1.060.342

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

The CIM Handbook of Selling and Sales Strategy

Az eladás és értékesítési stratégiák CIM-féle kézikönyve

Szerző
Szerkesztő
Oxford
Kiadó: Butterworth-Heinemann
Kiadás helye: Oxford
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott keménykötés
Oldalszám: 320 oldal
Sorozatcím: The Marketing Series
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 0-7506-3116-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Könnyen érthető mégis professzionális kézikönyv az eladásról, az értékesítési módszerekről és az általános stratégiákról. A könyv fejezeteit olyan elméleti szakértők írták, akiknek remek gyakorlati tapasztalataik is vannak. A tartalomból: Az eladás alapjai; A vásárlói kapcsolatok ápolása; Az értékesítési apparátus; Értékesítés a gyakorlatban.

Tartalom

üzleti élet, vállalatirányítás, menedzsment, reklám, hatékonyság, haszon, tankönyv, közgazdaságtan
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem