1.062.071

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Teljesítményértékelés és tanulási motiváció

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 183 oldal
Sorozatcím: Pedagógiai Közlemények
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-181-605-2
Megjegyzés: Tankönyvi szám: 53032/11.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A pedagógia elméletében és gyakorlatában még napjainkban is sok vitára és félreértésre ad alkalmat a tanulók értékelése. A szerző szerint az értékelés milyensége kihat az oktatás minőségére, pozitív vagy negatív irányba befolyásolja a hibák korrigálásának mértékét, a tanulók teljesítményszintjét, közérzetét, érdeklődését és az iskolához fűződő attitűdjét. A szerző könyvében összefoglalja azokat az új interdiszciplináris kutatási eredményeket, amelyek azzal a célzattal bontakoztak ki a nyolcvanas évekre - elsősorban angolszász és német nyelvterületen -, hogy az értékelés, visszacsatolás különböző módozatait, technikáját javítva hassanak a tanulók teljesítményszintjére, motivációjára és egész személyiségére.

Tartalom

Bevezető 7
I. Történeti előzmények 11
1. A vesszőzéstől a versengésig 11
2. A hivatalos tanügyi dokumentumok és az értékelés
funkcióváltása 17
3. Az értékeléssel kapcsolatos új jelenségek, érvek és ellenérvek 25
4. Örökölt problémák és új gondok az értékelés terén .. 32
II. Az érték, norma, értékelés kapcsolat-összefüggéséről ... 51
III. Az értékelés funkciói és funkciózavarai 63
IV. A különböző tanári teljesítmény-visszajelzések hatása a
tanulók személyiségfejlődésére és tanulmányi teljesítményére
1. A különböző visszacsatolási módozatokról 93
2. Az iskolai teljesítményeket befolyásoló okok tanári
megítélése 95
3. A tanárok teljesítményelvárásában mutatkozó különbségek 100
4. A tanárok értékelési stratégiájában mutatkozó különbségek 115
5. A tanítási-tanulási folyamat belső differenciálásának
mértéke 121
V. Az értékelés motiváló stratégiájának alkalmazásáról ... 133
VI. Összefoglalás 139
Mellékletek 143
Jegyzetek 157
Rezümék (angol, német, orosz) 177

Réthy Endréné

Réthy Endréné műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Réthy Endréné könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Teljesítményértékelés és tanulási motiváció Teljesítményértékelés és tanulási motiváció

A gerinc elszíneződött.

Állapot:
1.840 ,-Ft
15 pont kapható
Kosárba