1.067.297

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tudományos reklámozás

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Vállalkozóiskola Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 194 oldal
Sorozatcím: Marketingzseni könyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 12 cm
ISBN: 978-963-06-7579-6
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

David Ogilvy, a reklámszakma egyik legnagyobb legendája írta erről a könyvről:
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.
Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét". Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni vagy jóváhagyni."
Mi lehet abban a könyvben, amelyet a reklámszakma valaha élt legismertebb alakja ilyen meggyőződéssel ajánl?
Mi az, amivel ez a könyv képes volt "megváltoztatni az élete irányát"?
A Tudományos reklámozás világítótoronyként mutatja meg a vélemények és elméletek tengerében a megtérülő, nyereséges hirdetés és reklámozás felé vezető biztos utat.
Ez a könyv több kiadást élt meg, mint bármely más könyv a reklámról vagy a marketingről, és ha a gyorsan fejlődő marketing- és reklámszakma különböző irányzatai semmi másban sem értenének egyet, egy... Tovább

Fülszöveg

David Ogilvy, a reklámszakma egyik legnagyobb legendája írta erről a könyvről:
"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.
Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét". Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni vagy jóváhagyni."
Mi lehet abban a könyvben, amelyet a reklámszakma valaha élt legismertebb alakja ilyen meggyőződéssel ajánl?
Mi az, amivel ez a könyv képes volt "megváltoztatni az élete irányát"?
A Tudományos reklámozás világítótoronyként mutatja meg a vélemények és elméletek tengerében a megtérülő, nyereséges hirdetés és reklámozás felé vezető biztos utat.
Ez a könyv több kiadást élt meg, mint bármely más könyv a reklámról vagy a marketingről, és ha a gyorsan fejlődő marketing- és reklámszakma különböző irányzatai semmi másban sem értenének egyet, egy dologban mindenképpen megegyezik a véleményük:
A könyv, amit a kezében tart, a nyereséges reklámozás tudományának örök érvényű alapműve. Vissza

Tartalom

Előszó 9
Első fejezet
Hogyan jöttek létre a reklámozás törvényei? 15
Második fejezet
Ez is eladás 27
Harmadik fejezet
Kínálj segítséget! 37
Negyedik fejezet
Mit lehet megtanulni a postai megrendeléses hirdetésekből? 43
Ötödik fejezet
Címsorok 55
Hatodik fejezet
Pszichológia 63
Hetedik fejezet
Légy konkrét!
Nyolcadik fejezet
Mondj el mindent! 83
Kilencedik fejezet
Művészet a hirdetésben 91
Tizedik fejezet
Túl drága módszerek 101
Tizenegyedik fejezet
Információ 111
Tizenkettedik fejezet
Stratégia 119
Tizenharmadik fejezet
Termékminták használata 131
Tizennegyedik fejezet
A disztribúció megszervezése 143
Tizenötödik fejezet
Tesztkampányok 153
Tizenhatodik fejezet
Számíthatunk-e a kereskedőkre? 163
Tizenhetedik fejezet
Egyéniség 169
Tizennyolcadik fejezet
Negatív reklám 173
Tizenkilencedik fejezet
Levélírás 177
Huszadik fejezet
A név, ami segít 183
Huszonegyedik fejezet
Mindenkinek jó üzlet 189

Claude Hopkins

Claude Hopkins műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Claude Hopkins könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem