1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ugróiskola II.

Feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás programhoz

Szerző
Grafikus
Lektor
Kisújszállás
Kiadó: Szalay Könyvkiadó és Kereskedőház Kft.
Kiadás helye: Kisújszállás
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 61 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN: 963-9080-31-4
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Ugróiskola I-II. feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás program részletes tanítási tervéhez készült.
Olyan anyanyelv-pedagógiai módszer segédanyaga, amely a fejlesztő pedagógia eszközeivel segíti a sikeres olvasás-, írástanulást.
A nyolchetes intenzív fejlesztő szakasz tartalmazza mindazokat a feladatokat - motoros, verbális, percepció területeit -, amelyek a sikeres tanulás előfeltételei.
Nem szabad sajnálni az időt a pontos és igényes előkészítésre!
Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás - tanulás folyamata eleve eredményesebb.
A részletes tanítási programot az ÉRTJÜK!? című módszertani kiadvány tartalmazza.

Tartalom

V. hét feladatai 1-15
Verbális fejlesztés: A kesztyű c. mese elmondása (Megtalálható: Gőgös Gúnár Gedeon c. könyv 55. oldal) 1
Verbális fejlesztés: relációs szókincs gyakorlása pl. balra fent... 8
Vizuális észlelés: formaegyeztetés 8
A harmadik feladat (sikló) nem a kapcsolás előkészítését, hanem a lendületes, balról jobbra irányuló folyamatos írásmozgást segíti. 13
VI. hét feladatai 16-30
A kör szabályos alakítása érdekében mindig a kiindulóponttól kell indítani a vázolást. Célszerű kezdetben mondókával ütemezni. (ÉRTJÜK!? c. könyv 68. oldal) 17
A 2. feladat a hanganalízis pontos megértését segíti. A gyerekek nehezen különítik el a mássalhangzót a magánhangzótól, ezért használjuk fel a tanult hangok hívóképeit a hanganalízishez. A fónikus előkészítés alaposságán múlik a helyesírás és az olvasás minősége 18
Vizuális észlelés. Sorrendiség. Színritmus követése megadott színekkel. 22
VII. hét feladatai 31-43
A mondat fogalmának tanítása:
- képek megnevezése
- kapcsolat a kiemelt képek között
- képek mondatba rendezése
- mondat olvasása, ujjal követés
Ajánlott a gyerekekkel való megjelenítése. A mondatkezdő nagybetűt magas, a mondat végi írásjelet guggoló gyerek jelenti 31
VIII. hét feladatai 44-62
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem