1.060.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Titkok a vevők fejében

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Hungarian Trade Consulting Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 217 oldal
Sorozatcím: Lánchíd tudástár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-06-5564-4
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Miért van nagyobb befolyása a vásárlói döntésekre egy keksz ropogósságának vagy egy sör felbontásakor hallható szisszenésnek, mint mikor a fogyasztók csak elméletben választanak? Miért tartanak 20 milliónál több háziállatot Németországban? Miért a szupermarketek bejáratához helyezik a zöldség-gyümölcs részleget?
A vásárlók döntéseiben a legnagyobb szerepet olyan programok játsszák, amelyekről nem Is tudnak, amelyek az evolúció során alakultak ki bennük. Ezek a fogyasztók agyából mozgatják a szálakat.
A Titkok a vevők fejében a legfrissebb agykutatások fényében mutatja be, hogyan lehet a márkáknak páholyhelyet szerezniük a fogyasztók fejében. Olvassa el:
- Hogyan születnek igazából a vásárlói döntések az agyban, és hogyan lehet befolyásolni őket.
- Milyen apró jelekkel növelhető jelentős mértékben a termékek értéke.
- Hogyan keletkeznek az erős márkák az agyban, és hogyan működnek.
- Hogyan optimalizálható az agy működéséhez az eladótér.
- Miért reagálnak eltérően a férfiak és... Tovább

Fülszöveg

Miért van nagyobb befolyása a vásárlói döntésekre egy keksz ropogósságának vagy egy sör felbontásakor hallható szisszenésnek, mint mikor a fogyasztók csak elméletben választanak? Miért tartanak 20 milliónál több háziállatot Németországban? Miért a szupermarketek bejáratához helyezik a zöldség-gyümölcs részleget?
A vásárlók döntéseiben a legnagyobb szerepet olyan programok játsszák, amelyekről nem Is tudnak, amelyek az evolúció során alakultak ki bennük. Ezek a fogyasztók agyából mozgatják a szálakat.
A Titkok a vevők fejében a legfrissebb agykutatások fényében mutatja be, hogyan lehet a márkáknak páholyhelyet szerezniük a fogyasztók fejében. Olvassa el:
- Hogyan születnek igazából a vásárlói döntések az agyban, és hogyan lehet befolyásolni őket.
- Milyen apró jelekkel növelhető jelentős mértékben a termékek értéke.
- Hogyan keletkeznek az erős márkák az agyban, és hogyan működnek.
- Hogyan optimalizálható az agy működéséhez az eladótér.
- Miért reagálnak eltérően a férfiak és a nők a vásárlási ingerekre.
- Miért emocionális alapú a B2B-üzlet is?
A "Kívánságok Tipológiája" piac- és médiakutatás aktuális eredményeivel. Vissza

Tartalom

Előszó 9
Bevezető 11
1. rész
Miért vásárolnak a vevők? 17
1. fejezet:
Agykutatás - a rejtett rábeszélők nyomában 18
2. fejezet:
Mit akarnak valójában a vásárlók? A vásárlás valódi motivációi az agyban 26
3. fejezet:
A termékek és a piacok tudat alatti logikája 46
4. fejezet:
Hogyan születik valójában a vásárlói döntés az agyban? 60
2. rész:
Miben különböznek vásárlásnál egymástól a vevők? 80
5. fejezet:
Agytípusok: Hogyan lehet a vásárlókat szíven találni? 81
6. fejezet:
Sex on the Brain - A szexualitás hatásai: miért vásárolnak a nők másképp, mint a férfiak? 98
7. fejezet:
Age on the Brain - Az életkor hatásai: az ifjú vadak és az új öregek 116
3. rész:
Mit lehet tenni, hogy a vevők vásároljanak? 133
8. fejezet:
A márkák páholyhelyei az agyban 134
9. fejezet:
Cue-menedzsment: a csábítás magasiskolája 150
10. fejezet:
POS & POP: a döntés helye 167
11. fejezet:
Miért emocionális a vállalatközi (B2B) üzlet is? 185
12. fejezet:
Agyszkenner: pillantás a vevő lelkének legmélyébe? 190
Infóboxok 199
Irodalom 209
Tárgymutató 216

Dr. Hans-Georg Häusel

Dr. Hans-Georg Häusel műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Hans-Georg Häusel könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem