1.067.339

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

The Art of Pricing

How to Find the Hidden Profits to Grow Your Business

Szerző
New York
Kiadó: Crown Business
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 229 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 1-4000-8093-2
Megjegyzés: Kereskedelmi forgalomba nem került, kiadói ajánló példány, első kiadás előtti lenyomat. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


WANT TO MAKE A BAD YEAR BETTER OR TURN A GOOD YEAR INTO A BLOCKBUSTER? STOP LEAKING PROFITS AND DISCOVER THE UNTAPPED GOLD MINE THAT EXISTS IN YOUR PRODUCTS.
The Art of Pricing is the first practical, easy-to-understand guide to making one of the most important décisions in business: how to use price to uncover a product's hidden profits and find new opportunities for growth.
Even the most sophisticated businesspeople often rely on formulas and seat-of-the-pants instinct—-based on what the compétition is charging, marking up costs, and doing things as they've always been done—when it comes to setting prices for products and services. The result is that businesses of ali sizes, from start-ups to the Fortune 100, leave money on the table.
In The Art of Pricing, Rafi Mohammed, one of the world's leading experts on pricing strategy, shows:
• The astonishing impact that small changes to a pricing strategy can have on the botto m line
• How the right pricing strategy can boost... Tovább

Fülszöveg


WANT TO MAKE A BAD YEAR BETTER OR TURN A GOOD YEAR INTO A BLOCKBUSTER? STOP LEAKING PROFITS AND DISCOVER THE UNTAPPED GOLD MINE THAT EXISTS IN YOUR PRODUCTS.
The Art of Pricing is the first practical, easy-to-understand guide to making one of the most important décisions in business: how to use price to uncover a product's hidden profits and find new opportunities for growth.
Even the most sophisticated businesspeople often rely on formulas and seat-of-the-pants instinct—-based on what the compétition is charging, marking up costs, and doing things as they've always been done—when it comes to setting prices for products and services. The result is that businesses of ali sizes, from start-ups to the Fortune 100, leave money on the table.
In The Art of Pricing, Rafi Mohammed, one of the world's leading experts on pricing strategy, shows:
• The astonishing impact that small changes to a pricing strategy can have on the botto m line
• How the right pricing strategy can boost profits and grow your customer base
• Why the right way to think about pricing is as a series of easy-to-implement stratégies that allow companies to serve and profit from the largest possible customer base
• Why the art of pricing involves understanding and capitalizing on the fact that different customer segments are willing to pay different prices for the same product
• Why an effective pricing strategy is not about price gouging but one that incorporâtes fairness into every important pricing décision Vissza

Tartalom


Vissza

Rafi Mohammed

Rafi Mohammed műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Rafi Mohammed könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
The Art of Pricing The Art of Pricing The Art of Pricing The Art of Pricing The Art of Pricing The Art of Pricing

Az előlapon tulajdonosi pecsét található. A borító enyhén kopott, a borító és a lapélek foltosak.

Állapot:
4.480 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba