A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Témazáró felmérő feladatsorok - matematika 7. osztály

Tanári példány/A, B változat

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 104 oldal
Sorozatcím: Calibra Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-16-2911-2
Megjegyzés: 8. kiadás. Tankönyvi szám: CA 0714U.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a tartalomból:
"A feladatok kiválasztásakor és az értékelési határok kialakítása során a következőket vegyük figyelembe:
1. Minden tanulónak teljesítenie kell azokat az alapvető... Tovább

Előszó

Részlet a tartalomból:
"A feladatok kiválasztásakor és az értékelési határok kialakítása során a következőket vegyük figyelembe:
1. Minden tanulónak teljesítenie kell azokat az alapvető követelményeket, amelyek a Nemzeti alaptanterv, az azt kifejtő kerettanterv követelményei alapján a 7. osztályra vonatkoztathatók.
2. Konkretizáljuk a helyi tanterv követelményeit. Ebben segítséget nyújthat a 7. osztályos programban, illetve a mintatantervben részletezett követelményrendszer (lásd Hajdú Sándor: Matematika 7. Program, Hajdú Sándor: Matematika 1-8. Mintatanterv, Műszaki Könyvkiadó).
3. A feladatok nehézségi fokának megállapításához támaszkodhatunk korábbi, lehetőleg reprezentatív felmérések tapasztalataira. A feladatsorok összeállításakor a korábbi megyei felmérések eredményeit is figyelembe vettük.
Az értékelési határok meghatározásának módját az 1. A) felmérés anyagán mutatjuk be. Ehhez a felméréshez alapszinten is és emelt szinten is 8 feladat tartozik.
Alapszinten
A 8 feladatot 48 alternatív egységre, itemre bontottuk. Minden item helyes megoldása 1 pontot, minden hibás megoldás 0 pontot ér. Így legfeljebb 48 pontot kaphat a tanuló.
A minimumkövetelményekhez tartozó itemek betűjelét dőlt betűvel szedtük. 18 ilyen item van.
20 olyan átlagos nehézségű item van, amely a törzsanyaghoz kapcsolódik, és megoldásukat a leggyengébbek kivételével mindenkitől elvárjuk. Ezek betűjelét normál álló betűvel szedtük.
A 10 „optimumszintű" item jelét félkövér betűvel szedtük. Ezek megoldását csak a legjobbaktól várhatjuk el.
Például az 1. A) felmérés 5. feladatában: Minimumszintű az a), b), d) és az e) item.
Átlagos nehézségű a c), f), g), h) és az i) item. Ezek a feladategységek a törzsanyaghoz kapcsolódnak, megoldásukat a matematikát legnehezebben tanulók kivételével mindenkitől elvárhatjuk.
Optimumszintű a k) és az I) item, ezeknek a megoldását alapszinten (általános iskolában) csak a legjobbaktól várhatjuk el.
Alapszinten akkor mér jól a feladatsor, ha az itemek 35-40%-a a minimumkövetelményekhez kapcsolódik, 35-40%-a átlagos nehézségű, 20-30%-a optimumszintű."
Vissza

Tartalom

Az értékelési határok meghatározása 3
A felmérések témakörei 5
1. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 8
1. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 14
2. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 20
2. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 26
3. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 32
3. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 38
4. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 44
4. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 52
5. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 60
5. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 66
6. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 78
6. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 84
7. A) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 94
7. B) témazáró felmérés - A felmérés pontozási útmutatója 94
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem