1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

The best of TotalCar

Második ütem

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Amennyiben valaki - praktikus okokból: olvasni fárasztó, újságban nem mozog a kép, nem veszi fel videó - a tv2 meglepő és változatos időpontokban sugárzott TotalCar című műsorában találkozott... Tovább

Előszó

Amennyiben valaki - praktikus okokból: olvasni fárasztó, újságban nem mozog a kép, nem veszi fel videó - a tv2 meglepő és változatos időpontokban sugárzott TotalCar című műsorában találkozott először Winkler Róberttel és Bazsó Gáborral, joggal teheti fel magának a kérdést: át lehet-e hozni ezt a tömény, elementáris hülyeséget írott formátumba, vissza tudja-e adni egy könyv a tévés magazin lendületét, önfeledt debilitását. Nos, meg kell nyugtatnom a kételkedőket - lehetséges.

Mint az kevésbé közismert, Winkler Róbert mostani ténykedését megelőzően a Magyar Narancs és a Kiskegyed (tényleg!) munkatársa volt, és éveken át bizonyította, hogy nincs szüksége operatőrre ahhoz, hogy vinnyogó röhögésre kényszerítse gyanútlan olvasóit. Kevés embernél tapasztaltam, hogy soha sincs szolgálaton kívül, reggeltől estig megbízhatóan és szorgalmasan idióta, egyetlen pillanatra sem hagy ki, nincs még véletlenül sem normalitásként értelmezhető felvillanása, amellyel esetleg kizökkenthetné csodálóit vagy ellenségeit. Doktor Máriás volt az egyik ilyen példány, és Winkler Róbert a másik. Bazsó Gábornak inkább jövője van, mint múltja, de teljes agyeldobásra való hajlama és önfeledt infantilizmusa kétségtelenné teszi, hogy jelentős feladatok hárulnak még reá a médiában, amennyiben kezelése továbbra is sikertelen marad.

A TotalCar-sorozat korai darabjai alatt mondta közös ismerősünk összeráncolt homlokkal és némi sajnálattal, hogy ez így nem mehet sokáig, mert az nem létezik, hogy egy jelentős német gyártó tesztautókat adjon valakinek, aki kikapcsolt elektronikával gyötri egy odvas repülőtéren az ő drágaságait. Az idő bebizonyította, hogy ez nem teljesen van így. Az autógyártók, úgy látszik, örömmel veszik, ha nyilvánosan kínozzák termékeiket, talán még a Kofakamara elnökénél is jobban tudják, mitől döglik a piac. Egy autókat tesztelő sorozat nyilvánvalóan végtelen, hiszen évről évre készülnek új darabok, amelyeket lehet tesztelni, meg egy idő után el is felejtjük, hogy mi történt régen, és akkor újra elő lehet szedni a gépeket mint old timereket. Ez a könyv tehát szükségszerűen csupán első állomása egy végtelen sorozatnak, amelynek a kőolajkészletek végleges kimerülése vagy az alkotók elhalálozása vethet véget. Praktikum és alanyi költészet - e két pillér teszi a TotalCart könyv alakban is megkerülhetetlen darabbá.
Én valószínűleg kapok egyet ingyen, de Önök vásárolják meg nyugodtan, ha autójuk van, ha tervezik, hogy autójuk lesz, vagy ha egyetértenek a genetikailag módosított paradicsomok körültekintő használatával. Vissza

Fülszöveg

A TotalCar eddig csak és kizárólag az interneten, a tévében és a rádióban létezett épp ideje volt hát, hogy azok is megismerkedhessenek az autós újság írás ámokfutóival, akiknek nincs tévéjük, rádiójuk és számítógépük. A Bazsó még a Winkler tudnak valamit, amit mások nem, és most végre le is írták.
Hogy készül a TotalCar? Mi a különbség egy kompakt egyterű és egy kombi Lada között? Lehet, hogy valójában semmi? Mi a közös a Zaporozsecben és a Porschéban? (A hátsókerék-hajtás, a farmotor és a léghűtés.) A Trabantban és a Corvette-ben? (Laprugó keresztben.) Mi az a léghűtés, a laprugó és a farmotor? És mi az, hogy keresztben? Ez is mind benne van.
Meg ezek is:
- a világ első verses autótesztje,
- hiánypótló, vidám szószedet rengeteg autós szakkifejezésből,
- Ferrari-, kombájn-, jégsimító-, markológépteszt és még sok más.

A könyvben található 1000 színes kép és lényegesen több szó hozzásegít, hogy teljesebb embernek érezd magad autóvezetés közben. Érdemes tudnod, hogy a nem... Tovább

Fülszöveg

A TotalCar eddig csak és kizárólag az interneten, a tévében és a rádióban létezett épp ideje volt hát, hogy azok is megismerkedhessenek az autós újság írás ámokfutóival, akiknek nincs tévéjük, rádiójuk és számítógépük. A Bazsó még a Winkler tudnak valamit, amit mások nem, és most végre le is írták.
Hogy készül a TotalCar? Mi a különbség egy kompakt egyterű és egy kombi Lada között? Lehet, hogy valójában semmi? Mi a közös a Zaporozsecben és a Porschéban? (A hátsókerék-hajtás, a farmotor és a léghűtés.) A Trabantban és a Corvette-ben? (Laprugó keresztben.) Mi az a léghűtés, a laprugó és a farmotor? És mi az, hogy keresztben? Ez is mind benne van.
Meg ezek is:
- a világ első verses autótesztje,
- hiánypótló, vidám szószedet rengeteg autós szakkifejezésből,
- Ferrari-, kombájn-, jégsimító-, markológépteszt és még sok más.

A könyvben található 1000 színes kép és lényegesen több szó hozzásegít, hogy teljesebb embernek érezd magad autóvezetés közben. Érdemes tudnod, hogy a nem rendszeres nézők ötször gyakrabban ragadnak be a pirosnál, és kétszer annyi időt töltenek parkolóhelykereséssel, mint TotalCar-os társaik. A TotalCar-nézőket nyolc esetből háromszor gyakrabban találták vonzóbbnak ellenkező neműek, a kontrollcsoportban szereplő - TotalCar-t soha nem néző - társaiknál. Elgondolkodtató számok, ugye? Ezentúl nem kell arra várnod, hogy eljöjjön a csütörtök vagy a szombat, nem kell sem rádió, sem tévé. Ha hiányzik a TotalCar, itt ez a könyv! Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem