1.062.898

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti patika 4. (dedikált példány)

Hasznos alap TONKönyv hálózatépítőknek

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Stúdium 2000 Bt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 304 oldal
Sorozatcím: Üzleti patika
Kötetszám: 4
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-8752-81-9
Megjegyzés: Tonk Emil szerző által dedikált példány. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Igazi siker a magyar szakmai könyvpiacon! Immár egy újabb kötetet tartunk a kezünkben, amely országunk első számú marketing előadója, Tonk Emil tollából, a multi-level marketing témaköréről megjelent. És még nincs vége... Nemsokára mondhatjuk majd a könyvárusító standokon vagy a könyvesboltban, hogy „Kérem a következőt!" - vagyis a negyedik MLM kötetet.
Az elsőkhöz hasonlóan ebből a kötetből is számos bevált módszert, hasznos szokást ismerhetünk meg. A témakörök újak, a módszer, a stílus azonban a korábbiakhoz hasonló: Tonk Emil oly sokak által kedvelt könnyed, humoros előadásmódja - komoly dolgokról, az időközben szintén megkedvelt, szellemes karikatúrákkal kísérve.
Ez a közvetlen, baráti megközelítési mód közel áll hozzám. Korábban az MLM témakörének általam szerkesztett első hazai hírlevele: a MultiLevel mottójául is ezt választottam: „Baráti üzletek - üzleti barátok!" Az igazi üzletépítés a barátok körében kezdődik, majd később a hozzánk csatlakozó „idegenek" is a... Tovább

Fülszöveg

Igazi siker a magyar szakmai könyvpiacon! Immár egy újabb kötetet tartunk a kezünkben, amely országunk első számú marketing előadója, Tonk Emil tollából, a multi-level marketing témaköréről megjelent. És még nincs vége... Nemsokára mondhatjuk majd a könyvárusító standokon vagy a könyvesboltban, hogy „Kérem a következőt!" - vagyis a negyedik MLM kötetet.
Az elsőkhöz hasonlóan ebből a kötetből is számos bevált módszert, hasznos szokást ismerhetünk meg. A témakörök újak, a módszer, a stílus azonban a korábbiakhoz hasonló: Tonk Emil oly sokak által kedvelt könnyed, humoros előadásmódja - komoly dolgokról, az időközben szintén megkedvelt, szellemes karikatúrákkal kísérve.
Ez a közvetlen, baráti megközelítési mód közel áll hozzám. Korábban az MLM témakörének általam szerkesztett első hazai hírlevele: a MultiLevel mottójául is ezt választottam: „Baráti üzletek - üzleti barátok!" Az igazi üzletépítés a barátok körében kezdődik, majd később a hozzánk csatlakozó „idegenek" is a barátainkká lesznek. Egy hálózat hasonló hozzáállású tagjai a közös üzleti érdekeltségen túlmenően baráti közösséggé kovácsolódnak, a különféle hálózatok tagjai pedig együttesen az MLM-esek nagy nemzetközi családját alkotják, amelyen belül vezető értékek az öngondoskodás és az élethosszig tartó tanulás. Emil meghatározó tagja ennek a kiterjedt családnak, és biztos lehet benne, hogy nagyon sok barátja van.
A nagy tanítókhoz hasonlóan ő maga is alázatos tanuló: alapos ismerője a nemzetközi és a (sajnos még nem túlságosan bőséges) hazai szakirodalomnak, sok mindent leszűrt saját sikeres hálózatépítő tevékenységéből, valamint a hálózatépítők ezreinek tapasztalataiból. A téma teljes ismerete jellemzi, a gyakorlatból is tudja, miről beszél! Legfőbb érdemét a nemzetközi alapokra épülő sajátos magyar „MLM-piac" teljes körű áttekintése jelenti.
Gazdag tapasztalatait osztja meg velünk, élvezetes előadásaihoz hasonlóan, ebben a könyvsorozatban is. Igazi barátunk ő, akinek a tanácsaira érdemes mindenkinek odafigyelnie, aki az anyagi függetlenség elérését, mások segítését és a harmonikus élet megteremtését tűzte célul maga elé.
Tonk Emil nevét, stílusát nem kell bemutatni a hálózatépítőknek. Ha találkoztál az előadóval, vagy olvastad korábbi könyveit, akkor ennek a könyvnek a könnyed stílusa, humora is ismerős lesz. Az Üzleti patika sorozatban megjelent könyvekhez hasonlóan újabb kérdésekre találhatsz ügyes válaszokat, amelyek gyakorló hálózatépítőkben merülnek fel, ahogyan az üzletük egyre magasabb szintre lép.
Ha még nem találkoztál Emil korábbi munkásságával, úgy ebben a könyvben szert tehetsz mindarra a tudásra, amely a szerzőben összegyűlt az elmúlt húsz évben, és amely többezer hálózatépítő munkáját segítette és tette sikeresség az alábbi témákban:
- Milyen a profik hozzáállása sikerhez, kudarchoz, munkához és üzlethez?
- Miért fontos a tanulás, és milyen módon lehet szert tenni a profik tudására?
- Mi a konzultáció szerepe a tudásáramlásban?
- Kik a versenytársak és a referenciák a hálózatépítésben, és hogyan bánjunk velük?
- Hogyan lehet távolságból és elektronikus csatornán keresztül hálózatot építeni?
- Milyen buktatókkal lehet találkozni a hálózatokban, és hogyan érdemes elkerülni őket?
- Miről lehet felismerni az etikus hálózatokat? Vissza

