1.062.356

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzlet Jamie Oliver módra

A tudatos márkaépítés 10 receptje

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 288 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-304-018-8
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Jamie Oliver nevét nehéz lenne megkerülni a híresek világában. Sztárszakács, lelkes aktivista - a brit média egyik legismertebb arca. Annyira, hogy még azok is jól tudják, mit hagytak ki, akik nagy... Tovább

Előszó

Jamie Oliver nevét nehéz lenne megkerülni a híresek világában. Sztárszakács, lelkes aktivista - a brit média egyik legismertebb arca. Annyira, hogy még azok is jól tudják, mit hagytak ki, akik nagy dacosan nem nézték a műsorait.
A programajánlóknak, talk show-knak, nagy halom cikknek köszönhetően nem csak a rajongói tudják, hogy fiatalabb korában Oliver imádott lecsúszni a kanyargós lépcsőkorlátokon, vagy hogy új kulináris élményekre vadászva kis olasz robogóján járta be London legelegánsabb negyedeit.
Feltehetően még azok is tudják, akik nem kedvelik, hogy amikor kamasz fiúból férfivá érett, saját pénzéből és idejéből áldozva taníttatott esélytelen, iskolázatlan tizenéveseket, akik így később a legelegánsabb éttermekben szerezhettek állást. Ismert tény, hogy sikeresen kampányolt az egészségesebb brit diákétkeztetésért, illetve az állatvédelemért - a háziállatok megfelelő életkörülményeiért-is felemelte a szavát. A rajongók és az akadékoskodok egyaránt tudják, hogy „a mi Jamie-nk" a hétköznapi britek egyszerű nyelvén beszél. Sokan vannak, akik a rozmaringos ördöghalnyárs készítése közben szeretik az olyan beszédstílust, amiben kulcsfordulat a „király" vagy az „átdobnak a palánkon", meg a „bejövős" és a „felejtős" - nos, az ő emberük Jamie Oliver. Vissza

Fülszöveg

Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a „jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt. Jamie Olivér üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot. Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.

Tartalom

BEVEZETÉS
Jamie Oliver élete 9

1. LEGYEL ÖNMAGAD - MEG EGY KICSIVEL TÖBB! 37
Olivér korai televíziós szerepléseinek alapja a hitelessége volt, de a kulisszák mögött leleményes cselek is segítették

2. TERJESZD KI A MÁRKÁT A SZEMÉLYESEN TÚLRA! 61
Miután az énmárkáját remekül felépítette, Oliver több nagy ívű üzleti vállalkozásba kezdett

3. ARRA ÉPÍTS, AMIBEN JÓ VAGY! 87
Olivér maradt annál, amihez a legjobban ért: kiterjesztette a cégbirodalmát, de nem hagyta el a komfort zónáját

4. NE FELEDKEZZ MEG A KÖZHASZNÚSÁGRÓL! 109
Olivér társadalmi és politikai kérdésekkel is megbirkózott, amivel beégette magát az emberek emlékezetébe, felfrissítette a márkát, és még jót is cselekedett

5. LEGYÉL EGY NAGY CÉG ARCA - ÉS MARADJ IS AZ... 135
A rögös út ellenére, amit együtt bejártak, Oliver kapcsolata a Sainsbury'sszel végül kölcsönösen gyümölcsöző maradt

6. TUDD KEZELNI A NEHÉZSÉGEKET! 157
Olivér a karrierjét veszélyeztető elemeket kemény munkával és alkotó képzeletével győzte le

7. TERJESZKEDJ A NEMZETKÖZI PIACON! 177
Olivernek a kezdetektől fogva globális profilja volt - ma nemzetközileg elismert üzletember

8. VÉDD MEG A MÁRKÁT! 199
Minden cégtulajdonosnak nagy feladat, hogy a vállalat növekedéséhez igazítva gondozza
a márkát - Olivér sikerrel véghezvitte

9. MERJ ELLENTMONDÁSOS LENNI! 221
Olivernek nem ártott, hogy hajlandó volt felvállalni az ellentmondásosságát

10. LEGYÉL BÁTOR! 245
Új vállalkozást indítani a pénzügyi válság közepén nagy bátorságra vall vagy nagy butaságra - Olivér felkészült, és vállalta a kockázatot

ÖSSZEGZÉS 263
Üzlet Jamie Oliver módra

ZÁRSZÓ 273
A fenntartható jövő felé

NÉV- ÉS TÁRGYMUTATÓ 279

Trevor Clawson

Trevor Clawson műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Trevor Clawson könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem