A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
David Ogilvy, a reklámszakma egyik legnagyobb legendája írta erről a könyvről:
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.
Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét". Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni vagy jóváhagyni."
Mi lehet abban a könyvben, amelyet a reklámszakma valaha élt legismertebb alakja ilyen meggyőződéssel ajánl?
Mi az, amivel ez a könyv képes volt "megváltoztatni az élete irányát"?
A Tudományos reklámozás világítótoronyként mutatja meg a vélemények és elméletek tengerében a megtérülő, nyereséges hirdetés és reklámozás felé vezető biztos utat.
Ez a könyv több kiadást élt meg, mint bármely más könyv a reklámról vagy a marketingről, és ha a gyorsan fejlődő marketing- és reklámszakma különböző irányzatai semmi másban sem értenének egyet, egy...
Tovább
Fülszöveg
David Ogilvy, a reklámszakma egyik legnagyobb legendája írta erről a könyvről:
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.
Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét". Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni vagy jóváhagyni."
Mi lehet abban a könyvben, amelyet a reklámszakma valaha élt legismertebb alakja ilyen meggyőződéssel ajánl?
Mi az, amivel ez a könyv képes volt "megváltoztatni az élete irányát"?
A Tudományos reklámozás világítótoronyként mutatja meg a vélemények és elméletek tengerében a megtérülő, nyereséges hirdetés és reklámozás felé vezető biztos utat.
Ez a könyv több kiadást élt meg, mint bármely más könyv a reklámról vagy a marketingről, és ha a gyorsan fejlődő marketing- és reklámszakma különböző irányzatai semmi másban sem értenének egyet, egy dologban mindenképpen megegyezik a véleményük:
A könyv, amit a kezében tart, a nyereséges reklámozás tudományának örök érvényű alapműve.
Vissza
Tartalom
Előszó 9
Első fejezet
Hogyan jöttek létre a reklámozás törvényei? 15
Második fejezet
Ez is eladás 27
Harmadik fejezet
Kínálj segítséget! 37
Negyedik fejezet
Mit lehet megtanulni a postai megrendeléses hirdetésekből? 43
Ötödik fejezet
Címsorok 55
Hatodik fejezet
Pszichológia 63
Hetedik fejezet
Légy konkrét!
Nyolcadik fejezet
Mondj el mindent! 83
Kilencedik fejezet
Művészet a hirdetésben 91
Tizedik fejezet
Túl drága módszerek 101
Tizenegyedik fejezet
Információ 111
Tizenkettedik fejezet
Stratégia 119
Tizenharmadik fejezet
Termékminták használata 131
Tizennegyedik fejezet
A disztribúció megszervezése 143
Tizenötödik fejezet
Tesztkampányok 153
Tizenhatodik fejezet
Számíthatunk-e a kereskedőkre? 163
Tizenhetedik fejezet
Egyéniség 169
Tizennyolcadik fejezet
Negatív reklám 173
Tizenkilencedik fejezet
Levélírás 177
Huszadik fejezet
A név, ami segít 183
Huszonegyedik fejezet
Mindenkinek jó üzlet 189
Claude Hopkins műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Claude Hopkins könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.