megállapítása 33
3.6.1. A minőségi felmérés 34
3.6.2. A mennyiségi felmérés 35
3.6.3. Az irány meghatározása 36
3.6.4. Az újjászervezési projekt indítása 36
3.7. Az új folyamat kitalálása 38
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem