Fülszöveg
Az ügyfélszolgálatról szóló szakkönyvek közül ez a legkeresettebb, amely valaha is megjelent, és a jelenlegi, javított-bővített változat még az előző kiadásoknál is sokkal jobb. Több mint tíz évvel ezelőtt jelent meg az első kiadás, amely a valóban minőségi, felsőfokú vevőszolgálatot mutatta be. Ez alkalommal a szolgáltatói stratégiákat eggyel magasabb szintre emeljük, a sikerkönyv már bevált receptjeinek alkalmazásával, a XXL századi üzleti élet új igényeinek, kihívásainak megfelelően.
Az Ügyfélszolgálat felsőfokon című könyv új kiadásából többek között megtudhatjuk:
Hogyan lehetünk a szolgáltatóipar fantasztikus ezermesterei, akik valóban hatékonyak a problémamegoldás terén. (Milyen pozitív tettekre, cselekvésre van szükség ahhoz, hogy a csalódott vásárló ismét elégedett legyen.)
• Miként tegyünk fel értelmes, célszerű kérdéseket ügyfeleinknek, és hogyan hasznosíthatjuk a legjobban a válaszaikból nyerhető információkat.
• Hogyan viszonyuljunk a nehéz természetű...
Tovább
Fülszöveg
Az ügyfélszolgálatról szóló szakkönyvek közül ez a legkeresettebb, amely valaha is megjelent, és a jelenlegi, javított-bővített változat még az előző kiadásoknál is sokkal jobb. Több mint tíz évvel ezelőtt jelent meg az első kiadás, amely a valóban minőségi, felsőfokú vevőszolgálatot mutatta be. Ez alkalommal a szolgáltatói stratégiákat eggyel magasabb szintre emeljük, a sikerkönyv már bevált receptjeinek alkalmazásával, a XXL századi üzleti élet új igényeinek, kihívásainak megfelelően.
Az Ügyfélszolgálat felsőfokon című könyv új kiadásából többek között megtudhatjuk:
Hogyan lehetünk a szolgáltatóipar fantasztikus ezermesterei, akik valóban hatékonyak a problémamegoldás terén. (Milyen pozitív tettekre, cselekvésre van szükség ahhoz, hogy a csalódott vásárló ismét elégedett legyen.)
• Miként tegyünk fel értelmes, célszerű kérdéseket ügyfeleinknek, és hogyan hasznosíthatjuk a legjobban a válaszaikból nyerhető információkat.
• Hogyan viszonyuljunk a nehéz természetű ügyfelekhez (a „Kérem, tegye lehetővé számomra, hogy segíthessek önnek" típusú mondattól a „Sajnálom, hogy nem sikerült megtalálnunk az együttműködés módját" jellegű kifejezésekig).
• Hogyan kerülhetjük el a vevőszolgálat 10 főbűnét (a „Nem tudom" felelettel például vevőket veszítünk el, a „Nem tudom, de mindjárt utánanézek" válasszal azonban megtartjuk őket).
A harmadik kiadás új fejezetei a következő témakörökről szólnak: Elektronikus szolgáltatások felsőfokon
• Az ügyfél és a szolgáltató közötti bizalom
• A szolgáltatások fejlesztésével kapcsolatos elvárások
• Hatékony elektronikus levelezés
Ezenkívül számos új és aktuális történet, a való világból vett, életszerű példák egészítik ki a fejezeteket. A Performance Research Associates - PRA Inc. (Teljesítménykutató Tudományos Egyesület) szakmai tanácsadó cég, amely a minőségi szolgáltatásokra, az ügyfelek iránti lojalitás témakörére és a fogyasztócentrikus üzleti kultúrára szakosodott. A PRA vezetőit - közösen és külön-külön is - néhány ezer cikk és több mint 40 könyv szerzőiként jegyzi a szakma. A cég munkatársai szemináriumokat tartanak, tréningfilmeket készítenek, módszereket fejlesztenek ki a szolgáltatói vállalati hatékonyság mérésére. Központi irodái Minneapolisban, Dallasban, Orlandóban és Ann Arbor-ban működnek.
Vissza