Tartalom

Ajánlások 5
Köszönetnyilvánítás 12
Előszó 13
I. Hozzáállás vagy attitűd
Mit jelent a hozzáállás? 21
Mikor kell megfelelő hozzáállást kialakítanod az üzletedhez? 25
Milyen önkorlátozó megjegyzések ronthatják a hozzáállásodat? 30
Miért fontos a jó hozzáállás ebben az üzletben? 32
Milyen a jó hozzáállás a céghez? 37
Milyen a jó hozzáállás a termékekhez? 40
Milyen a jó hozzáállás a vevőkhöz? 42
Milyen a jó hozzáállás a vezetőidhez? 43
Milyen a jó hozzáállás a munkatársaidhoz? 45
Milyen a jó hozzáállás a munkához? 47
Milyen a jó hozzáállás a tanuláshoz? 49
Milyen a jó hozzáállás az eszközökhöz? 50
Milyen a jó hozzáállás a problémákhoz? 53
Milyen a jó hozzáállás a kudarchoz? 55
Milyen a jó hozzáállás a sikerhez? 57
Milyen a jó hozzáállás a változásokhoz? 61
Mit jelent az attitűd a vállalkozásban? 62
II. Tanulás és tudás
Miért fontos a tudás? 65
Mi a tudás szerepe a hálózatépítésben? 67
Miért van szükség a te ismereteidre? 71
Hogyan segíthetsz a döntésben? 72
Hogyan tanulhatsz ebben az üzletben? 76
Honnan szerezhetsz megfelelő tudást? 79
Mi a könyvek szerepe? 81
Hogyan függ össze a tudás és a magabiztosság? 83
Hogyan függ össze a tudás és a siker? 87
III. Konzultáció
Milyen formában kommunikálj az MLM üzletben? 91
Mit jelent a konzultáció a szponzoroddal? 94
Hogyan készülj fel a szponzoroddal való konzultációra? 96
Miről beszélj szponzoroddal a konzultáción? 99
Mit kérdezz a szponzorodtól a konzultáción? 104
Hogyan beszélj a céljaidról? 106
Mikor kérj konzultációt? 108
Milyen szabályai vannak a konzultációnak? 113
Milyen témákról ne beszélj a konzultáción? 116
Mikor ne kérj konzultációt a felsővonaladtól? 118
Mit jelent a konzultáció az üzlettársaiddal? 119
Hogyan készülj fel az üzlettársaddal való konzultációra? 120
Kivel konzultálj? 123
Miért határozd meg a rendelkezésedre álló időt? 124
Mivel készülj a konzultációra? 125
Miről beszélj a konzultáción? 127
Milyen kérdéseket tegyél fel a konzultáción? 129
Miről adj információt a konzultáción? 132
Mit jelent a csoportos konzultáció? 135
Mikor tarts csoportos konzultációt? 136
Kit hívj meg csoportos konzultációkra? 138
Miről beszélj a csoportos konzultáción? 140
Miről ne beszélj a csoportos konzultáción? 141
Kivel ne konzultálj? 143
IV. Versenytársak
Kik a versenytársaid? 149
Mi a különbség konkurencia és versenytárs között? 151
Miért kell ismerned a versenytársaidat? 152
Kivel engedd összehasonlítani magadat? 155
Miért érdemes megismerned versenytársaid erősségeit és gyengéit? 158
Kikkel érdemes versenyezned? 160
Hogyan építs a versenytársaid erősségeire? 161
Mivel építheted fel a különbséget a versenytársaidhoz képest? 164
Miért ne minősítsd a versenytársaidat? 166
Hogyan építhetsz arra, ha a vevőd elégedett az egyik versenytársaddal? 170
Mit jelent a referencia a versenyhelyzetben? 172
Mit tanulhatsz abból, ha mégis alulmaradsz? 173
Hogyan adj esélyt egy későbbi folytatásnak? 175
Mit tegyél a tisztességtelen versenytársakkal? 176
V. Referenciák
Mi a referenciák értéke? 179
Mit nyújt a referencia általában? 179
Mit jelent a vevő számára a referencia? 181
Miért mondják, hogy a referencia objektív érv? 184
Hogyan segít a referencia a vevők pozicionálásában? 186
Hogyan segít a referencia a vásárlói döntés megvédésében? 187
Hogyan segít a referencia az üzletépítésben? 188
Mit nyújt a számodra a referencia? 189
Mit jelent a referencia az MLM vállalkozásokban? 192
Hogyan lehetsz te magad a termékeid referenciája? 192
Kik lehetnek a termékeid referenciái? 194
Hol találhatsz referenciákat az üzletépítéshez? 195
Milyen referenciákat kínálnak az MLM vállalkozások? 197
Hogyan érdemes gyűjtened a referenciákat? 198
Hogyan bánj a referenciákkal? 200
VI. Távolsági szponzorálás
Mit jelent a távolsági szponzorálás? 205
Melyek a távolsági szponzorálás előnyei? 206
Melyek a távolsági szponzorálás hátrányai? 207
Miről ismerheted fel a kulcsembert? 210
Mire kell figyelned a távolsági szponzorálásnál? 211
Milyen módszerekkel fokozhatod a távolsági szponzorálás hatékonyságát? 212
Milyen kapcsolatot tarts fenn távolsági szponzoráltjaiddal? 214
VII. Elektronikus kereskedelem
Hogyan működik a személyes kapcsolatokra épülő MLM üzletágban ez a személytelen online kapcsolat? 217
Miért választják sokan az elektronikus csatornát? 220
Milyen hátrányai vannak az elektronikus kereskedelemnek? 229
Kik fognak interneten keresztül vásárolni? 235
Kik nem fognak interneten keresztül vásárolni? 237
Mi az online eszközök szerepe a kapcsolattartásban? 239
Mire lehet használni az online eszközöket a hálózatépítésben? 239
Melyek az online kapcsolatok hátrányai? 243
VIII. Az MLM buktatói
Mi jellemzi az MLM buktatóit, és hogyan viszonyulj hozzájuk? 245
Miért veszélyes, ha hiányzik a pozitív belső tartásod egy negatív környezetben? 247
Miért veszélyes, ha te magad sem hiszed el, hogy jövedelmező hálózatot tudsz felépíteni? 251
Miért veszélyes, ha nem bízol a termék eladhatóságában? 253
Melyek a személyes teljesítményed csökkentésének a buktatói? 255
Miért veszélyes, ha hiányzik a motivációd? 257
Miért veszélyes, ha nem vagy önzetlen, és mikor légy önző? 259
Miért veszélyes, ha önelégült vagy? 261
Mi történik, ha nem fogadod el a szponzorodat? 263
Miért nem elég, ha csak a barátaidat vonod be a vállalkozásodba? 264
Milyen veszélyekkel jár, ha nem akarsz együttműködni? 265
Mit tegyél, ha egy munkatársad eltűnik, de később újra jelentkezik? 266
Miért ne minősíts más MLM vállalkozásokat? 268
Hogyan kerüld el a másolódás buktatóit? 269
Miért veszélyes, ha abbahagyod a tanulást? 270
Miért veszélyes, ha abbahagyod a munkát? 272
Miért veszélyes azt gondolnod, hogy itt majd mások dolgoznak helyetted? 276
Miért veszélyes, ha nem hiszel a befektetett munkád eredményében? 277
Miért baj az, ha a munkára koncentrálsz, és nem az eredményre? 280
Miért ne dolgozz azokkal, akik nem akarják? 282
Miért ne dolgozz mások helyett? 283
Milyen problémát jelenthet, ha a mélységben építesz szélességet? 286
IX. A hálózatépítés etikája
Milyen etikátlanságokat kerülj el saját hálózatodban? 293
Mit tegyél azokkal, akik etikátlanul viselkednek? 296
Mit érdemes tenned, ha te is etikátlanul viselkedtél? 297
Mit tehetsz, ha egy cég viselkedik etikátlanul? 298
Hogyan lehet kideríteni, melyik hálózat etikus, és melyik nem? 299
Zárszó 301

Tonk Emil

Tonk Emil műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Tonk Emil könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem