1.062.395

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.
Bán Teodóra, ügyvezető Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.
Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár Budapesti Gazdasági Egyetem

Tartalom

Előszó 7
I. Posztmodern turizmus 9
DELI-GRAY ZSUZSA - ÁRVA LÁSZLÓ:
Fel a kezekkel vagy lövök! 11
II. Szálláshelyek 19
REKETTYE GÁBOR:
Hotel Makár Sport és Wellness 21
DELI-GRAY ZSUZSA:
Gyerekek a fókuszban: Velence Resort and Spa 34
KRAFT PÉTER:
Four Points by Sheraton Kecskemét, Hotel és Konferenciaközpont fejlesztése 44
III. Utazási irodák 55
ÁRVA LÁSZLÓ - TAKÁCS TAMÁS:
Kerékpáros turizmus - kiscsoportos sporttúrák szervezése 57
JÓZSA LÁSZLÓ:
Sri Lanka - az álmok és a valóság szigete 63
IV. Desztináció turizmus marketing 71
NAGY KATALIN:
Hagyományok Völgye - Egy tematikus útvonal nagyratörő álmai 73
SULYOK JUDIT - FEHÉRVÖLGYI BEÁTA:
Nyitott Balaton - A turisztikai vendégforgalom szezonalitásának enyhítése a Balatonnál 82
JANDALA CSILLA - SÁNDOR TIBOR:
A várostervezés és a turizmus fejlődésének összefüggései Budapesten 91
PAPP-VÁRY ÁRPÁD:
Cseréljük le az ország nevét? Guatemala és a többiek esete 98
V. Fesztiválturizmus 107
LŐRINCZ KATALIN - RAFFAY ÁGNES:
Világsztárok Veszprémben! - A VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége 109
LEHOTA JÓZSEF - SZABÓ ZOLTÁN - URBÁNNÉ TREUTZ ÁGNES:
Budavári Borfesztivál - Megéri elmenni? 118
VI. Térségi turizmusfejlesztés 127
DINYA LÁSZLÓ - DINYA ANIKÓ:
Hogyan ébresszük fel Csipkerózsikát? 129
KOVÁCS ANDRÁS:
Térségi együttműködés a turizmusban - Egy „bányászváros" esete Samufalvával
és a „Vizek városával" 138
VII. Oktatásturizmus 147
MALOTA ERZSÉBET - GYULAVÁRI TAMÁS:
Az országimázs szerepe az oktatásturizmusban 149
RÉVÉSZ BALÁZS - KÉRI ANITA:
Turisztikai szegmensek és oktatási célcsoportok - Szeged Megyei Jogú Város példája 155
VIII. Egészségturizmus 163
KELEMEN ZITA:
Fogturizmus: Igen vagy Nem? 165
IX. Technológia és turizmus 173
KÖNYVES ERIKA:
A tesztelés mint marketing eszköz - a SpaHealthy tesztelése 175
PRÓNAY SZABOLCS:
Kulturális körutazások értékesítése egy olyan környezetben, ahol az okostelefonunk
az idegenvezetőnk és online portálok a szállásadóink - a Proko Travel utazási iroda példája 184
GROTTE JUDIT:
Alkalmazhatóak az új nemzetközi szállodai technológiák a magyarországi piacon is? 193
A kötet szerkesztői, szerzői 203
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem