1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK

Szerző

Kiadó: Bíbor Kiadó Könyvkereskedelmi és Szolgáltató Bt
Kiadás éve:
Oldalszám: 164 oldal
Nyelv:
Méret: 176 mm x 246 mm
ISBN: 9786156387295

Tartalom

Dr. Iványi Márton Pál - A Budapesti Corvinus Egyetemen 2018-ban tudományos fokozatot szerzett kommunikációkutató. Több mint tizenkét éve foglalkozik a közösségi médiával tudományos igénnyel és több szakterületre kiterjedően. Ennek eredményeként mára a Magyar Tudományos Művek Tárában közel 60 szerzőjeként szerepel, többek között olyan kapcsolódó diszciplínákat is ideértve a kommunikációtudományon túl, mint a nemzetközi kapcsolatok vagy a politikai gazdaságtan. Az egyik legfőbb tudományos vizsgálódási területe tágabban az infokommunikációs technológiák és a digitalizáció, szűkebben a pedig a közösségi média és a globális értékláncok kapcsolatai. E területen sikerrel védte meg doktori disszertációját A digitális média társadalmi erőterének politikai gazdaságtani és geopolitikai szerkezete, ideológiai következményei és szabad tartományai címmel. A sanghaji nemzetközi tudományegyetemnek a német De Gruyter kiadó által kiadott Online Media and Global Communication folyóirata már egy 2022-es empirikus kutatásában a terület egyik legfőbb hazai kutatójaként idézte, számos tanulmányát véve alapul.

A könyvről: az IKT, a digitalizáció és az új média innovációi már-már mindent áthatnak napjainkban. A Facebook, Google & "Tsai" bonyolult politikai és gazdasági háttérrel rendelkeznek. A tanulmánykötet bemutatja az új média, illetve általában a "harmadik technológiák" intézményi szerkezeteit, történelmi tapasztalatait, valamint főbb nemzetközi erőviszonyait és dinamikáit a múltban és jelenben. Az innovációk hatalmi és transznacionális támogatása hosszú ideje megfigyelhető, ugyanakkor a Big Data, a "visszhangkamrák" és más kockázatok is izgalmas jelenségek. Mindeközben a technológiák elősegíthetik a társadalmi kapcsolatok fejlődését is, amelyre szintén érdemes odafigyelni. Dr. Iványi Márton Pál kommunikációkutató könyvében kritikusan vizsgálja ezeket a jelenségeket. Kötetének célja az említett tényezők átfogó és elfogulatlan elemzése.

Összességében a könyvről:
- egyszerre szól a köznek és a tudományos, felsőoktatási közegeknek, hiszen napjaink egyik legizgalmasabb és legpopulárisabb témáját tárgyalja (közösségi média, internet, mesterséges intelligencia stb.);
- hiánypótló, hiszen az IKT és az új média történelmi pályafutása és politikai gazdaságtanj jellemvonásai itthon nemigen kutatottak;
- aktuális, amennyiben a legfrissebb nemzetközi és hazai fejlemények, illetve irodalmi tételek áttekintésére vállalkozik,
- színvonalas, amennyiben előbbiekhez hozzáadott értéket biztosít,
- tudományosan megbízható, hiszen több mint tíz év kutatói referencialitása áll mögötte; végül
- kollegiális, hiszen a mértékadó magyar intézmények és szaktekintélyek vizsgálódásait egyaránt jóindulatúan és inkluzív szellemben kívánja kiegészíteni, azzal a szándékkal, hogy a tudományos eszmecseréhez is hozzászóljon.
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK

Olvasatlan példány

Állapot: Új
3.990 Ft
3.391,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.