1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Termékélmény (dedikált példány)

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 454 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-05-8980-2
Megjegyzés: Az egyik szerző, szerkesztő és grafikus Becker György által dedikált példány. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - A Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.
Hámori Balázs
egyetemi tanár
Budapesti Corvinus Egyetem
A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy... Tovább

Fülszöveg

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - A Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.
Hámori Balázs
egyetemi tanár
Budapesti Corvinus Egyetem
A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül?
Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.
Hoffmann Márta
stratégiai fejlesztési igazgató
Hoffmann Research International Vissza

Tartalom

A kötet szerzői 7
1. Bevezetés 9
2. A tárgyak, a márkák és az élmények 13
2.1. A „humán" és az „econ" 15
2.2. A kezdetek 18
2.3. A nagy pszichológiai iskolák: a Gestalt, a Behaviorizmus
és a Pszichoanalitikus iskola 24
2.4. A pszichoanalitikus iskola 36
2.5. A kognitív iskola és a jelenkor 43
2.5.1. A kognitív folyamat 43
2.5.2. A means - end láncok elmélete 48
2.5.3. Az értékek a vásárlási folyamatban 53
2.5.4. A lassan változó értékek és a gyorsan változtatható értékítéletek 55
2.5.5. Az emberi döntések 56
3. Az ember és külvilága információfeldolgozási modellje 67
4. A felhasználó és a termék interakciója: a termékélmény 79
4.1. A termék fogalma és főbb típusai 81
4.2. A termék használhatósága és a termékélmény 82
4.3. Az intelligens termékek fogalma 87
4.4. Az adaptálhatóság és az adaptivitás 93
4.5. Az érzékelés és az észlelés szerepe termékélményeinkben 106
4.5.1. A vizualitás: meglátni 106
4.5.2. A hallás: meghallani 122
4.5.3. A taktilis érzékelés: megérinteni 132
4.5.4. Az ízlelés és a szaglás: érezni az ízét és az illatát 145
4.5.5. A mozgásérzékelés és a mozgás élménye 162
4.6. Társas és személyiségitényezők a termékélményben 168
4.7. Az érzelmek 185
4.7.1. Érzelmek és a fogyasztók választásai 185
4.7.2. Viselkedés-meghatározó érzelmeink 195
4.7.3. Az érzelmek hasznosítása a márkaépítésben 202
4.8. A negatív termékélményeink 213
4.8.1. Etikátlan reklámozás, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok 213
4.8.2. Termékbiztonsági problémák 217
4.8.3. Éretlen IKT-termékek kibocsátása 226
4.9. A játék élménye 230
4.10. A vásárlás élménye 236
4.11. A termékélmény dimenziói 250
5. Termékélmény-esettanulmányok 263
5.1. Melba csokoládé és Párizsi kocka: reklám nélküli (kassza-) siker 265
5.2. Vapiano (gyors-) étterem, egy nem klasszikus látványkonyha 269
5.3. A kávé és a kávézás: termék, szolgáltatás, élmény 281
5.4. A bor és a borozás termékélményként 299
5.5. A pálinka: egy hungaricum a termékélmény szemszögéből 317
5.6. Oakley napszemüvegek: márkahűség, büszkeség, különlegességérzet 326
5.7. Az otthon élménye: lakberendezés IKEA-bútorokkal 334
5.8. Kettlebell: „Élvezd a fájdalmat!7' - sportélmény 1 354
5.9. LEGO: „Leg Godt" azaz „jól játszani" I 367
5.10. Professzionális számítógépes játékok és a játékosok motivációi 376
5.11. A számítógépes játékok speciális fajtája: az XBOX360 konzol 385
5.12. iPodNano 393
5.13. A Google-élmény 407
5.14. Interaktív szoftvertermékek használatát kísérő termékélmény
pszichofiziológiai korrelátumainak vizsgálata 415
5.15. Különböző statikus és dinamikus világítórendszerek alkalmazását kísérő élmények 432
Irodalom 443
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Termékélmény (dedikált példány) Termékélmény (dedikált példány) Termékélmény (dedikált példány) Termékélmény (dedikált példány)

Szép állapotú példány.

A címlapon az egyik szerző, szerkesztő és grafikus, Becker György névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
7.800 ,-Ft
39 pont kapható
Kosárba